Milaan is redelijk goedkoop, vliegen veel budget airlines heen. Vanaf Dusseldorf ben je er voor 103pp met Air Berlin bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:24 schreef jack4ya het volgende:
Vanwege acute "ik-zit-er-even-doorheen" modus willen we er even uit. Legio mogelijkheden natuurlijk, maar ik heb niet zo veel tijd om alles alleen uit te vogelen. En hulp is gewoon erg welkom.
Wat: ZON! niet zozeer strand, maar relaxedheid ed
Wanneer: volgende week donderdagmiddag tot zondagavond
Hoe: graag met een prijsvechter oid of ander leuke aanbieding
Wat: ticket alleen is voldoende, hotel zal wel los geboekt worden via Booking.com
Wensen:
Luchthaven dichtbij bestemming. Reus is bv 1,5 uur met de trein vanaf luchthaven naar Barcelona.
Liever 'makkelijker'.
Sfeertje van dagelijks leven. Ik zoek gewoon een krantje met lekkere koffie in de zon, bij wijze van spreken.
Ideetjes die ik nu heb:
- Alicante (Hallo oudjes) Makkelijk te bereizen, niet zo bijster veel cultuur (denk ik?) maar ook daar zijn vast bistrootjes/tapasbar
- Barcelona, al zou ik daar liever wat lánger naar toe willen... Wel hoop te zien en doen. (Normaal gesproken ideaal, alleen nu misschien wat much)
- Valencia... is Lief al geweest
Zuid Italie lijkt me ook wel wat, alleen zie ik niet echt prijsvechters/aanbieding icm de zondagavond.
Ik weet niet goed of ik ons goed inschat. Nu denk ik vooral: rust en bijkomen. Maar vaak is het ook: 25 uur in een dag proppen. En vaak is het niet in te schatten hoe het valt.![]()
Meer hap-snap (snel en makkelijk) ideeen?
Maar Malpensa is ook al ruim een uur met de trein van de stad afquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:48 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Milaan is redelijk goedkoop, vliegen veel budget airlines heen. Vanaf Dusseldorf ben je er voor 103pp met Air Berlin bijvoorbeeld?
Da's waar, daarentegen is het niet ver van Lago Maggiore. Als ts last minute een auto huurt, kun je daar geweldig relaxed en voor weinig centjes heen! Voor 100 euro huur je voor drie dagen een pandaquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Maar Malpensa is ook al ruim een uur met de trein van de stad afKan je misschien beter naar Pisa (5 mins met de trein naar de stad), Verona, Bologna, oid.
Klinkt goed. Waar geslapen en hoeveel uitgegeven?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:44 schreef Naamah het volgende:
Laatst een weekendje Parijs gedaan op een bijkom-manier. Geen gedoe met vliegen, gewoon lekker met de trein en midden in de stad uitstappen. Ben al vaker in Parijs geweest, dus alle attracties hoefden niet meer, gewoon lekker rondgehangen, gegeten, gedronken, door de wijken gestruind. Helemaal prima.
Vorig jaar idd gedaan. Niet hoeven vliegen is wel okay. Was lekker relaxed. Mag nu wel even iets anders en wat mediterraner... (da's geen woord)quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:44 schreef Naamah het volgende:
Laatst een weekendje Parijs gedaan op een bijkom-manier. Geen gedoe met vliegen, gewoon lekker met de trein en midden in de stad uitstappen. Ben al vaker in Parijs geweest, dus alle attracties hoefden niet meer, gewoon lekker rondgehangen, gegeten, gedronken, door de wijken gestruind. Helemaal prima.
Weervoorspelling van 14/15 graden... liever niet dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:58 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Da's waar, daarentegen is het niet ver van Lago Maggiore. Als ts last minute een auto huurt, kun je daar geweldig relaxed en voor weinig centjes heen! Voor 100 euro huur je voor drie dagen een panda
Of Girona zelf natuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:12 schreef elsterno het volgende:
Vorig jaar 5 dagen in Sitges (Melia Sitges hotel) gezeten. Lekker rustig plaatsje, vlakbij Barcelona, met ook een een paar keertjes Barcelona natuurlijk.
Gevlogen op Girona, daar een auto gehuurd via Autoeurope.com / Auriga. Kostte weinig en kregen een fijne Ford Focus TDCI.
Goed te doen, niet megaduur en heerlijk genoten!
We moesten wel 200 km rijden vanaf airport, maar je kan er voor kiezen een ander rustig plaatsje op te zoeken aan de costa.
Dan is het iig niet meer rustig, want hoogseizoen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:02 schreef jack4ya het volgende:
Heb ik ook gedaan.Spanje lijkt leek wel een goede keus.
Vraag is momenteel of we wel kunnen. Aangezien we het eik te druk hebben, naja, dat was ook net de reden om er even van tussen te gaan.
Misschien maar 4/5 weken wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |