quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef Pinterman het volgende:
Het woord is tegelijk. Gelijk komen doen jouw vriendjes vast en zeker, aangezien ze onmogelijk ouder dan 12 kunnen zijn, maar tegelijk is een ander verhaal.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan is de hamvraag, hoeveel heb je er gehad, jij snolliebollie
Zo gaat dat bij ons ook vaak.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:43 schreef pasopikbijt het volgende:
Mijn vriend en ik komen bijna altijd tegelijk klaar. Het is een kwestie van timenWe kunnen ons allebei goed beheersen/inhouden enzo. Het gaat meestal zo: Eerst neuken we een tijdje, dan stuurt hij mijn hand naar beneden en vinger ik mezelf klaar, clitoraal dus. Ik geef aan wanneer ik ga komen (meestal niet met woorden
) en dan komt hij op het moment dat ie bij mij alles voelt samenknijpen. Echt helemaal precies op dezelfde seconde is moeilijk, maar het zit er wel altijd heel dicht in de buurt.
bij ons ook maar dan zonder het vingerverhaal, het gaat volledig 'natuurlijk'quote:
"natuurlijk" is een beetje het verkeerde woord lijkt mequote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef dabadbass het volgende:
[..]
bij ons ook maar dan zonder het vingerverhaal, het gaat volledig 'natuurlijk'
Heel veel vrouwen hebben dat inderdaad, ik kan wel vaginaal klaarkomen maar minder makkelijk, clitoraal is ook prettiger naar mijn mening, maar dat kan ook voor iedereen anders zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:43 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
"natuurlijk" is een beetje het verkeerde woord lijkt meclitoraal klaarkomen is net zo natuurlijk als vaginaal. Jij bedoelt vaginaal en ik ben erachter dat dat vaak moeilijk is voor vrouwen en ik dus niet de enige ben die dat niet kan.
Het is me nog nooit gelukt om vaginaal klaar te komen. Wel een paar keer héél erg bijna, echt op het randje, maar dan lukte het gewoon net niet. En dan lag ik daarna een kwartier lang te hijgen zonder dat ik een voldaan gevoel had. Best frustrerend..quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heel veel vrouwen hebben dat inderdaad, ik kan wel vaginaal klaarkomen maar minder makkelijk, clitoraal is ook prettiger naar mijn mening, maar dat kan ook voor iedereen anders zijn.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:19 schreef shifto het volgende:
Was viswijf niet die vieze kloon van postmortum?
Misschien kan je ons laten zien hoe het moet.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien kan je ons laten zien hoe het moet.
Tegelijk of niet dat maakt ons niet zoveel uit denk ik.
Je weet niet of je met een man/vrouw neukt?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:59 schreef Seven. het volgende:
Ondanks de TS:
Ik kom altijd tegelijk klaar met mijn .. nou ja, wat het ook is.
Ja, dat gebeurt hier ook heel vaak, hoewel ik ook heel goed zonder vingeren erbij klaar kan komen (vaginaal dus). Mijn vriend houdt zich in totdat hij voelt of merkt dat ik ga komen en dan gaat hij er ook voor en das bijna altijd tegelijk! MMMM, heerlijk!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:43 schreef pasopikbijt het volgende:
Mijn vriend en ik komen bijna altijd tegelijk klaar. Het is een kwestie van timenWe kunnen ons allebei goed beheersen/inhouden enzo. Het gaat meestal zo: Eerst neuken we een tijdje, dan stuurt hij mijn hand naar beneden en vinger ik mezelf klaar, clitoraal dus. Ik geef aan wanneer ik ga komen (meestal niet met woorden
) en dan komt hij op het moment dat ie bij mij alles voelt samenknijpen. Echt helemaal precies op dezelfde seconde is moeilijk, maar het zit er wel altijd heel dicht in de buurt.
dat klinkt heel heel lief!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:51 schreef shifto het volgende:
Ik zou dat niet kunnen denk ik want als mijn lieve meisje klaarkomt klinkt dat zoooo lief dat ik bijna smelt
valt heul wel mee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:51 schreef shifto het volgende:
Ik zou dat niet kunnen denk ik want als mijn lieve meisje klaarkomt klinkt dat zoooo lief dat ik bijna smelt
Hu-hu ! Mannetje zorgt dat vrouwtje klaar komtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef rennecke het volgende:
soms wel soms niet
meestal komt het meisje eerder als ik
maar het lukt me ook wel eens om samen te komen
Als je goed op elkaar bent ingespeeld kan het gewoon zo goed als altijd tegelijjk. Tenzij de vrouw sexueel geremd is en sowieso niet of moelijk klaarkomt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:14 schreef Viswijfje het volgende:
komen jullie welles gelijk bij t seksen perongelijk of expres?
en hoe doe je dat dan? hou je m tegen als ie bijna gaat of zegt ie zelf ho als ie er bijna is??
ik probeer t met vriendjes welles maar is nog best moeilijk en 1 keer is t met gewoon seksen in het laantje toevallig gelukt! ik vind t wel lekker en fijner dan nog doormoeten terwel eentje geen zin meer heeft en jullie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |