Scan jij elke dag de agenda van myspace op de data van Lowlands?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nieuwe band:
Cymbals eat Guitars
http://www.myspace.com/cymbalseatguitars
Nee, deze kwam toevallig op Twitter langsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:59 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Scan jij elke dag de agenda van myspace op de data van Lowlands?
Of gewoon Marktplaats regelmatig checken voor fatsoenlijke prijzen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Eigenlijk is de enige kans om nog kaarten te krijgen: prijsvragen.![]()
Hopelijk komt 3FM nog met een actie.
Als iemand dat doet, ga ik hem/haar uitschelden voor Mexicaantje, deal?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Persoonlijk zou ik zou het bier uit die hoed pakken en opdrinken.
Daar ga ik sowieso niet staan (iig niet bij een grote band).quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Probeer maar eens met je handen vol bier voorin de Alpha te komen. Kost je minimaal de helft aan omschudverlies.
Op de site hebben ze er toch 1???quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Eigenlijk is de enige kans om nog kaarten te krijgen: prijsvragen.![]()
Hopelijk komt 3FM nog met een actie.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef webspider het volgende:
Zojuist gekocht: Een bierhoed. Als dat ding niet gemaakt is voor Lowlands, weet ik niet wat wel:
[ afbeelding ]
quote:Hoeveel mensen waren er in 2005 al op de donderdag op Lowlands (camping) aanwezig?
kan even duren. mn PP kaarten die ikwon vorig jaar kwamen like 3 weken voor t event binnen./ Gewonnen in januarie.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:16 schreef zonisdegod het volgende:
Heeft iemand van jullie vorig jaar tickets voor lowlands bij MetMichiel gewonnen? Mijn tickets zijn er nog steeds niet. Ik won ze op 29 april T____T Vandaag even michiel ge-emaild, en afwachten. Ik denk steeds 'sorry hatice, er is een foutje gemaakt, de tickets gaan naar iemand anders''
coca cola lowlands combiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:07 schreef Capzilla het volgende:
CJP komt in ieder geval nog met een aktie. Coca-Cola wellicht ook, maar dat zal dan pas na het WK zijn.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:12 schreef Da hopman het volgende:
[..]
coca cola lowlands combi![]()
[ afbeelding ]
Las op de FOK Lowlands 2005 topic nr.20 dat er 36.000 mensen al op donderdag op het terrein waren....quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:44 schreef frame-saw het volgende:
Ik weet het antwoord(heb ze zelf geteld!)
starkey en imelda may hebben ze nog helemaal nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:24 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.lowlove.nl/nieuws/zelfbevestiging-cymbals-eat-guitars
Sack_Blabbath was weer eerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |