Niet, je moet hem ruilen daarvoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:59 schreef Beerdepo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij welke level gaat hij naar Alakazam ofzo
Te lelijk. ( ja dat of je cheat dat je een wilde alakazam tegenkomt in het gras en die dan met wat rare candy level upt. )quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet, je moet hem ruilen daarvoor
Laat hem achter bij die verzorger onder Celadon (volgens mij).quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:31 schreef Beerdepo het volgende:
Yes heb een Magikarp level 5:P
Nu trainen tot level 20
Doe ik nu ook hij is nu level 11quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:34 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Laat hem achter bij die verzorger onder Celadon (volgens mij).
Gewoon even wachten en je hebt een Gyarados met een Splash aanval. Die van mij kan hem nog steeds.
Maar als je al wat verder in het spel bent kun je ook gewoon tegen trainers gaan met je Magikarp als begin pokemon. En dan meteen switchen naar je sterkste. Krijg je vet veel xp. Mijn Kabuto was in 15 minuten level 26 vanaf level 5 op die manier.
Whut, je neemt dus magicarp als beginpokemon en je krijgt standaard veel XP?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:34 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Laat hem achter bij die verzorger onder Celadon (volgens mij).
Gewoon even wachten en je hebt een Gyarados met een Splash aanval. Die van mij kan hem nog steeds.
Maar als je al wat verder in het spel bent kun je ook gewoon tegen trainers gaan met je Magikarp als begin pokemon. En dan meteen switchen naar je sterkste. Krijg je vet veel xp. Mijn Kabuto was in 15 minuten level 26 vanaf level 5 op die manier.
Nee, dan switch je meteen naar je sterkste en maakt je de vijand af. Krijg je veel xp voor, vooral als je pokemon nog maar level 5 is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Whut, je neemt dus magicarp als beginpokemon en je krijgt standaard veel XP?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:56 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Zoeken op VisualBoyAdvance.
En dan daar Pokemon Fire Red (of welke game je wilt) ROM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |