Ik "denk" dezequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:25 schreef em-v het volgende:
Is er nog iemand die een goede scorebord app weet voor het aankomende WK?
BBM is een soort chatten ( pingen ) met je bb, je adres is je PIN code. Elke BB heeft een unieke PIN.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:49 schreef Photogenic het volgende:
Hierbij een vraag aan jullie mede-BB'ers..
(En misschien een beetje een BB-ontrouwe vraag)
Maar wat maakt voor jullie nou concreet het verschil tussen BBM ten opzichte van een andere chats zoals bijvoorbeeld WLM?
Ben bezig met een Marketingonderzoek voor school..
Nee supported countries betekent in welke landen het te downloaden is, welke landen het programma 'ondersteunen', niet in Nederland dus. `quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:10 schreef ScarFace- het volgende:
http://appworld.blackberry.com/webstore/content/3020
Haha multiplayer monopoly.
Supported countries betekent de language denk ik? Of is het niet mogelijk dit in Nederland te spelen![]()
Heeft iemand dit haha wel geinig.
Oh oke.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee supported countries betekent in welke landen het te downloaden is, welke landen het programma 'ondersteunen', niet in Nederland dus. `
Ik heb nu sinds 2 dagen whatsapp en ik heb em via de mn bb browser geinstalleerd. Gewoon naar www.whatsapp.com gaan en via daar op jouw telefoon zetten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:26 schreef Droathoah het volgende:
Allemaal,
Ik heb een BlackBerry Bold 9700, maar ik krijg whatsapp niet aan de praat. Zijn er mensen die het al wel gelukt is?
Ik krijg de hele tijd een sync error.
Alvast bedankt..
Ik heb hem ook vanuit mijn brwoser geinstalleerd op mijn 9700, ging perfect.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef Phoenix_Wright het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds 2 dagen whatsapp en ik heb em via de mn bb browser geinstalleerd. Gewoon naar www.whatsapp.com gaan en via daar op jouw telefoon zetten.
Het werkt bij mij prima en ik heb ook OS 5.0 op mn 8900 staan dus ik denk dat dat niet uitmaakt.
Dat werkt ook niet, zelfde probleem.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:24 schreef em-v het volgende:
[..]
Ik heb hem ook vanuit mijn brwoser geinstalleerd op mijn 9700, ging perfect.
Kijk bij je smsjes bij Opties --- Algemene Opties dan naar beneden scrollenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:56 schreef styliste het volgende:
ik ben opeens een heleboel smsjes kwijt... iemand enig idee hoe dat kan?
Is het trouwens mogelijk om gegevens uit een back-up te bekijken zonder ze op je BB terug te zetten?
voor altijd staat er. En het gekke is dat er nog wel wat in staat, maar vooral van wat ik verzonden heb. mijn meeste ontvangen berichten zijn foetsiequote:Op donderdag 27 mei 2010 16:21 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Kijk bij je smsjes bij Opties --- Algemene Opties dan naar beneden scrollen
Berichten bewaren: dan zie je de dagen staan.
Kijk op het Crackberry forum, daar staan heel veel thema's.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:51 schreef GodsSon het volgende:
Heeft er iemand nog een leuke berg aan themes beschikbaar, of een goede plek voor leuke themes. (gratis heeft mijn grote voorkeur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |