32 uur, als je lang deed over de main missiequote:Op woensdag 19 mei 2010 16:06 schreef 3keernix het volgende:
Hoelang was GTAIV ook alweer aan speelduur?
Mooie bank.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
Ah fijn ik ga er verder niet op in.
Weet tenminste nu hoe het zit.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat mijn TV net een paar centimeter kleiner is als het gaat om de hoogte.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
Ah fijn ik ga er verder niet op in.
Weet tenminste nu hoe het zit.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ingame 52 uur gedaan over 100%quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:06 schreef 3keernix het volgende:
Hoelang was GTAIV ook alweer aan speelduur?
Daar moet je ook niet op letten man.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:07 schreef zatoichi het volgende:
Wat een lelijke kut bank!
Waar zit ik dan naar te kijken? Is dat jouw kamer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet op letten man.
Dan gaan we er met RDR ruim overheenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:07 schreef Dynd het volgende:
[..]
32 uur, als je lang deed over de main missie
want dat kan jij nou al weten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:12 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dan gaan we er met RDR ruim overheen
Want dat kan ik nu al weten ja,quote:
Ik heb geen goede smaak, maar zo'n slechte smaak heb ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Waar zit ik dan naar te kijken? Is dat jouw kamer?
Ja man. Zal wel comfortabel liggen, maar dan zou ik de bank even verschuiven voordat ik ga gamen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef kutkabouter het volgende:
en schijt aan die bank, lijkt me een prima bank om op te gaan liggen gamen
op zichquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja man. Zal wel comfortabel liggen, maar dan zou ik de bank even verschuiven voordat ik ga gamen.
Liggend gamen is perfect! biertje erbij en lekker lam gamen!quote:
Aaaaah. Daarom own ik je altijd met BC2.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Liggend gamen is perfect! biertje erbij en lekker lam gamen!
niet te veel biertjesquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Liggend gamen is perfect! biertje erbij en lekker lam gamen!
Hij was makkelijk in 22 uur te doen, en dan had ik nog aardig wat andere shit gedaan apart van de missies..quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:07 schreef Dynd het volgende:
[..]
32 uur, als je lang deed over de main missie
non stop?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:34 schreef Xblister het volgende:
[..]
Hij was makkelijk in 22 uur te doen, en dan had ik nog aardig wat andere shit gedaan apart van de missies..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:03 schreef SoldMayor het volgende:
Heb net gelezen dat erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. missies zijn eneerlijk gezegd had ik het nog liever andersom gezien, ik vind die strangers altijd superleuk eigenlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. strangers die je zult onmoeten...
Opzich niet veel
ook random dingen die gebeuren op "straat" is echt geweldig altijd vind ik in GTA.
Ik ben er niet bij; vanavond naar de audio bullysquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Aaaaah. Daarom own ik je altijd met BC2.
Vanavond weer paar potjes doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |