Ik vind die vierkanten helemaal niet naar kokos smaken eigenlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:46 schreef Adelante het volgende:
Die rondjes zijn toch precies hetzelfde als de vierkantjes (kokos met drop)
Die enkel uit drop bestaan zijn niet te kanen en die spikkels eigenlijk ook niet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
oldschool dropstaafjes in 349324 kleuren zijn baas
DE SUPERMARKT IS OPEN TOT 22.00 HOORquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:34 schreef Maisnon het volgende:
ARGH NU HEB IK FUCKING VEEL ZIN IN ENGELSE DROP
En woon ik in een stad waar alles 21.00 dichtgaatquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:34 schreef Maisnon het volgende:
Nu heb ik ook zin in cocktail noten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb cocktail noten van de super de boer hier liggen (pittig)
Ik ook! Damn, al jaren niet op, toch weer eens kopen morgenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:34 schreef Maisnon het volgende:
Zou ik niet doen als ik jou was. Drop is slecht voor het bloed en de lever. Daarom moet je cocktail nootjes van de super de boer halen (pittig)quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:10 schreef florabay het volgende:
[..]
Ik ook! Damn, al jaren niet op, toch weer eens kopen morgen
Ik keek net in de kast. En daar had ik nog cocktail nootjes van de super de boer ( pittig ).quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als ik jou was. Drop is slecht voor het bloed en de lever. Daarom moet je cocktail nootjes van de super de boer halen (pittig)
En ik woon in Brabant!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:07 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
En woon ik in een stad waar alles 21.00 dichtgaat
Potdorie, great bazen think alike, zo zie je maar weer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik keek net in de kast. En daar had ik nog cocktail nootjes van de super de boer ( pittig ).
Jazeker!! Ikke!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:33 schreef Jonathon het volgende:
Zijn er ook mensen die de zwarte rondjes juist lekker vinden??? die blijven namelijk meestal over...
En morgen heb je spijt...quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik keek net in de kast. En daar had ik nog cocktail nootjes van de super de boer ( pittig ).
Moet je eens in een zakje Redband Total loss-mix kijkenquote:
Die bruine smaken net zoals die anderen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:02 schreef pussywillow het volgende:
Ik vind het verbazender dat je die bruine dingen hebt opgegeten. Dat is echt pure AIDS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |