Ik zou niet morgen gaan als ik jou wasquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:10 schreef Dacide het volgende:
Ik ga morgen naar it's showtime met de mixfight crew. Wordt gezellig.
Ben erg benieuwd naar de mma partij.
Welke fighters?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heb hem net opgehaald, vanavond maar eens gaan spelen! Heb er wel code bij voor 4 extra fighters!
4 van TUFquote:
You crazy. Ze zeggen in reviews juist dat PS3 minder scherp is maar wel meer content heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
4 van TUF
Marcus Jones
Brendan Schaub
Roy Nelsen
James McSweeny
althans, daar adverteren ze mee.
Lees trouwens in reviews dat het videomateriaal in de ps3 versie veel scherper is
Dat gebeurt niet, we werken hier altijd met spoilers, dat is wel zo netjes, doen we meestal tot woensdag/donderdagquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:26 schreef Torrio het volgende:
Ik hoop niet dat zaterdag toevallig het topic vol is en er zondagochtend opeens in de nieuwe TT staat; EVANS WINT BLABLA!!Kan het zondag pas kijken.
Komt u maar opquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet, we werken hier altijd met spoilers, dat is wel zo netjes, doen we meestal tot woensdag/donderdagdus dat zal wel meevallen!
Wie heeft er hier nu legaal UFC 2010 voor Xbox? Wellicht kunnen we een camp maken
Gelukkig!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet, we werken hier altijd met spoilers, dat is wel zo netjes, doen we meestal tot woensdag/donderdagdus dat zal wel meevallen!
Wie heeft er hier nu legaal UFC 2010 voor Xbox? Wellicht kunnen we een camp maken
Ik kruip er vanavond hoop ik nog achter, maar weet het niet zeker, maar realtommyk is mijn xbox nick!quote:
Heb je dat ooit in een TT gezien dan.. binnen 2 dagen na een event?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:26 schreef Torrio het volgende:
Ik hoop niet dat zaterdag toevallig het topic vol is en er zondagochtend opeens in de nieuwe TT staat; EVANS WINT BLABLA!!Kan het zondag pas kijken.
Dat dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb je dat ooit in een TT gezien dan.. binnen 2 dagen na een event?
Primetime is trouwens weer awesome
Wie er ook gaat winnen (Evans natuurlijk), ze hebben elkaar tot het uiterste in training gedreven en dat heeft alleen maar voordelen voor de MMA fan
Je hebt zeker niet van PSN+ gehoord, 120 euro per jaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:53 schreef roepdeman het volgende:
Tito is the man! Hmm ik heb een PS3 moet ik hem ook halen?
Ik ben blij dat wij niet hoeven te betalen om online te gamen met vrienden.
Jij hebt zeker niet goed de tekst gelezen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet van PSN+ gehoord, 120 euro per jaar.
Xbox live, 34 euro per jaar.
P, dood.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niet goed de tekst gelezen?
Online gamen met PSN = graties
xbox live, 34 euro per jaar
Wel netjes blijven meneer W
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |