Nieuw? Ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef Beaudelaire het volgende:
Dan kom ik maar met iets nieuws.
[..]
Dets mie!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:05 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Voor de mensen die naar Pinkpop gaan is het boeiend.
kuchquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee, want traditie.
Net zoals eigenlijk alleen Roellio of ik in zijn afwezigheid een topic mogen openen. En dat Depeche Mode eigenlijk onder de officieel bevestigde namen hoort.
Alle noobs hebben geen respect voor cultuur en traditie
Zit je maar te fucken hoor...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:08 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
End mie, maar ik vind het wel boeiend.
Ik bied 155 euro voor je kaartje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:04 schreef Hpzone het volgende:
Ik begin steeds minder enthousiast te worden. Ken wel redelijk wat van de bands die komen, maar er zijn er maar weinig waar ik echt van denk; "Wauw, dat moet ik zien", eerder wat "leuk om even te gaan kijken". Misschien toch maar kaartje in de verkoop gooien als het zo enorm tegen blijft vallen. Ik weet dat je niet naar Lowlands moet voor de namen, maar heb nu toch wel heel ernstig het idee dat ze de repeatknop voor afgelopen jaren stevig teruggevonden hebben. Ik bedoel, weer Basement Jaxx of Anouk, Gaslight Anthem. Maar zal wel zeikerd wezen.
Je weet me te vinden!quote:
quote:
ja mocht je hem weg doen, bij mij kan er 1 iemand niet mee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:07 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Daarom. Dan gun ik het die mensen meer dan mezelf.
[..]
Ik wacht nog even af.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Die heb ik sowieso al een keer eerder gezien trouwens.
n00bquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Die heb ik sowieso al een keer eerder gezien trouwens.
Alweer? Drie keer op rij is wel erg veel. Geef mij dan maar The Prodigy net als vorig jaar. Daar braken ze de tent écht af.quote:
Ja ik ga voor de eerste keer dus maakt mij niet uit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:41 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Alweer? Drie keer op rij is wel erg veel. Geef mij dan maar The Prodigy net als vorig jaar. Daar braken ze de tent écht af.
Tja, dat is jouw probleemquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik ga voor de eerste keer dus maakt mij niet uit.
Prodigy ging hard! Te hard misschienquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:41 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Alweer? Drie keer op rij is wel erg veel. Geef mij dan maar The Prodigy net als vorig jaar. Daar braken ze de tent écht af.
Da's dus jullie probleem, niet die van mij.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:45 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Tja, dat is jouw probleem. Er is altijd een grote groep die elk jaar gaat. Dus beetje jammer voor hun als er zo'n grote act wordt geboekt, terwijl er nog vele andere toffe zijn, die er nog niet zijn geweest. Tenminste Basement Jaxx lijkt me niet goedkoop. Geef ons dan Fatboy Slim oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |