Zonder kist jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:01 schreef Chinless het volgende:
de sub zelf is 70 dollar en dan vraag jij 85 euro. Aparte.
Zonder kast inderdaad, en het enige wat ik voor 70 dollar kan vinden is een tweedehands zonder kast op amazon. Daarbij is AV apparatuur in de US altijd goedkoper...quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:01 schreef Chinless het volgende:
de sub zelf is 70 dollar en dan vraag jij 85 euro. Aparte.
Zn kist vouw je zelf?quote:
Ja, maar in dit geval is hij niet zelfgevouwenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
Zn kist vouw je zelf?
Heb ik ooit zelf gedaan toen ik nog 18 was
zeer mee eensquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:47 schreef Symphonic het volgende:
Zullen we deze discussie gewoon stoppen. Vraagprijs is duidelijk en ben je het er niet mee eens doe je een tegenbod
is deze op de autovoeding aan te sluiten? heb je een foto?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:16 schreef Hakna het volgende:
Ik heb evt. een kleine (8") Sony actieve subwoofer te ruil. Interesse?
Wat bedoel je precies met autovoeding?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:54 schreef Dokay het volgende:
[..]
is deze op de autovoeding aan te sluiten? heb je een foto?
ben niet kapot van sony qua caraudio maar het is wel interessant als deze sub compacter is. zou wel even de specificaties willen weten, heb je een typenummer?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef Hakna het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met autovoeding?
Het is natuurlijk altijd het beste om deze via de accu aan te sluiten, echter heb ik het ook welleens
geprobeerd via de zekeringskast, en dit werkt!![]()
Heb er zo geen foto van, echter is het dit model:
http://videopartner.no-ip.biz/new/img/thumb.php?max=200&img=1157.jpg&s=1
Deze sub is zeker een stuk compacter als degene die je aanbiedt, en andere 10 of 12" subs.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:25 schreef Dokay het volgende:
[..]
ben niet kapot van sony qua caraudio maar het is wel interessant als deze sub compacter is. zou wel even de specificaties willen weten, heb je een typenummer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |