abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81636669
Vanwege acute "ik-zit-er-even-doorheen" modus willen we er even uit. Legio mogelijkheden natuurlijk, maar ik heb niet zo veel tijd om alles alleen uit te vogelen. En hulp is gewoon erg welkom.

Wat: ZON! niet zozeer strand, maar relaxedheid ed
Wanneer: volgende week donderdagmiddag tot zondagavond
Hoe: graag met een prijsvechter oid of ander leuke aanbieding
Wat: ticket alleen is voldoende, hotel zal wel los geboekt worden via Booking.com

Wensen:
Luchthaven dichtbij bestemming. Reus is bv 1,5 uur met de trein vanaf luchthaven naar Barcelona.
Liever 'makkelijker'.
Sfeertje van dagelijks leven. Ik zoek gewoon een krantje met lekkere koffie in de zon, bij wijze van spreken.

Ideetjes die ik nu heb:
- Alicante (Hallo oudjes ) Makkelijk te bereizen, niet zo bijster veel cultuur (denk ik?) maar ook daar zijn vast bistrootjes/tapasbar
- Barcelona, al zou ik daar liever wat lánger naar toe willen... Wel hoop te zien en doen. (Normaal gesproken ideaal, alleen nu misschien wat much)
- Valencia... is Lief al geweest

Zuid Italie lijkt me ook wel wat, alleen zie ik niet echt prijsvechters/aanbieding icm de zondagavond.

Ik weet niet goed of ik ons goed inschat. Nu denk ik vooral: rust en bijkomen. Maar vaak is het ook: 25 uur in een dag proppen. En vaak is het niet in te schatten hoe het valt.

Meer hap-snap (snel en makkelijk) ideeen?
pi_81637446
Laatst een weekendje Parijs gedaan op een bijkom-manier. Geen gedoe met vliegen, gewoon lekker met de trein en midden in de stad uitstappen. Ben al vaker in Parijs geweest, dus alle attracties hoefden niet meer, gewoon lekker rondgehangen, gegeten, gedronken, door de wijken gestruind. Helemaal prima.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_81647774
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:24 schreef jack4ya het volgende:
Vanwege acute "ik-zit-er-even-doorheen" modus willen we er even uit. Legio mogelijkheden natuurlijk, maar ik heb niet zo veel tijd om alles alleen uit te vogelen. En hulp is gewoon erg welkom.

Wat: ZON! niet zozeer strand, maar relaxedheid ed
Wanneer: volgende week donderdagmiddag tot zondagavond
Hoe: graag met een prijsvechter oid of ander leuke aanbieding
Wat: ticket alleen is voldoende, hotel zal wel los geboekt worden via Booking.com

Wensen:
Luchthaven dichtbij bestemming. Reus is bv 1,5 uur met de trein vanaf luchthaven naar Barcelona.
Liever 'makkelijker'.
Sfeertje van dagelijks leven. Ik zoek gewoon een krantje met lekkere koffie in de zon, bij wijze van spreken.

Ideetjes die ik nu heb:
- Alicante (Hallo oudjes ) Makkelijk te bereizen, niet zo bijster veel cultuur (denk ik?) maar ook daar zijn vast bistrootjes/tapasbar
- Barcelona, al zou ik daar liever wat lánger naar toe willen... Wel hoop te zien en doen. (Normaal gesproken ideaal, alleen nu misschien wat much)
- Valencia... is Lief al geweest

Zuid Italie lijkt me ook wel wat, alleen zie ik niet echt prijsvechters/aanbieding icm de zondagavond.

Ik weet niet goed of ik ons goed inschat. Nu denk ik vooral: rust en bijkomen. Maar vaak is het ook: 25 uur in een dag proppen. En vaak is het niet in te schatten hoe het valt.

Meer hap-snap (snel en makkelijk) ideeen?

Milaan is redelijk goedkoop, vliegen veel budget airlines heen. Vanaf Dusseldorf ben je er voor 103pp met Air Berlin bijvoorbeeld?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_81648069
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:48 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Milaan is redelijk goedkoop, vliegen veel budget airlines heen. Vanaf Dusseldorf ben je er voor 103pp met Air Berlin bijvoorbeeld?
Maar Malpensa is ook al ruim een uur met de trein van de stad af Kan je misschien beter naar Pisa (5 mins met de trein naar de stad), Verona, Bologna, oid.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_81648503
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Maar Malpensa is ook al ruim een uur met de trein van de stad af Kan je misschien beter naar Pisa (5 mins met de trein naar de stad), Verona, Bologna, oid.
Da's waar, daarentegen is het niet ver van Lago Maggiore. Als ts last minute een auto huurt, kun je daar geweldig relaxed en voor weinig centjes heen! Voor 100 euro huur je voor drie dagen een panda
pi_81648928
Andere optie vanaf Dusseldorf is Budapest voor 100 euro, erg leuke stad.
pi_81651417
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:44 schreef Naamah het volgende:
Laatst een weekendje Parijs gedaan op een bijkom-manier. Geen gedoe met vliegen, gewoon lekker met de trein en midden in de stad uitstappen. Ben al vaker in Parijs geweest, dus alle attracties hoefden niet meer, gewoon lekker rondgehangen, gegeten, gedronken, door de wijken gestruind. Helemaal prima.
Klinkt goed. Waar geslapen en hoeveel uitgegeven?
pi_81654057
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:44 schreef Naamah het volgende:
Vorig jaar idd gedaan. Niet hoeven vliegen is wel okay. Was lekker relaxed. Mag nu wel even iets anders en wat mediterraner... (da's geen woord)
pi_81654238
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:58 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Da's waar, daarentegen is het niet ver van Lago Maggiore. Als ts last minute een auto huurt, kun je daar geweldig relaxed en voor weinig centjes heen! Voor 100 euro huur je voor drie dagen een panda
Weervoorspelling van 14/15 graden... liever niet dus.
pi_81665752
Vorig jaar 5 dagen in Sitges (Melia Sitges hotel) gezeten. Lekker rustig plaatsje, vlakbij Barcelona, met ook een een paar keertjes Barcelona natuurlijk.

Gevlogen op Girona, daar een auto gehuurd via Autoeurope.com / Auriga. Kostte weinig en kregen een fijne Ford Focus TDCI.

Goed te doen, niet megaduur en heerlijk genoten!

We moesten wel 200 km rijden vanaf airport, maar je kan er voor kiezen een ander rustig plaatsje op te zoeken aan de costa.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:15:22 #11
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_81665865
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:12 schreef elsterno het volgende:
Vorig jaar 5 dagen in Sitges (Melia Sitges hotel) gezeten. Lekker rustig plaatsje, vlakbij Barcelona, met ook een een paar keertjes Barcelona natuurlijk.

Gevlogen op Girona, daar een auto gehuurd via Autoeurope.com / Auriga. Kostte weinig en kregen een fijne Ford Focus TDCI.

Goed te doen, niet megaduur en heerlijk genoten!

We moesten wel 200 km rijden vanaf airport, maar je kan er voor kiezen een ander rustig plaatsje op te zoeken aan de costa.
Of Girona zelf natuurlijk.

Echte aanbiedingen zijn er echter weinig op de dagen dat je wilt.
Ideaal qua tijden is overigens Oslo, maar dat is niet Mediterraan. Kan wel zeer ontspannen zijn.

Anders zou ik gewoon de trein pakken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lemans24 op 20-05-2010 11:20:52 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:57:49 #12
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_81672028
Als zon je #1 eis is zou ik een weerkaartje van Europa bekijken en daarop je verdere beslissing baseren.
reset
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:02:28 #13
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_81672246
Heb ik ook gedaan. Spanje lijkt leek wel een goede keus.

Vraag is momenteel of we wel kunnen. Aangezien we het eik te druk hebben, naja, dat was ook net de reden om er even van tussen te gaan.

Misschien maar 4/5 weken wachten.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:29:49 #14
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_81673521
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:02 schreef jack4ya het volgende:
Heb ik ook gedaan. Spanje lijkt leek wel een goede keus.

Vraag is momenteel of we wel kunnen. Aangezien we het eik te druk hebben, naja, dat was ook net de reden om er even van tussen te gaan.

Misschien maar 4/5 weken wachten.
Dan is het iig niet meer rustig, want hoogseizoen...
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:10:37 #15
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_81675424
Yup... ik zit een bietje stuck zeg maar.
pi_81765171
- spam -

[ Bericht 95% gewijzigd door DutchTrain op 23-05-2010 08:46:08 ]
pi_81773099
Costa del Sol.
Vliegen naar Malaga, met de huurauto richting Nerja/Torrox Costa.
Geen "torremolinos" maar wel lekker van alles te doen. Rustig, relaxed, mooi weer.
Holland International heeft ook packagedeals incl huurauto.

Ons heel goed bevallen, compleet uitgerust terug gekomen
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:56:06 #18
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_81893663
Ik ga zo een hotel boeken denk ik. Alleen de prijs van een ticket zit me dwars. 280,- :x wel om 0600 vrijdag heen en zondag avond om 2130 terug. Wel redelijk maximaal en van AMS naar Barcelone El Prat met Transavia.

Weeze - Alicante is 100 pp goedkoper, maar ik zie mezelf niet om 0600 vanaf weeze vertrekken... (we wonen in 't Gooi.)

800 voor 3 dagen... gekkenwerk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')