Wij gaan naar Defqon met waarschijnlijk een busje die we voor weinig een dag mee kunnen krijgenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Tja, moet ook nog vervoer enzo regelen, dat is allemaal zo'n gedoe. Maar ik kan eventueel wel wat regelen om met vrienden te gaan ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Festival is een grote kans, maar voorlopig misschien..
DefQon... Pff ik bob wel, maar desnoods slaap ik in de auto..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
hier ook!! eerste feest in maanden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef InGebruik het volgende:
TVP'tje.
Moeilijk veel zin in Emporium nog maar 1,5 week!
quote:DjZany
Coming up: A-Lusion - Veritas (Zany remix)
Orgineel: Vetquote:
Ik vind het wel leuk. De 2005-2007 nummers vind ik over het algemeen ook het bestequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:31 schreef ElDani het volgende:
Wel opvallend dat er veel platen van die tijd nu geremixed worden.
Absoluut mee eensquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. De 2005-2007 nummers vind ik over het algemeen ook het besteDe shit die toen uitgebracht werd is bijna allemaal heerlijk
![]()
Zo dat Usericon heb ik niet vaak gezien de afgelopen wekenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:19 schreef CrustyClown het volgende:
Pff, idd wat een feestjes allemaal.
Dit weekend gaat maar een feestje worden en dat is een BierParty@Huig:Y
Idd, sprak dv8 op dance inferno toen zei hij dit al, dat ruffian weer aan een comeback bezig was etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |