http://www.emporiumfestiv(...)w_D_Block___S_te_Fanquote:
quote:These guys are taking over hardstyle nation. Their melodic tracks with pounding beats are typical for the D-Block & S-te-Fan sound! The Matrixx believes these guys are the next best thing our country has to offer. Therefore they will close Emporium Festival at the hardstyle mainstage: The Dark Castle. Check out the interview:
quote:
Someone is 3e persoon enkelvoud, waardoor become een -s erachter krijgt ...quote:Op zondag 23 mei 2010 12:48 schreef NLS04 het volgende:
Every single day someone else discovers the Kick, the Snare, the Drums, the Bass.. and become hypnotized just like us
Harm check ff op spelfouten![]()
Juistquote:Op zondag 23 mei 2010 12:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Someone is 3e persoon enkelvoud, waardoor become een -s erachter krijgt ...
maar J&W zeggen "and they become" waardoor het wel weer become wordt
quote:In de nacht van vrijdag 21 mei, is er in het kantoor van Empire Events op brute wijze ingebroken. Het lijkt om een doelbewuste actie te gaan, want er is alleen een USB-stick gestolen. De informatie op deze USB-stick varieert van de line-up voor Elementz Festival tot vanzelfsprekende festival informatie:
* Geen ¤2 voor wc's (gratis)
* Geen ¤10 voor parkeren (gratis)
* Geen krakende bass, maar een goed en hard geluid
Door de diefstal is de organisatie genoodzaakt de line-up nu al bekend te maken.
De volgende nationale en internationale helden zullen op de 4e van september 2010 de elementen overstemmen en alle bezoekers, zo nodig, weer een stapje dichterbij de aanschaf van een gehoorapparaat brengen:
Tatanka
D-Block & S-te-Fan
Twisted vs The Smiley Brothers
Tommyknocker vs Mad Dog
Ricky Raw
Pavo vs Dana
Paul Elstak
Live: Endymion
Live: Crypsis
MC: Da Syndrome
Empire Events moet de daders toch een klein beetje gelijk geven, een dergelijke line-up geheim houden, grenst natuurlijk ook aan crimineel gedrag.
Ja, zal inderdaad gewoon een stunt zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Dat ziet er zeer gezond uit![]()
Wel een beetje BS-verhaal volgens mij ... had gewoon gewacht waar deze info gelekt zou worden en je had ze zo kunnen terugtraceren
quote:Main Stage
Saturday 14th of August :
HEADHUNTERZ
CRYPSIS
AVIO LIVE
PSYKO PUNKZ
ALPHA 2
Sunday 15th of August :
NOISECONTROLLERS
WILDSTYLEZ
D-BLOCK & S-TE-FAN
B-FRONT
BEAT PROVIDERS
Dirty Workz @ The Qontinent (Sunday 15th of August)
PSYKO PUNKZ
COONE
DR RUDE
DEMONIAK
DA TWEEKAZ
Mijn excuses het is inmiddels al ge-editquote:Op zondag 23 mei 2010 14:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Als men mij hier blijft aanspreken met mijn voornaam wordt het moeilijk die 2 te scheiden jah
Sowieso. Alleen medewerkers zouden kunnen weten dat het op die ene USB staat, en medewerkers hoeven niet in te breken om de info die erop staat te kunnen lezen. Wel een originele manier van je feest in de picture krijgen.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:37 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ja, zal inderdaad gewoon een stunt zijn.
Alleen de hele raw stage was uitgezonden toch?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:49 schreef Sc0tTy het volgende:
Wuttt een relaxte set van The Prophet, das lang gleje, zn set @ euphoria klinkt best nais
kan iemand mij vertellen wat de broadcast volgorde is van Euphoria, kan ik mijn archief weer netjes bijhouden, op Hardtraxx staat geen post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |