Even kijken wanneer dat is, maar in principe wil ik ook.quote:
Kun je dat ook niet ff voor je fokvriendjes regelen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:18 schreef haakon het volgende:
Ik ga naar Freshtival in augustus ergens, gratis entree en bier voor mij
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:23 schreef Muta het volgende:
heb nu al zin om boe te roepen bij ruffian als hij weer teveel gaat praten
Ik heb em!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef Noxa het volgende:
Even uit de vorige post, reverzed hardstyle is terug aan het komen. Maar nog lang niet goed genoeg. Zoals het vroeger was... dat was pas reverzed bass.
Er is nog 1 moeder van alle reverzed tracks maar die kan ik zo snel ff niet vinden...
Trance Generators, de meesters van de reversed bassquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:02 schreef Noxa het volgende:
[..]
Ik heb em!!
Dit is de mothervetste reverzed bass die er is.
Dankzij de Trance Generators ben ik van hardstyle gaan houden. X-Qlusive Italy de allereerste XQ ik kwam binnen bij de Trance Generators en ik was meteen verkocht. Wat ging dat los!! En wat mij betreft mag dat weer terug komen. Zag dat ze iig op Ground Zero.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Trance Generators, de meesters van de reversed bass![]()
Ik vind het geen probleem. Ik heb zoveel liever B-Front dan Psyko Punkz..quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:44 schreef kollie het volgende:
B-front toegevoegd aan de line-up van ML volgens de site. En een surprise-act.
B-front verzacht de pijn van Ruffian wel een beetje.
edit: ben ik blind of zijn de Psyko P. uit de line-up gehaald?
Of het nou een verbetering is of niet, het blijft gek om een line-up zomaar ineens te veranderen. Erg amateuristisch voor een organisatie als Q. En het is niet de 1e keer dat ze het doen, remember de NC bij XQ TBY.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:07 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem. Ik heb zoveel liever B-Front dan Psyko Punkz..
Ruffian heeft zijn lesje denk ik wel geleerd. We gaan het zien.
Mja.. n act uit de line-up gooien vanwege bijvoorbeeld contractuele geschillen is niet zo amateuristisch lijkt me.. Treurig is het wel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef kollie het volgende:
[..]
Of het nou een verbetering is of niet, het blijft gek om een line-up zomaar ineens te veranderen. Erg amateuristisch voor een organisatie als Q. En het is niet de 1e keer dat ze het doen, remember de NC bij XQ TBY.
Trance generators zijn inderdaad goud. Die set van hun op Mayday Estonia vorig jaar is echt een bazenset. Zou ze ook graag eens live zien. Net zoals de Overminds, vond dat toch wel een van de beste albums van al die albums die vorig jaar zijn uitgekomen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:25 schreef Noxa het volgende:
[..]
Dankzij de Trance Generators ben ik van hardstyle gaan houden. X-Qlusive Italy de allereerste XQ ik kwam binnen bij de Trance Generators en ik was meteen verkocht. Wat ging dat los!! En wat mij betreft mag dat weer terug komen. Zag dat ze iig op Ground Zero.
Heb ze nu 2x gezien waarvan 1x "echt live" (Ground Zero vorig jaar), dat viel helaas een beetje tegen maar hun DJ set het jaar daarvoor was machtig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Trance generators zijn inderdaad goud. Die set van hun op Mayday Estonia vorig jaar is echt een bazenset. Zou ze ook graag eens live zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |