Dat is dus niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geld uitgeven aan kleding vindt ik altijd zo zonde![]()
Ik wacht het liefst tot de gaten er in vallen
Vervelende baan heb jij.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:06 schreef Vogue het volgende:
Toe maar! Was 't lekker?
Ik heb bijna de helft van mijn vakantiegeld opgemaakt aan nieuwe (zakelijke) zomerkleding. Met congresbezoekjes aan Mexico, Venezuela, Peru en Chili in het vooruitzicht moet je toch iets leuks hebben om aan te trekken zonder je kleding uit te zwetenDe andere helft heb ik gereserveerd voor mijn energierekening
Helaas had ik maar voor een half jaar vakantiegeld omdat ik in november pas begonnen ben met deze job.
yepsquote:Op zondag 23 mei 2010 10:32 schreef Breuls het volgende:
Dat is iets wat we in de jaren '80 en misschien nog '90 zeiden voor wat nu 'vet' wordt genoemd.
Noord Holland dan zeker ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:45 schreef Isegrim het volgende:
Dan heb ik dat gemist. Is zeker aan Friesland voorbij gegaan.
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het is maar goed dat de plaatjes op Breuls' log niet bij zn tweets horen, anders was dit wel the understatement of the year geworden
[ afbeelding ]
Is uiteindelijk wel de bedoeling ja.quote:
Wij liepen er gister langs en vonden het er interessant uitzien.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:07 schreef Breuls het volgende:
Kent iemand Little V? Da's een restaurant in mijn gebouw dat is geopend vlak voordat ik naar Curaçao ging, dus iets meer dan een jaar geleden. Ben er nog niet geweest, maar wel nieuwsgierig.
Ik heb overigens mijn grote potten, waarbij de wortels van de planten niet diep zullen gaan, gevuld met piepschuim. Daarop stro, daarop aardequote:Op zondag 23 mei 2010 16:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Is uiteindelijk wel de bedoeling ja.
Maar het duur wel even voordat er wat gaat gebeuren, het is nu een stekje van 25 cm.
Als ik op internet aan het lezen ben moet je overal rekening mee houden zeg, korrels in pot, beregeningsysteem, voeding.
Ik heb de 3 planten in een grote pot met mediterrane potgrond gezet en ze staan de hele dag vol in de zon (dakterras op ZW), in de ochtend als zon er nog niet is, en in de avond als de zon weg is krijgen ze water.
Voor de rest laat ik natuur zijn gang gaan.
En gaan ze dood koop ik weer iets anders, planten zijn niet echt duur,
Niet gedacht dat ik het leuk zou vinden btw.
Maar het is weel grappig
Had jij het hier over het gebouw waar je werkt of het gebouw waar je woont? Want in het gebouw waar je woont kon ik geen winkel vinden die ze verkoopt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Is dat nieuw en hip oid? De winkel in mijn gebouw die ook VanMoof verkoopt is er helemaal lyrisch over, maar dat snap ik niet echt.
dit is rotterdam. natuurlijk is er herriequote:Op zondag 23 mei 2010 14:23 schreef Isegrim het volgende:
Teringherrie. Ik keek uit naar een rustige zondag, lekker op het balkon zitten met dit mooie weer. Is er een buurtfeest ofzo aan de gang met onwijze kutmuziek.
Surequote:Op zondag 23 mei 2010 18:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij liepen er gister langs en vonden het er interessant uitzien.
Samen testen binnenkort?
Waar ik woon. LokalHeroz verkoopt ze.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Had jij het hier over het gebouw waar je werkt of het gebouw waar je woont? Want in het gebouw waar je woont kon ik geen winkel vinden die ze verkoopt.
Dat klopt. Ligt er alleen nog aan hoeveel mensen er komenquote:
Ik heb één Nederlands gezin gezien!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:47 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben vandaag rondgefietst bij de Rottemeren. Er waren echt vijfduizend Turken aan het BBQ-en daar.
morgen werken tot 5 uur en in de avond naar Rotown voor Ben Howardquote:Op zondag 23 mei 2010 19:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat klopt. Ligt er alleen nog aan hoeveel mensen er komen
Maar dan in stukjes, in de wok met boter, verse dille, karwij, venkelzaad.quote:
Tja, import.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:21 schreef Isegrim het volgende:
Wat betekent dat eigenlijk, 'gers'? Is het dialect? Of straattaal?
Ja, we vonden het ook erg leuk!quote:Op zondag 23 mei 2010 12:41 schreef Causa het volgende:
Trouwens, SingleCoil is een waarachtig kok. Natuurtalent
Nogmaals dank Alicey en SingleCoil. We hebben het allebei heel gezellie gehad
Hoop jullie ook!
Wanneer of hoe?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:02 schreef Isegrim het volgende:
Ja, SC kan heel goed koken. Ik wil ons ook maar eens bij hem uitnodigen.
Ons buurjongetje heeft net een haske kekke harde toeter gekregen.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:23 schreef Isegrim het volgende:
Teringherrie. Ik keek uit naar een rustige zondag, lekker op het balkon zitten met dit mooie weer. Is er een buurtfeest ofzo aan de gang met onwijze kutmuziek.
Binnenkort en net zo lekker als de vorige keer dat ik bij jullie at.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:03 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wanneer of hoe?
Deze post werd gebracht door A.
Laat me raden, een vuvuzela?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ons buurjongetje heeft net een haske kekke harde toeter gekregen.
Deze post werd gebracht door A.
Dat is wel een idee idd voor de volgende potten.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb overigens mijn grote potten, waarbij de wortels van de planten niet diep zullen gaan, gevuld met piepschuim. Daarop stro, daarop aarde![]()
Scheelt zo'n 50 liter aarde + de pot blijft tilbaar
Edit: Zorg er trouwens voor dat zodra je gaat vergisten er geen houtige delen meer inzitten, dan krijg je methanol ontwikkeling ipv ethanol. Met je druivensoort rekening gehouden met de smaak?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |