@Poppejans, ik had dus nog nooit een pakket via marktplaats gekocht omdat ik te kritisch ben

Dan zitten er 20 stuks in ofzo waarvan ik maar 3 dingen leuk vind mja dan niet hoor haha.
Maar van wat ik op de foto's zag in de advertentie, dat alleen al was de vraagprijs (2 tientjes) waard wat mij betrof. Ik ben er echt superblij mee! T is vanmiddag aangekomen. Er zitten heel wat spijkerbroekjes in in de juiste maat voor het najaar, die jurkjes en shirtjes dus van de afbeelding, een paar ontzettend leuke longsleeves in de goeie maat ook voor het najaar. En een paar basis dingen voor de zomer, shirtjes korte mouw en witte broekjes enzo.
Er zijn wel wat dingen in de kliko verdwenen hoor

dora slofjes die echt tot op de draad versleten waren bijvoorbeeld haha, die hoefden voor mij niet zo... Maar goed, als dat t enige was... Die mevrouw heeft echt haar best gedaan, leuk pakketje ervan gemaakt en wat extra's erbij gepropt zoals een pyjamaatje in een kleiner maatje (te klein voor Amélie maar wel heel leuk voor een jongen, dus die moet k nu bakken vind ik

) en wat knuffeltjes enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回