abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:26:04 #1
297770 samsalabim
Tot het je oren uit komt.
pi_81630943
Beste Fok!ko's,

Medunkt dat dit de meest terechte klacht is die ik ooit op dit fijne forum heb gezet.
Zoals jullie uit de TT wel op hebben kunnen maken, gaat dit topic over de mensen wiens edele taak het is om het schoolterrein in goede staat te houden en leerlingen op slecht gedrag aan te spreken.
Ts zal beginnen met een verhaal over wat hem is overkomen, om vervolgens concierges in het algemeen af te zeiken.

In de 2e klas hebben ik en vier vrienden van me het plafond van een leeg lokkaal doorzeeft met spuugpropjes Het is gewoon niet te missen, het plafond is namelijk rood, de spuugpropjes uiteraard wit. Een soort sterrenhemel eigenlijk.

Nu zaten ik en een van de vrienden waarmee ik de propjes gegooit had in het betreffende lokaal met een leraar te klessebessen, en de concierge kwam er bij zitten. Onze concierge kan vast wel aardig zijn, maar stelt zich voornamelijk op als een zuurpruim waar Bert van Ernie nog een lesje van kan leren.
Hij zei dan ook tegen ons dat, mits we niet nu aan het werk gingen, we zouden eindigen als vakkenvuller, of wellicht achter een vuilniswagen. Je ziet hem misschien al aankomen, maar ik had geen keus dan "Of we worden concierge" hier aan toe te voegen.

Hij werd boos. Erg boos. Toen hij wat bedaard was ging hij vertellen wat hij als concierge wel niet moest doen: DINGEN SIGNALEREN!
Toen wees hij naar het plafond:"Die spuugpropjes daar, die moet ik signaleren, dat kappote lampje in de hal, dat moet ik signaleren, dus nu ga jij me potverdomme ( ) niet lopen vergelijken met vuilnismannen!"
Ik moest mijn lach en opmerkingen erg inhouden. Wat een faalhaas.

Sowieso, doe je een opleiding om concierge te worden ofzo? Een 5 jaar lange universitaite studie, om vervolgens in Oxford te zwoegen voor je master?

Maar erger nog, ik heb op geen enkele van de 3 scholen waar ik op heb gezeten een aardige concierge ontmoet. Oh wacht, op mijn basisschool was wel een aardige, maar dat telt niet
Altijd een beetje chagrijnig koffie lopen drinken en mokken over hoe zwaar ze het hebben, doodmoe zuchten als een leerling om de sleutel van iets vraagt, ik heb er zelfs een keertje "Heb je hem weer." horen zeggen toen ik langs hem liep Waar is dat nou goed voor?

Klacht: Concierges van scholen
Subklacht: Concierges
Anti-Klacht:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk hee.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:26:36 #2
267444 Skonk
Free Skonk
pi_81630978
Eens met klacht, tl;dr though
pi_81630990
Ik heb serieus geprobeerd dit te lezen, maar het lukt gewoon niet.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_81631032
quote:
Fok!ko's
Daar hield ik al op met lezen.
pi_81631049
Leer nederlands, ik ben al afgehaakt bij de eerste taalfout. Afzijken wat een kneus. En ik heb meer respect voor concierges dan faalhazen zoals jouw.
pi_81631052
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:27 schreef Sodeju het volgende:

[..]

Daar hield ik al op met lezen.
pi_81631057
Plaatje doet het niet. Failhaas.
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:28:00 #8
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_81631060
ts is een rebelse puber
F.K.A. SuperwormJim
pi_81631091
TS is concierge en gefrustreerd omdat de leerlingen hem pesten.
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_81631098
Terechte klach.

Concierges zijn gay, en idd zuchten ze altijd over hoe zwaar ze het hebben.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:29:38 #11
267444 Skonk
Free Skonk
pi_81631134
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef SuperwormJim het volgende:
ts is een rebelse puber
Pubers
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:30:16 #12
267444 Skonk
Free Skonk
pi_81631160
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef Vermecelli het volgende:
Terechte klach.

Concierges zijn gay, en idd zuchten ze altijd over hoe zwaar ze het hebben.
Eens, met uitzondering
Vorig jaar hadden ze echt de hele concierge crew uit de gevangenis gehaald denk ik
pi_81631188
TS denkt dat die het gemaakt heeft, maar heeft nog niet eens zijn diploma Misschien is god sarcastisch en laat samsalabim ook concierge worden.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:30:55 #14
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_81631192
Antiklacht is slotje
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:31:00 #15
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_81631197
Stoer, man
pi_81631225
Concierges hoeven alleen elke dag een paar mensen uit te zoeken die hun klusjes gaan doen! Luie honden
pi_81631250
TS, het is niet de bedoeling dat er allerlei bagger ontstaat in KLB. Daarom verzoek ik je de antikklacht (voortaan) weg te laten.

Met vriendelijke groet,

Semi-mod HSG-BOMBER.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:32:44 #18
267444 Skonk
Free Skonk
pi_81631283
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS, het is niet de bedoeling dat er allerlei bagger ontstaat in KLB. Daarom verzoek ik je de antikklacht (voortaan) weg te laten.

Met vriendelijke groet,

Semi-mod HSG-BOMBER.
Semi-mod
pi_81631329
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:26 schreef samsalabim het volgende:
Beste Fok!ko's,

Medunkt dat dit de meest terechte klacht is die ik ooit op dit fijne forum heb gezet.
Zoals jullie uit de TT wel op hebben kunnen maken, gaat dit topic over de mensen wiens edele taak het is om het schoolterrein in goede staat te houden en leerlingen op slecht gedrag aan te spreken.
Ts zal beginnen met een verhaal over wat hem is overkomen, om vervolgens concierges in het algemeen af te zeiken.

In de 2e klas hebben ik en vier vrienden van me het plafond van een leeg lokkaal doorzeeft met spuugpropjes Het is gewoon niet te missen, het plafond is namelijk rood, de spuugpropjes uiteraard wit. Een soort sterrenhemel eigenlijk.

Nu zaten ik en een van de vrienden waarmee ik de propjes gegooit had in het betreffende lokaal met een leraar te klessebessen, en de concierge kwam er bij zitten. Onze concierge kan vast wel aardig zijn, maar stelt zich voornamelijk op als een zuurpruim waar Bert van Ernie nog een lesje van kan leren.
Hij zei dan ook tegen ons dat, mits we niet nu aan het werk gingen, we zouden eindigen als vakkenvuller, of wellicht achter een vuilniswagen. Je ziet hem misschien al aankomen, maar ik had geen keus dan "Of we worden concierge" hier aan toe te voegen.

Hij werd boos. Erg boos. Toen hij wat bedaard was ging hij vertellen wat hij als concierge wel niet moest doen: DINGEN SIGNALEREN!
Toen wees hij naar het plafond:"Die spuugpropjes daar, die moet ik signaleren, dat kappote lampje in de hal, dat moet ik signaleren, dus nu ga jij me potverdomme ( ) niet lopen vergelijken met vuilnismannen!"
Ik moest mijn lach en opmerkingen erg inhouden. Wat een faalhaas.

Sowieso, doe je een opleiding om concierge te worden ofzo? Een 5 jaar lange universitaite studie, om vervolgens in Oxford te zwoegen voor je master?

Maar erger nog, ik heb op geen enkele van de 3 scholen waar ik op heb gezeten een aardige concierge ontmoet. Oh wacht, op mijn basisschool was wel een aardige, maar dat telt niet
Altijd een beetje chagrijnig koffie lopen drinken en mokken over hoe zwaar ze het hebben, doodmoe zuchten als een leerling om de sleutel van iets vraagt, ik heb er zelfs een keertje "Heb je hem weer." horen zeggen toen ik langs hem liep Waar is dat nou goed voor?

Klacht: Concierges van scholen
Subklacht: Concierges
Anti-Klacht:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
pi_81631411
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:32 schreef Skonk het volgende:

[..]

Semi-mod
Mod met oranje tagje.
pi_81631437
LEER NEDERLANDS KNEUS
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:36:38 #22
297770 samsalabim
Tot het je oren uit komt.
pi_81631460
Omg, penisbaard en hsg-bomber hebben in mijn topic gepost!!
Leuk hee.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:38:28 #23
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_81631557
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:26 schreef samsalabim het volgende:

Is Bert de slaaf van Ernie?

Ik raak helemaal van streek!
pi_81631892
dat jij je nu al beter voelt dan een congierge..
Le deuxième sexe
pi_81632009
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:27 schreef Varkensteen het volgende:
Leer nederlands, ik ben al afgehaakt bij de eerste taalfout. Afzijken wat een kneus. En ik heb meer respect voor concierges dan faalhazen zoals jouw.
Zoals jij
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')