abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 mei 2010 @ 19:22:33 #176
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_81798390
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Als men mij hier blijft aanspreken met mijn voornaam wordt het moeilijk die 2 te scheiden jah
Mijn excuses het is inmiddels al ge-edit
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zondag 23 mei 2010 @ 19:41:01 #177
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_81799045
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:37 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Ja, zal inderdaad gewoon een stunt zijn.
Sowieso. Alleen medewerkers zouden kunnen weten dat het op die ene USB staat, en medewerkers hoeven niet in te breken om de info die erop staat te kunnen lezen. Wel een originele manier van je feest in de picture krijgen.

Ga maar eens aan de helse taak van de hardstyle top 25 samenstellen beginnen. Had graag Dutch Master - Pride gezien, maar helaas.
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
pi_81799677
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:49 schreef Sc0tTy het volgende:
Wuttt een relaxte set van The Prophet, das lang gleje, zn set @ euphoria klinkt best nais

kan iemand mij vertellen wat de broadcast volgorde is van Euphoria, kan ik mijn archief weer netjes bijhouden, op Hardtraxx staat geen post
Alleen de hele raw stage was uitgezonden toch?
gr gr
  zondag 23 mei 2010 @ 23:01:29 #179
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_81811367
hmm ik zie dat er een zooi van de sets die op lsdb staan van januari zijn blegh, is et event meerdere keren per jaar ? beetje kut dan dat ze et zo neerzetten
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 24 mei 2010 @ 06:25:52 #180
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_81820158
Zonet plaatselijk feestje @ Leeuwarden met Showtek & Dutchmaster,

Is me alles meegevallen. Muziek was niet top (Here we fucking go etc.) maar de sfeer was top. Iedereen urenlang hard beuken! Had je dat ieder hardstylefeest maar!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 24 mei 2010 @ 10:50:20 #181
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_81822564
Voor de mensen die naar Great zany show zijn geweest: De soloset van zany staat op lsdb Voorderest heeft Stanley weer lekker lopen filmen gisteren. Die Pure remix klinkt idd nog niet zo slecht, die TBA van Psyko's is dan weer jammer
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_81822771
Die remix van Veritas is lekker!!
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  maandag 24 mei 2010 @ 12:22:01 #183
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_81825547

De intro , mainpart ok..

Pure nagespeeld met een BH synth..daarna beetje melodie aangepast, meer uplifting ..
Het is aardig, maar niet meer dan dat, het nr benadert het origineel niet in de verste verte.

De intro , de melodie was al goed en wat er aan geëdit is vind ik niet storend, de kicks klinken wel dik zelfs op deze kwaliteit. Maar deze wil ik nog wel eens live horen vor een definitief oordeel.

The Itialian master behind the wheels of steel. Respect the skillzzz. Viool + break vind ik vet , Kicks klinken gewoon weer fijn, ik denk dat we weer een winnaartje te pakken hebben

Nu eerst die andere eens luisteren Done

[ Bericht 10% gewijzigd door Tha_Bartman op 24-05-2010 12:31:29 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 24 mei 2010 @ 12:44:46 #184
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_81826465
Zo, gisteren naar Dancetour Breda geweest. Was goed te doen.
Alleen de doorstroom bij de ingang ging sloom. Had beetje nadelige gevolgen. 2 mensen (tieners) flauw zien vallen om me heen en ook nog gewoon een stuk of 3 mensen die liepen te kotsen.
Mss dat ze toch maar eens een leeftijdsgrens daar moeten handhaven...

Tevens ook me Exinores uit kunnen testen en beviel zeer goed.
Verder ook nog snel kaarten Emporium geregeld.

Al met al goed weekend dus.
  maandag 24 mei 2010 @ 14:37:48 #185
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_81830383
Gaat er voor topic #150 trouwens weer een mix gemaakt worden? of bewaren we dat voorrecht alleen voor de honderdtallen-topics?
Topics gaan hard de laatste tijd.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_81832491
Gister 7th sunday Goed vermaakt in de hardstyle tent. Psyko punkz live viel me een beetje tegen. Als je al die nummers achter elkaar hebt, heb je veel teveel dezelfde soort nummers denk ik. Donkey Rollers was wel vet maar vooral Tatanka vond ik goed. Draaide ook dat Kick in Ass nummer . Verder had het feest wel een goede opbouw naar steeds hardere hardstyle en een lekker geluidje in die tent.
En afsluiten met shadowlands terrorists wat gewoon lomp beuken was
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_81835071
ohja en tijdens Tatanka stond het woord B-Front in de lampen op het podium En het scherm achter het podium gaf om de 5 tot 10 min een foutmelding Dat was wel een beetje een faal.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_81835464
Gister lekker in het zonnetje gezeten met hardstyle op m´n boxjes, en hoewel ik psyko punkz eerst maar niks aan vond, vond ik gister rock ya attitude toch wel erg lekker!
Maarja, het zonnetje maakt elk nummer mooier
  maandag 24 mei 2010 @ 17:58:49 #189
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_81837149
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:22 schreef Tha_Bartman het volgende:

De intro , mainpart ok..

Pure nagespeeld met een BH synth..daarna beetje melodie aangepast, meer uplifting ..
Het is aardig, maar niet meer dan dat, het nr benadert het origineel niet in de verste verte.

De intro , de melodie was al goed en wat er aan geëdit is vind ik niet storend, de kicks klinken wel dik zelfs op deze kwaliteit. Maar deze wil ik nog wel eens live horen vor een definitief oordeel.

The Itialian master behind the wheels of steel. Respect the skillzzz. Viool + break vind ik vet , Kicks klinken gewoon weer fijn, ik denk dat we weer een winnaartje te pakken hebben

Nu eerst die andere eens luisteren Done
K kan hier kort over zijn....

Eensch!
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_81839230
Iemand enig idee hoelang van te voren ze bij Kloontjes meestal de timetable vrijgeven? Of hoelang van te voren was de timetable van Intents 2009 bekend gemaakt?
gr gr
pi_81844778
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Iemand enig idee hoelang van te voren ze bij Kloontjes meestal de timetable vrijgeven? Of hoelang van te voren was de timetable van Intents 2009 bekend gemaakt?
de dinsdag ervoor.

veritas remix dat is hoe een remix hoort te zijn!!

[ Bericht 11% gewijzigd door Deeltjesversneller op 24-05-2010 20:59:24 ]
pi_81845473
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_81846747
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:07 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

echt een harde plaat.
Voor Davide Sonar is het een redelijk 'harde' plaat, maar komt niet eens in de buurt van een echte harde plaats zoals B-Front, Tat of Zat ze bv uitpoept
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 24 mei 2010 @ 21:33:04 #194
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_81846911
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Voor Davide Sonar is het een redelijk 'harde' plaat, maar komt niet eens in de buurt van een echte harde plaats zoals B-Front, Tat of Zat ze bv uitpoept

Niet heel de tijd lopen zeiken op biertje/zonnetje hardstyle he
pi_81846986
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:07 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

echt een harde plaat.
Bedankt dat je dat even met ons deelt
pi_81847129
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Ik vind het juist een zonnetjesplaat, maar wel op een goede manier
pi_81847714
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dan niet mij quoten. Ik heb namelijk nergens de vergelijking getrokken met het biertje/zonnetje hardstyle genre ...
Partyagenda;
Outdated....
pi_81847919
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
goeiedag mannen van het goede leven Wat een weertje de afgelopen dagen!
Wel balen dat ik niet naar 7th Sunday of Harmony Of Hardcore ben geweest. Heb toch wat gemist als ik m'n vrienden moet geloven

Ik vond Believe ook geen harde plaat, wel lekker hoor. Op Qlimax was die goed te doen, jaja
Pfffff...nog 5 dagen en dan....EMPORIUM

Zit nu die liveset van Zany @ GZS te luisteren, wat een topset En wat een gezellige boel met de FOK!kers toen ik wil terug....hoeveel FOK!kers gaan er naar Emporium? Ik stem sowieso voor meeting

EDIT: "this aspect of a sound...is called frequency....tuutuutuutuutuutuutuutuu (en daar gingen Bartman & Huig beide omlaag ) Great Zany Show was meester
  maandag 24 mei 2010 @ 21:47:48 #199
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_81847944
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dan niet mij quoten. Ik heb namelijk nergens de vergelijking getrokken met het biertje/zonnetje hardstyle genre ...
Klopt dat was ik
  maandag 24 mei 2010 @ 21:49:35 #200
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_81848089
Bier.. Check
Zon... SemiCheck
Hardstyle.... Check.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: