Neeeeeeeee je zegt het verkeerd!!!quote:
No, dat liket der mar op foar moarn!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
nee ik bin altiet verkouden as 'k van bùten af kom, is ok watquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:18 schreef justmattie het volgende:
Must volgende keer niet suh diep pijpen
Dan bist mooi vaak verkouden, of komst bijna nooit bùtenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
nee ik bin altiet verkouden as 'k van bùten af kom, is ok wat
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan bist mooi vaak verkouden, of komst bijna nooit bùten
En hoe komt dit weest dat oek?quote:
Dat is fries juh, we sitte hier su 'n suwat skeef liwwadders te skreeuwen en dau beginst met dat smerige fries, kast ok niks metquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:50 schreef DevilsWhore het volgende:
IK HEW EEN LITERKE VODKA KRIEGEN VORIGE WIEKE, DAT KIN WEL OP NO!
Ik ken geen liwwadders mien jong. Must klappen ha?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:03 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat is fries juh, we sitte hier su 'n suwat skeef liwwadders te skreeuwen en dau beginst met dat smerige fries, kast ok niks met
IK HOU VAN SUPE SUPEquote:
HIER STAAT IE OEKquote:
LEKKER SUPE!quote:
dau kest ok niet supequote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Nope! Gisteren 3 biertjes gehad en nu aan de wodka dus!
ah wel juh, ik was bie mien bitch, die woe slapen, werk ensa! En ik must m seks geven natuurlijkquote:
Dau must niks, d'r ùt skoppe en sùpe..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ah wel juh, ik was bie mien bitch, die woe slapen, werk ensa! En ik must m seks geven natuurlijk
Ik wie in sien huis manquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:10 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dau must niks, d'r ùt skoppe en sùpe..
Ja ik zag de fout mar ik tocht, kent ok skele, 't is goed voor mien postcount weest welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wie in sien huis manIk soop sien bier op!
op je postcount geilenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja ik zag de fout mar ik tocht, kent ok skele, 't is goed voor mien postcount weest wel
IK KWAMquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoppa, we gaan Groningen veroveren!
Groningen Stad #423 - Liwwadden Oost weest wel!
valt wel mee, ze houden niet zo van Fryslân.quote:
zie de OPquote:Op zondag 23 mei 2010 15:15 schreef BluesRebel het volgende:
Zijn er nog meer topics in het verleden gekaapt met een 058-TT? Voorbeelden?
Limburgers, ookleukquote:
Na een volle topic onmiddellijk zelf 1 aanmakenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Limburgers, ookleukOf Nijmegen
![]()
Het is natuurlijk wel een kwestie van tijd voor we 'teruggepakt' wordenVerheug me er nu al op
nee tuurlijk niet, gewoon in het Liwadden topic blijven. Ook kunnen incasserenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:50 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Na een volle topic onmiddellijk zelf 1 aanmakenGeen kans geven.
Of gewoon irritant doen en hun topic negeren. Alsnog 1 openen![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Die heb ik ontvoerd, en als losgeld vraag ik de spatel.
Ik sla het er wel uit, mien jong!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
maar niemand die weet waar dat ding ligt
Sucks to be Ensaf at this momentquote:
Was dat niet gisterquote:Op zondag 23 mei 2010 21:56 schreef Sodeju het volgende:
Liwwadders die vanavond even naar Showtek gaan in NOA?
Dat klopt, moet ook zeker kunnen.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Gelukkig vind Misstique het niet erg als we zo nu en dan bij de buren op de koffie gaan
Eerst een foto postenquote:Op maandag 24 mei 2010 01:23 schreef Sehaninne het volgende:
Hoi! Ik ben nieuw hier.
Heb 18 jaar lang in Leeuwarden gewoond. Mijn ouders wonen er nog, maar ik studeer nu zelf in Amsterdam. (Media & Cultuur, UvA). Samen met wat vrienden organiseer ik in de Rock It (058 Podium) om de zoveel tijd een dubstepfeest (Fuk'dub). Misschien heb je posters/flyers rond de stad ervoor gezien.
Ben ik hier wel welkom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:24 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Eerst een foto postenHet is een man, nu weet ik niet hoe het bij jou zit, maar ik ben niet zo van de mannenkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus foto mag wel achterwege blijven
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |