abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81617437

en Bluezz: stippeltjes plassen... aah... dan plas ik nog liever in mn broek
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_81617469
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik kende het verhaal al, pittig hoor. Ik kan er ook absoluut niet tegen om geen financ. overzicht te hebben. Het liefst check ik elke dag onze rabo-online site
Haha dat heb ik dus ook!

Kun je nagaan: ik weet nog steeds niet exact wat ik aan rente ga betalen in de nieuwe hypotheek (ik heb het natuurlijk al 10 keer uitgerekend en het sluit als een huis, maar ik heb nog niet GEZIEN dat het is afgeschreven) en er was wat mis gegaan met onze overlijdensrisico verzekering waardoor er dubbele premie afgeschreven werd.
En het is nog steeds niet duidelijk hoeveel hypotheek teruggave we krijgen maandelijks.
En mijn man is op zoek naar een andere baan.

ARGHHHHHHHHHHHHH onduidelijkheid!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_81617482
ah stippeltjes plassen! Duidelijk bluezz
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_81617485
Ahhhhhhhhhhhhh die TT!!!!!!!
pi_81617535
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:48 schreef Tezz het volgende:

[..]

Haha dat heb ik dus ook!

Kun je nagaan: ik weet nog steeds niet exact wat ik aan rente ga betalen in de nieuwe hypotheek (ik heb het natuurlijk al 10 keer uitgerekend en het sluit als een huis, maar ik heb nog niet GEZIEN dat het is afgeschreven) en er was wat mis gegaan met onze overlijdensrisico verzekering waardoor er dubbele premie afgeschreven werd.
En het is nog steeds niet duidelijk hoeveel hypotheek teruggave we krijgen maandelijks.

Wat een stress joh Ik kan erg slecht tegen dat soort onzekerheden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_81617739
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
dat lijkt me erg! iedere keer je plas moeten ophouden
Nee, niet ophouden Als je aan het plassen bent steeds kleine beetjes doorlaten, knijpen, even wachten, beetje doorlaten enz enz
Maar als dat een operatie tegen kan houden wil je dat wel hoor en het heeft gewerkt. Kan alleen niet gaan rennen of springen want dan zou het weer mis gaan hebben ze me verteld

@ Tezz, dus mr Tezz is niet happy in deze baan
pi_81617778
quote:

[..]

Haha dat heb ik dus ook!

die dingen krijg ik allemaal nog
pi_81617797
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

hier nog een. Ik ben dol op duidelijkheid en zekerheid. Hoe graag ik vroeger ook een 'we zien wel' persoon zou willen zijn, ik ben een echt een planner.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_81617815
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee, niet ophouden Als je aan het plassen bent steeds kleine beetjes doorlaten, knijpen, even wachten, beetje doorlaten enz enz
Maar als dat een operatie tegen kan houden wil je dat wel hoor en het heeft gewerkt. Kan alleen niet gaan rennen of springen want dan zou het weer mis gaan hebben ze me verteld

als iets een operatie kan tegen houden doe ik alles! ik ben heel bang voor operaties!
pi_81617819
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik dus ook! Maar ik heb vanmorgen een worst-case-scenario gemaakt en het valt allemaal reuze mee. We kunnen gewoon blijven genieten van de leuke dingen des levens, ook met minder salaris of iets meer lasten.
Vandaar mijn tralalala-gevoel.
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:56:00 #11
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_81617834
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik ben ook benieuwd. ik luister graag naar andere mensen, zolang ze redelijk en vriendelijk blijven.
misschien word het sowieso anders omdat ik katholiek ben...
Ik ben ook ooit gedoopt e.d., maar geloofd heb ik nooit (mijn ouders ook niet praktiserend trouwens), moet me nodig nog eens officieel uitschrijven.

maar goed, ik ben slecht in discussies over en met gelovigen. Ik respecteer ieders standpunt, maar het is beter dat ik er niet op inhoud over ga discussieren
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_81617844
quote:
because you're worth it
pi_81617891
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee. Hij komt nog net niet huilend uit zijn werk, maar hij vindt het verschrikkelijk.
Het is een vakman (hij is offsetdrukker) en houdt van zijn vak. Van oudsher maakt hij mooie dingen, zoals glossy magazines en luxe verpakkingsmaterialen enzo.
Nu staat ie meer productie te draaien (als in 1 miljoen AH-foldertjes. Aan het begin van zijn dienst hangt ie er een rol papier in en aan het eind van zijn dienst stapelt ie de folders op een pallet).
pi_81617956
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:

hier nog een. Ik ben dol op duidelijkheid en zekerheid. Hoe graag ik vroeger ook een 'we zien wel' persoon zou willen zijn, ik ben een echt een planner.
Ik zou een 'bij de dag' levend mens willen zijn, maar dat gaat gewoon niet he? Kan ook niet, je moet gewoon op de lange termijn overzicht kunnen hebben om rust in je kop te houden.
pi_81617973
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:56 schreef TAV74 het volgende:
moet me nodig nog eens officieel uitschrijven.
Eerste wat ik heb gedaan toen ze om geld begonnen te vragen. Kom op zeg....ik ga niet zoveel procent van mijn salaris inleveren terwijl ik niet geloof....ga nou toch gauw weg!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_81618022
quote:
Gewoon omdat het kan
pi_81618044
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef Tezz het volgende:

Nee. Hij komt nog net niet huilend uit zijn werk, maar hij vindt het verschrikkelijk.
Het is een vakman (hij is offsetdrukker) en houdt van zijn vak. Van oudsher maakt hij mooie dingen, zoals glossy magazines en luxe verpakkingsmaterialen enzo.
Nu staat ie meer productie te draaien (als in 1 miljoen AH-foldertjes. Aan het begin van zijn dienst hangt ie er een rol papier in en aan het eind van zijn dienst stapelt ie de folders op een pallet).
Oh wat erg idd
pi_81618052
tezz wat jammer dat je man ongelukkig is met zijn baan. Enig idee of er wel vacatures zijn in wat hij wilt doen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_81618108
Ik heb me ook ooit uitgeschreven bij de NH kerk, mijn moeder is praktizerend christelijk btw, maar wat een gedoe om daar vanaf te komen? Ze wilden een gesprek bla bla en denk er nog eens over na bla bla

Nog even in de zon en dan naar het werk
pi_81618121
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik zou een 'bij de dag' levend mens willen zijn, maar dat gaat gewoon niet he? Kan ook niet, je moet gewoon op de lange termijn overzicht kunnen hebben om rust in je kop te houden.
Toch blijft de toekomst me wel beangstigen. Wat nu als alles inderdaad duurder wordt? Nog meer naar Essent iedere maand, duurdere ziektekostenverzekering, minder salaris etc. Waar houdt het op? En als mijn dochter gaat puberen en naar een dure opleiding wil, pfff wat dan?

Maar goed, dat kan ik redelijk loslaten inmiddels.
pi_81618122
Ik heb ook vriendjes
quote:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Den_Haag
Stereotomy
Bluezz
DarkElf
golfer
Sunnythesun
HeatWave
vencodark
SeaOfLove
Duderella
Laydina
CherryLips
Leintjeuh
Isabeau
borisz
Braamyo
krakkemieke
ColdFeet
Nouk84
cybermans
freecell
tijnbrein
oh-oh
Thrustmaster_Special
Cat22
Q.
LieLie
PdeHoog
Greys
Ripley
MissMSX
FutureFairytale
Kluts
rubbereend
Tegan
AirwiN
MissHobje
automatic_
Murmeli
El_Matador
Thrust
Bengeltje
djayzz
stbabylon
ArTiC
RealZeus
goldfinger1963
TAV74
Cuegirllie
mrbox
er staan er alleen een paar bij die ik echt niet als vriendjes zie
  woensdag 19 mei 2010 @ 12:02:31 #22
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_81618163
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Eerste wat ik heb gedaan toen ze om geld begonnen te vragen. Kom op zeg....ik ga niet zoveel procent van mijn salaris inleveren terwijl ik niet geloof....ga nou toch gauw weg!
Wel wonderlijk ook, kerkblaadje hebben ze me nooit gestuurd, accept giro's wel Maar het is een gift en die krijgen ze dus gewoon niet van me, verscheuren en klaar. Maar zo langzaam wil ik principieel ook steeds minder met die club geassocieerd worden
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_81618172
Ik sta wel in een boel vriendjeslijsten hoor Ik zou bijna denken dat ik veel vrienden heb
  woensdag 19 mei 2010 @ 12:03:24 #24
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_81618192
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:55 schreef Tezz het volgende:

[..]

worst-kaas-scenario
!
Confidence through competence
pi_81618196
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 12:00 schreef DarkElf het volgende:
tezz wat jammer dat je man ongelukkig is met zijn baan. Enig idee of er wel vacatures zijn in wat hij wilt doen?
Nee, het is erg moeilijk in onze regio. De drukkerijen vallen bij bosjes om....
Wel 1 lichtpuntje: toevallig heeft ie afgelopen maandag een interview gehad bij een bedrijf waar hij heel graag wil werken. Hij hoort eind deze week meer. Ik hoop het echt zoooooooooo voor hem! Hij heeft er helaas al zijn hoop op gevestigd dus ik hoop dat het niet tegen gaat vallen.

En nu ga ik snel kind uit school halen en naar het werk!

Tot vanavond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')