Mensen die denken dat wij ons in hun merken interesserenquote:
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Kwam jij niet uit het Smatjes-uitlachtopic?![]()
En RichCalibier heeft toch een block van twee dagen
grrquote:
Maikuuulquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die alleen kleding van een bepaald merk dragen
Je moet kleding dragen die je goed zit, niet omdat er een merkje op staat.
Mensen die denken dat mijn kledingkast volhangt met g-star
Mensen die denken, sowiesoquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die alleen kleding van een bepaald merk dragen
Je moet kleding dragen die je goed zit, niet omdat er een merkje op staat.
Mensen die denken dat mijn kledingkast volhangt met g-star
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
Die G-Star broeken die ik heb gehad gaan meestal na een jaar al kapot.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:09 schreef HenkXL het volgende:
Broekjes van G-star zijn wel te doenT-shirts en dergelijke daarentegen
ik heb je vader gepijpt gisteravond.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:
Je weet dat homofobie gebet is in latente homoseksualiteit?
Doe je goed aangezien die al drie jaar terug is gecremeerd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:43 schreef Varkensteen het volgende:
ik heb je vader gepijpt gisteravond.![]()
Ja, of 110 ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:48 schreef borstmelk het volgende:
Wat was ook alweer de gemiddelde prijs van G-star broeken? 100 euro toch of?
topicwendingquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je goed aangezien die al drie jaar terug is gecremeerd.
TS is een homoseksuele necrofiel. Vandaar dat ie geen geld heeft voor een relatief cheap merk als G-Star. Dode klantjes betalen niet.quote:
Ik bespeur hier onzekerheid over de geaardheid bij een rukkende puber !quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:37 schreef Varkensteen het volgende:
Dus conclusie van dit topic, G-Star is een pauper merk en iedereen is het met me eens behalve die bati boys zoals maikul die zich aangevallen voelen omdat ik zijn seksuele geaardheid tegen hem gebruik.
En ja maikul je bent een homo, je draagt witte broeken, welke heteroseksueel draagt nou witte broeken. HOMO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |