Ah nee juh, heb even flink wat gewerkt.quote:
Mag oek inne krant juhquote:Op maandag 24 mei 2010 16:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah nee juh, heb even flink wat gewerkt.
De centen mutte oek ergens fut komme!
We kunnen ook gewoon je foto's in de OP zetten.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:59 schreef Sehaninne het volgende:
Mag ik aan het rijtje fokkers in deze reeks toegevoegd worden?
Ja maar ho eens even ik kan wel een beetje werken!quote:
Folderwiekjes?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:02 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja maar ho eens even ik kan wel een beetje werken!
Neuh, Horeca.quote:
Ah breng mij dan maar een biertje nuquote:Op maandag 24 mei 2010 16:11 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Neuh, Horeca.
Heb het weekend even de ober uitgehangen.
Een Warsteiner graagquote:Op maandag 24 mei 2010 16:11 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Neuh, Horeca.
Heb het weekend even de ober uitgehangen.
Hest hier in de stad werkt?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:50 schreef Ensaf het volgende:
Ik hew al genoeg bier fut bracht.
Oek dronken trouwens.
watdan?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, voor mij nu ook![]()
pfffrt
nog een dikke crash bij Dearsum op de terugweg btw!
Een (nieuwe) mini de neus er af en een saxo de kont er af.. als ik daar 5 minuten eerder langs wasgekomen had ik daar, met mijn alertheid van vanavnd, ook bij op gezetenquote:
Gelukkig was het een nieuwe mini.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een (nieuwe) mini de neus er af en een saxo de kont er af.. als ik daar 5 minuten eerder langs wasgekomen had ik daar, met mijn alertheid van vanavnd, ook bij op gezeten
Waren er gewonden?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was exact wat ik dacht![]()
wel sneu voor de gewonden en zulks.
ja, net nadat ik er voorbij was ambulance en politie met toeters en bellen er op af en zo....quote:
Mja, we hebben zo weinig ongelukken gezien vandaag.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, net nadat ik er voorbij was ambulance en politie met toeters en bellen er op af en zo....
maar stonden al een stuk of 7 8 autos om heen teon ik er lansg kwam, en ik was ook geen getuige of zo, dus ben niet in de weg gaan lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |