Ben al weken bezig. Heb eerst Emerald uitgespeeld en nu ben ik bezig met een pokemon hackquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dankzij dit topic heb ik mijn gameboycolor met pokemon silver en geel weer uit de la gehaald!
Geel ben ik kwijtquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dankzij dit topic heb ik mijn gameboycolor met pokemon silver en geel weer uit de la gehaald!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geel ben ik kwijt!
Ik heb alleen nog: pokemon silver, pokemon pinball (een diskette waar een batterij in kan voor de trilfunctie) Carmageddon en een linkkabel
!
Nee, ik heb alleen een gameboycolor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb je een PSP?
Of gebruik een vba
Mijn Leaf Green heeft een fout waardoor ik 2 keer achter elkaar moet saven voordat hij het spel opslaat. Toen ik die elite four oid had verslagen kwam ik er achter dat hij op het einde maar 1 keer saved en ik het spel daarna niet meer verder kan spelen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:18 schreef luckass het volgende:
Ik heb Crystal & Leaf Green voor de gameboy, bazenspel
Als ik dat had geweten zeg, tering!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:41 schreef Skonk het volgende:
[..]
Je kon ook in inverted colors spelen door A of B + een richting in te houden als het spel opstartte, dat werkte nog beter
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen een gameboycolor.
Wat is een VBA dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet ook eerst zo'n catterpie of die andere vangen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:30 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik kan die Butterfree niet vinden.
Ja, mijn Caterpie is zojuist een Metapod geworden. Vet baas.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je moet ook eerst zo'n catterpie of die andere vangen...
Metapod ofzo
Dit kan alleen als je Nidoking handmatig tot level 100 traint en dan naar de Rocket op de Nugget bridge gaat, 100 keer met hem praten, en de 101e keer zal hij zeggen dat je Veridian City's gym mag overnemenquote:
Maar dan loopt ie niet meer achter je aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had ook pokemon yellow
Ik had direct toen ik die Pikachu kreeg mijn gameboy aangesloten op die van een vriend.
Pikachu aan hem gegeven, hij evolueerde hem met een thunderstone en ruilde hem weer terug!
Wat moet je dan doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dit kan alleen als je Nidoking handmatig tot level 100 traint en dan naar de Rocket op de Nugget bridge gaat, 100 keer met hem praten, en de 101e keer zal hij zeggen dat je Veridian City's gym mag overnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |