Moet je niet mee spotten knul.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:35 schreef Desunoto het volgende:
Stoeprand krijg een autobumper tegen je aan of zo.
Ja, inderdaad, meestal ga ik veel met ze om, maar vriendschap is het nooit echt. Ik heb alleen lol met ze, serieuze dingen hoor ik altijd via via want bij mij zullen ze niet komen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:34 schreef Desunoto het volgende:
Bij mij is het meestal zo dat ik altijd wel 1, 2 of 3 (meestal 2) goede vriendinnen heb, bijna nooit vrienden want 99% van de jongens zijn stom, maar dat het contact nooit lang is.En dan verwatert het en kom ik iemand anders tegen en ga daar opeens veel mee om. En dan verwatert dat en weer een nieuwe etc.... best wel stom eigenlijk.
![]()
En de mensen die ik wat langer ken en nog wel contact mee heb zie ik ook meer als kennissen want vriendschap zou ik het niet noemen.
Haha, een Shin Chan quote. Wat schattig dat een volwassen vent zo'n fan kan zijn van een infantiele kinderserie.quote:
Mijn konijn had autobumper.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je opa is overleden aan een autobumper?
Het probleem is dat ik ook van Bart houd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als het zo stiekem moet, dan hoeft het niet.
Als je van me houdt, dan heb je het er maar voor over om ontrouw te zijn aan Bart.
Dan hoeft het van mij niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik ook van Bart houd.
en nu? je hebt een mening over wat ik leuk vindt? wow man echt stoer hoor pitjequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Haha, een Shin Chan quote. Wat schattig dat een volwassen vent zo'n fan kan zijn van een infantiele kinderserie.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, meestal ga ik veel met ze om, maar vriendschap is het nooit echt. Ik heb alleen lol met ze, serieuze dingen hoor ik altijd via via want bij mij zullen ze niet komen.
Mijn konijn kopte een autobumperquote:
Ik mis die zomeravonden dat we elkaar in de tuin in slaap knuffelden.quote:
Je maakt me helemaal emo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik mis die zomeravonden dat we elkaar in de tuin in slaap knuffelden.
Moet ik naar je toe komen om over mijn problemen te praten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alleen de laatste tijd zit ik er nogal mee eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, je trekt je nergens wat van aan, want je hebt karakter. Je bepaalt zelf wat je leuk vindt! Goed bezig vent. En dan ook nog eens een scheldwoord wat niemand gebruikt, en waarvan jij het zo vaak moet gebruiken dat het opvalt dat je een apart woordje kent!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
en nu? je hebt een mening over wat ik leuk vindt? wow man echt stoer hoor pitje_!
Pfffff. Die zin...quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik mis die zomeravonden dat we elkaar in de tuin in slaap knuffelden.
Jij begon. Ik was 'm even helemaal vergeten, maar jij begon er weer over.quote:
Vindtquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
en nu? je hebt een mening over wat ik leuk vindt? wow man echt stoer hoor pitje_!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Moet ik naar je toe komen om over mijn problemen te praten?
Doe maar niet. Ik ken je niet eens. (Behalve van FOK! dan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |