Nee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:03 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Gast, als het zou werken dan ging ook jij je game 3 dagen eerder halen met zo'n josti bonnetje in je knuisten, geloof me nou
Dat wat net letterlijk 2 minuten terug op de stream gebeurde bedoel je?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:07 schreef Nuchterheid het volgende:
Kom ik net een huis binnen voor de volgende missie ligt één of andere Mexicaan een snol vol t pompen (compleet met schuddende tietjes). Ook compleet onverwacht, had echt iets van WTFMaar ja het blijft Rockstar natuurlijk
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:07 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dat wat net letterlijk 2 minuten terug op de stream gebeurde bedoel je?
Nee ben net zelf ook toevallig bij die missiequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:07 schreef Dynd het volgende:
[..]
[..]
[..]
Van een paar pixels kan je natuurlijk niet veel verwachtenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:09 schreef Dynd het volgende:
Oké, ongeloofelijk toevallig dan.
Lelijke tieten btw
Serieus?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:09 schreef Dynd het volgende:
Oké, ongeloofelijk toevallig dan.
Lelijke tieten btw
En hoe ga je dat dan precies aanpakken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:10 schreef nattermann het volgende:
Zometeen even een bonnetje uitprinten zodat ik dat morgen mee kan nemen naar Bart Smit.
Ik voel met je meequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:11 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja, die gast was nog aan het praten dat het tegen de TOS van JTV was. Echt zojuist gebeurd.
True.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:17 schreef Torrio het volgende:
Volgende topic sla ik over, hoef morgen niet de halve storyline te horen van mensen die hem al hebben dan
Ja precies, er zitten altijd wel een paar mongolen tussen die het geen zak kan schelen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
True.
Jammer die mensen die denken dat het grappig is om geen spoiler tags te gebruiken
Grapje Edwinuss. Ik was aan't trollenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En hoe ga je dat dan precies aanpakken?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Grapje Edwinuss. Ik was aan't trollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |