Mijn excuses het is inmiddels al ge-editquote:Op zondag 23 mei 2010 14:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Als men mij hier blijft aanspreken met mijn voornaam wordt het moeilijk die 2 te scheiden jah
Sowieso. Alleen medewerkers zouden kunnen weten dat het op die ene USB staat, en medewerkers hoeven niet in te breken om de info die erop staat te kunnen lezen. Wel een originele manier van je feest in de picture krijgen.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:37 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ja, zal inderdaad gewoon een stunt zijn.
Alleen de hele raw stage was uitgezonden toch?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:49 schreef Sc0tTy het volgende:
Wuttt een relaxte set van The Prophet, das lang gleje, zn set @ euphoria klinkt best nais
kan iemand mij vertellen wat de broadcast volgorde is van Euphoria, kan ik mijn archief weer netjes bijhouden, op Hardtraxx staat geen post
K kan hier kort over zijn....quote:Op maandag 24 mei 2010 12:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
De intro, mainpart ok..
Pure nagespeeld met een BH synth..daarna beetje melodie aangepast, meer uplifting..
Het is aardig, maar niet meer dan dat, het nr benadert het origineel niet in de verste verte.
De intro, de melodie was al goed en wat er aan geëdit is vind ik niet storend, de kicks klinken wel dik zelfs op deze kwaliteit. Maar deze wil ik nog wel eens live horen vor een definitief oordeel.
The Itialian master behind the wheels of steel. Respect the skillzzz. Viool + break vind ik vet, Kicks klinken gewoon weer fijn, ik denk dat we weer een winnaartje te pakken hebben
Nu eerst die andere eens luisterenDone
de dinsdag ervoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Iemand enig idee hoelang van te voren ze bij Kloontjes meestal de timetable vrijgeven? Of hoelang van te voren was de timetable van Intents 2009 bekend gemaakt?
Voor Davide Sonar is het een redelijk 'harde' plaat, maar komt niet eens in de buurt van een echte harde plaats zoals B-Front, Tat of Zat ze bv uitpoeptquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Voor Davide Sonar is het een redelijk 'harde' plaat, maar komt niet eens in de buurt van een echte harde plaats zoals B-Front, Tat of Zat ze bv uitpoept
Bedankt dat je dat even met ons deeltquote:
Ik vind het juist een zonnetjesplaat, maar wel op een goede manierquote:Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Voor Davide Sonar is het een redelijk 'harde' plaat, maar komt niet eens in de buurt van een echte harde plaats zoals B-Front, Tat of Zat ze bv uitpoept
Volgens mij moet je dan niet mij quoten. Ik heb namelijk nergens de vergelijking getrokken met het biertje/zonnetje hardstyle genrequote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind het juist een zonnetjesplaat, maar wel op een goede manier
goeiedag mannen van het goede levenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind het juist een zonnetjesplaat, maar wel op een goede manier
Klopt dat was ikquote:Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan niet mij quoten. Ik heb namelijk nergens de vergelijking getrokken met het biertje/zonnetje hardstyle genre...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |