die uienquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:09 schreef Xaryna het volgende:
Uit Dronken Opwinding Waren (wij) Uitgeteld
Goh, wat is het moeilijk zinnen te maken met UDOWU. Het zijn die u-en
quote:
Jij KPD ja?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:10 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar ik huppel al jaren rond op Fok... Eerst jaren gelurkt, toen een account gemaakt en meer gelurkt, toen gepost, toen ge KPDt, en toen vond ik het tijd voor iets nieuws en anoniems en heb ik dees gemaakt
Ooit, in een ver ver verledenquote:
Jij vind jezelf beschamend?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ooit, in een ver ver verleden
Het is zo'n schandplek in mijn verder perfect schone geschiedenis
Nee, maar ik schaam me er nu wel voorquote:
ik vanaf 2007 veel lurken pas laatste paar maanden dat ik ben gaan posten hier en dan echt fanatiekquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:10 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar ik huppel al jaren rond op Fok... Eerst jaren gelurkt, toen een account gemaakt en meer gelurkt, toen gepost, toen ge KPDt, en toen vond ik het tijd voor iets nieuws en anoniems en heb ik dees gemaakt
Ik heb een jaar of twee, denk ik, gelurkt voor ik mijn eerste account in 2006 aanmaakte. Maar ik ben ook pas op dit account echt fanatiek geworden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vanaf 2007 veel lurken pas laatste paar maanden dat ik ben gaan posten hier en dan echt fanatiek
mja ik uit vervelingquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of twee, denk ik, gelurkt voor ik mijn eerste account in 2006 aanmaakte. Maar ik ben ook pas op dit account echt fanatiek geworden.
Dat ken ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik uit vervelingwerk weinig teveel vrije tijd dan heb je dat
zo klopt ie beterquote:
whehee sinds ik hier zit is mijn postaantal omhoog gevlogenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat ken ikIk post ook veel meer als ik me verveel
*kuch* zoals nu *kuch*
SC-en is leuk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehee sinds ik hier zit is mijn postaantal omhoog gevlogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |