SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk zeg je vandaag eens wat zinvols!quote:
Het zou gewoon enorm veel conspiracy en complot theorieën schelen als ze bij Q-dance van dit soort veranderingen gewoon ff melding maken met de reden. Nu ziet iedereen het veranderen (net zoals bij NC destijds) maar niemand weet waarom en wat. Logisch dat de geruchtenmachine dan begint te draaien..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:22 schreef Sethje het volgende:
In ieder geval is het niet iets waar wij ons als "fans" boos over zouden moeten maken heb ik begrependus deze conspiracy theorie gaat deze keer niet op
Huh? Ik dacht Activator er anders uitzag......quote:
Ja klopt, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:35 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Het zou gewoon enorm veel conspiracy en complot theorieën schelen als ze bij Q-dance van dit soort veranderingen gewoon ff melding maken met de reden. Nu ziet iedereen het veranderen (net zoals bij NC destijds) maar niemand weet waarom en wat. Logisch dat de geruchtenmachine dan begint te draaien..
Die nieuwe Activator is aardig, goede bassline de meoldie zuigt. Alice DJ daar hebben we het maar niet over...quote:
Film kwali is echt top!! Die laatste plaatquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ben er niet geweest, maar wat een waan-zin-nige aftermovie. Super vet gedaan
Pooow nice !quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:54 schreef Noxa het volgende:
[..]
Film kwali is echt top!! Die laatste plaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |