Haha dat heb ik dus ook!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kende het verhaal al, pittig hoor. Ik kan er ook absoluut niet tegen om geen financ. overzicht te hebben. Het liefst check ik elke dag onze rabo-online site
Wat een stress johquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha dat heb ik dus ook!
Kun je nagaan: ik weet nog steeds niet exact wat ik aan rente ga betalen in de nieuwe hypotheek (ik heb het natuurlijk al 10 keer uitgerekend en het sluit als een huis, maar ik heb nog niet GEZIEN dat het is afgeschreven) en er was wat mis gegaan met onze overlijdensrisico verzekering waardoor er dubbele premie afgeschreven werd.
En het is nog steeds niet duidelijk hoeveel hypotheek teruggave we krijgen maandelijks.
En mijn man is op zoek naar een andere baan.
ARGHHHHHHHHHHHHH onduidelijkheid!
Nee, niet ophoudenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
dat lijkt me erg! iedere keer je plas moeten ophouden
die dingen krijg ik allemaal nogquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha dat heb ik dus ook!
Kun je nagaan: ik weet nog steeds niet exact wat ik aan rente ga betalen in de nieuwe hypotheek (ik heb het natuurlijk al 10 keer uitgerekend en het sluit als een huis, maar ik heb nog niet GEZIEN dat het is afgeschreven) en er was wat mis gegaan met onze overlijdensrisico verzekering waardoor er dubbele premie afgeschreven werd.
En het is nog steeds niet duidelijk hoeveel hypotheek teruggave we krijgen maandelijks.
En mijn man is op zoek naar een andere baan.
ARGHHHHHHHHHHHHH onduidelijkheid!
hier nog een. Ik ben dol op duidelijkheid en zekerheid. Hoe graag ik vroeger ook een 'we zien wel' persoon zou willen zijn, ik ben een echt een planner.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een stress joh![]()
Ik kan erg slecht tegen dat soort onzekerheden
als iets een operatie kan tegen houden doe ik alles! ik ben heel bang voor operaties!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, niet ophoudenAls je aan het plassen bent steeds kleine beetjes doorlaten, knijpen, even wachten, beetje doorlaten enz enz
![]()
Maar als dat een operatie tegen kan houden wil je dat wel hoor en het heeft gewerkt. Kan alleen niet gaan rennen of springen want dan zou het weer mis gaan hebben ze me verteld
@ Tezz, dus mr Tezz is niet happy in deze baan
Ik dus ook! Maar ik heb vanmorgen een worst-case-scenario gemaakt en het valt allemaal reuze mee. We kunnen gewoon blijven genieten van de leuke dingen des levens, ook met minder salaris of iets meer lasten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een stress joh![]()
Ik kan erg slecht tegen dat soort onzekerheden
Ik ben ook ooit gedoopt e.d., maar geloofd heb ik nooit (mijn ouders ook niet praktiserend trouwens), moet me nodig nog eens officieel uitschrijven.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd. ik luister graag naar andere mensen, zolang ze redelijk en vriendelijk blijven.
misschien word het sowieso anders omdat ik katholiek ben...
Nee. Hij komt nog net niet huilend uit zijn werk, maar hij vindt het verschrikkelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ Tezz, dus mr Tezz is niet happy in deze baan
Ik zou een 'bij de dag' levend mens willen zijn, maar dat gaat gewoon niet he? Kan ook niet, je moet gewoon op de lange termijn overzicht kunnen hebben om rust in je kop te houden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:
hier nog een. Ik ben dol op duidelijkheid en zekerheid. Hoe graag ik vroeger ook een 'we zien wel' persoon zou willen zijn, ik ben een echt een planner.
Eerste wat ik heb gedaan toen ze om geld begonnen te vragen. Kom op zeg....ik ga niet zoveel procent van mijn salaris inleveren terwijl ik niet geloof....ga nou toch gauw weg!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:56 schreef TAV74 het volgende:
moet me nodig nog eens officieel uitschrijven.
Oh wat erg iddquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef Tezz het volgende:
Nee. Hij komt nog net niet huilend uit zijn werk, maar hij vindt het verschrikkelijk.
Het is een vakman (hij is offsetdrukker) en houdt van zijn vak. Van oudsher maakt hij mooie dingen, zoals glossy magazines en luxe verpakkingsmaterialen enzo.
Nu staat ie meer productie te draaien (als in 1 miljoen AH-foldertjes. Aan het begin van zijn dienst hangt ie er een rol papier in en aan het eind van zijn dienst stapelt ie de folders op een pallet).
Toch blijft de toekomst me wel beangstigen. Wat nu als alles inderdaad duurder wordt? Nog meer naar Essent iedere maand, duurdere ziektekostenverzekering, minder salaris etc. Waar houdt het op? En als mijn dochter gaat puberen en naar een dure opleiding wil, pfff wat dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou een 'bij de dag' levend mens willen zijn, maar dat gaat gewoon niet he? Kan ook niet, je moet gewoon op de lange termijn overzicht kunnen hebben om rust in je kop te houden.
er staan er alleen een paar bij die ik echt niet als vriendjes ziequote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Den_Haag
Stereotomy
Bluezz
DarkElf
golfer
Sunnythesun
HeatWave
vencodark
SeaOfLove
Duderella
Laydina
CherryLips
Leintjeuh
Isabeau
borisz
Braamyo
krakkemieke
ColdFeet
Nouk84
cybermans
freecell
tijnbrein
oh-oh
Thrustmaster_Special
Cat22
Q.
LieLie
PdeHoog
Greys
Ripley
MissMSX
FutureFairytale
Kluts
rubbereend
Tegan
AirwiN
MissHobje
automatic_
Murmeli
El_Matador
Thrust
Bengeltje
djayzz
stbabylon
ArTiC
RealZeus
goldfinger1963
TAV74
Cuegirllie
mrbox
Wel wonderlijk ook, kerkblaadje hebben ze me nooit gestuurd, accept giro's welquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eerste wat ik heb gedaan toen ze om geld begonnen te vragen. Kom op zeg....ik ga niet zoveel procent van mijn salaris inleveren terwijl ik niet geloof....ga nou toch gauw weg!
Nee, het is erg moeilijk in onze regio. De drukkerijen vallen bij bosjes om....quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:00 schreef DarkElf het volgende:
tezz wat jammer dat je man ongelukkig is met zijn baan. Enig idee of er wel vacatures zijn in wat hij wilt doen?
Dacht het niet!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb me ook ooit uitgeschreven bij de NH kerk, mijn moeder is praktizerend christelijk btw, maar wat een gedoe om daar vanaf te komen? Ze wilden een gesprek bla bla en denk er nog eens over na bla bla![]()
ik hoop mee! als hij al zn hoop erop heeft gevestigd is het wel wat gevaarlijk, maar jij bent er vast om hem op te vangen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, het is erg moeilijk in onze regio. De drukkerijen vallen bij bosjes om....
Wel 1 lichtpuntje: toevallig heeft ie afgelopen maandag een interview gehad bij een bedrijf waar hij heel graag wil werken. Hij hoort eind deze week meer. Ik hoop het echt zoooooooooo voor hem! Hij heeft er helaas al zijn hoop op gevestigd dus ik hoop dat het niet tegen gaat vallen.
En nu ga ik snel kind uit school halen en naar het werk!
Tot vanavond!
Dat dus iddquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoop mee! als hij al zn hoop erop heeft gevestigd is het wel wat gevaarlijk, maar jij bent er vast om hem op te vangen.
trouwens, wat doe ik negatief... het lukt em gewoon. zoveel motivatie, dan moet het gewoon lukken!
hoop dat hij snel iets vindt wat hij leuk vindt. Bye!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, het is erg moeilijk in onze regio. De drukkerijen vallen bij bosjes om....
Wel 1 lichtpuntje: toevallig heeft ie afgelopen maandag een interview gehad bij een bedrijf waar hij heel graag wil werken. Hij hoort eind deze week meer. Ik hoop het echt zoooooooooo voor hem! Hij heeft er helaas al zijn hoop op gevestigd dus ik hoop dat het niet tegen gaat vallen.
En nu ga ik snel kind uit school halen en naar het werk!
Tot vanavond!
Je staat op de eerste plaats in mn fokvriendenlijstjequote:Op woensdag 19 mei 2010 12:12 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je staat op de eerste plaats in mn fokvriendenlijstje![]()
thanks, ik heb de waarheid. ik zal het wel proberen als hij er weer op terugkomt. anders stop ik het in de doofpot, iedereen heeft problemen met em. eigenwijs schreeuwerig ventje (nou ja, wel een heel groot ventje)quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:09 schreef z80 het volgende:
bij de aanschaf van mijn huis uitzitten rekenen of ik het kom betalen.
na een dagje lezen en rekenen knoop doorgehakt.
verder niet van wakker gelegen.
als ik de beslissing heb genomen, dan is het voor mij klaar.
en FF
als een "klant" of collega staat te razen lekker laten gaan.
als het persoonlijk wordt, goed opletten waar hij/zij je op probeert te vangen.
en als de storm voorbij is, rustig en doelbewust de poten onder zijn stoel zagen (zijn argumenten ontkrachten, liefst met vaststaande feiten).
nooit in de tegen aanval gaan met argumenten die je niet hard kan maken.
deze komen keihard weer terug.
quote:
Ik ken de helft nietquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Stereotomy
Laydina
Sunnythesun
Den_Haag
SeaOfLove
Braamyo
LieLie
Bluezz
krakkemieke
cybermans
golfer
FutureFairytale
borisz
PdeHoog
DarkElf
Memento-Mori
TAV74
Leintjeuh
ColdFeet
Duderella
Isabeau
Tezz
Windigo
freecell
kaasplankje
MissHobje
minilot
z80
Anthraxx
Alexxxxx
DevilsAndDust
sararaats
Zokunen
AKnynke
Rtificial
Mirjam
LaFemmeFatale
Vork
Ole
Marijkezwolle
TheSorrow
motorbloempje
PluisigNijntje
PiperMaru
DrParanoid
uniekhoorn
maartjeh
-Engel-
Rick_dB
KiwiTjuHh
niet wachten, nu gaan zagen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks, ik heb de waarheid. ik zal het wel proberen als hij er weer op terugkomt. anders stop ik het in de doofpot, iedereen heeft problemen met em. eigenwijs schreeuwerig ventje (nou ja, wel een heel groot ventje)
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:32 schreef LieLie het volgende:
grr, 2 min te laat voor de goede bus, dus uur later thuis.
haai cassima!
heel irritant!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Balen zijn dat soort dingen he...
Gister na het werk moest ik weer met de trein naar huis. Gaan er maar 2 treinen per uur vanaf vlissingen richitng rotterdamMoest ik iets van 40 minuten wachten omdat ik er net 1 gemist had
Hmm zou dat het zijn?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef cybermans het volgende:
[..]
seks woorden zullen wel een hogere rating krijgen
balen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:32 schreef LieLie het volgende:
grr, 2 min te laat voor de goede bus, dus uur later thuis.
Dan plons ik er even in...quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je plast steeds kleine beetjes doorlaten door je BBS te knijpen snap je? Daar train je de spierboel daaronder mee. Ik heb daarmee na de 3e bevalling een baarmoederverzakking kunnen voorkomen/tegenhouden
Sorry heren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond eten wij asperges - in de aanbieding bij AH : schoongemaakt en wel.
Luiheid FTW!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vanavond eten wij asperges - in de aanbieding bij AH : schoongemaakt en wel.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan plons ik er even in...
@ Bluezz et al: over stippeltjes plassen nog even.
Ja, ik geef ook bk bodemtraining.
En stippeltjesplassen is van lang(er) geleden.
Fijn dat het wel geholpen heeft.Annex!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond eten wij asperges - in de aanbieding bij AH : schoongemaakt en wel.
![]()
Lekker, asperges!Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
volgens mij is hij weer rustig, ik wil em niet klein maken hoor. Ben niet zo van rekening vereffenen..quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:33 schreef z80 het volgende:
[..]
niet wachten, nu gaan zagen.
en meteen met de feiten om zijn oren slaan.
altijd leuk om te zijn hoe klein hij dan wordt, en welke steun je van de rest van je collega's krijgt.
het is patat!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:58 schreef TAV74 het volgende:
Ga zo eens even de markt oplopen voor iets ongezonds bij de frietboer. Lang niet meer geweest.
tis frietquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is patat!(sorry, kon t niet laten)
Bro?quote:
Peace girl dan maarquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef Cassima het volgende:
[..]
Bro?Lijkt me toch duidelijk dat ik een meisje ben. Hoewel, "meisje"... ik las laatst ergens dat 30 al "oud" is, stond ergens in een nieuwsbericht. Tering hee.
het gaat niet om een rekening vereffenen, het gaat er om dat je hem op zijn plek zet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij is hij weer rustig, ik wil em niet klein maken hoor. Ben niet zo van rekening vereffenen..
Wat een spraakverwarring allemaalquote:
28. Ik voel me ook niet oud hoor. En het kan ook niks schelen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Peace girl dan maarEn wat voor een schone leeftijd heb jj dan
Ik ben 34 en ik voel me niet oud hoor
En wat de rest van de wereld ervan denkt, moeten ze lekker zelf weten
Cassima! Leeftijdsgenote!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:24 schreef Cassima het volgende:
[..]
28. Ik voel me ook niet oud hoor. En het kan ook niks schelen.Maar ik vond het wel raar! Tussen de 20 en 25 ben je "jong", maar met 30 zou je al ineens oud zijn? Vreemd.
Anyway, ik ga naar bed (andere tijdszone... andere seizoensgroentezone trouwens ook, om het een beetje CUL te houden), ik zal nog eens vaker langskomen hier!
Trouwens, het is friet.![]()
ik ken de meesten van hier wel irl en http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php daar kun je lijstje makenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:32 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Ik ben éven weg en jullie maken ineens vriendenlijstjes?
Waar?
En MeMo: bij mij heb je wel eens een feestje gevierd, dus mij ken je
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ken de meesten van hier wel irl en http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php daar kun je lijstje maken
hm, TARA zit er niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
maar ik heb met maar weinigen Oud & Nieuw gevierd
Welkom.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:36 schreef freecell het volgende:
[..]
hop:Dan post hij te weinig of te weinig in de topics waar jij ook postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hm, TARA zit er niet in
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:36 schreef freecell het volgende:
[..]
hop:ik sta er ook niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hm, TARA zit er niet in![]()
28. Mooie leeftijdquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:24 schreef Cassima het volgende:
[..]
28. Ik voel me ook niet oud hoor. En het kan ook niks schelen.Maar ik vond het wel raar! Tussen de 20 en 25 ben je "jong", maar met 30 zou je al ineens oud zijn? Vreemd.
Anyway, ik ga naar bed (andere tijdszone... andere seizoensgroentezone trouwens ook, om het een beetje CUL te houden), ik zal nog eens vaker langskomen hier!
Trouwens, het is friet.![]()
Subtielquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Welkom.
Kleed je maar alvast even helemaal uit. Ik D_H komt zo langs.
Tofquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef freecell het volgende:
Wij gaan een weekje een huisje scoren in Arnhem eind mei/begin Juni
VAKANTIE!
En dan nog ergens een weekje België aan het einde van het seizoen
Maar eigenlijk is op vakantie met kleine kinderen alleen maar werk verplaatsen
leuk! je bent in ieder geval lekker even ergens andersquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef freecell het volgende:
VAKANTIE!
Als jij je vriendjeslijst maar maaktquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoooooi!! Jeetje jullie gaan me veeeeel te snel hoor!! Ga echt niet alles terug lezen als jullie dat soms denken
Wel even een vriendenlijstje maken als je dat nog niet hebt gedaan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoooooi!! Jeetje jullie gaan me veeeeel te snel hoor!! Ga echt niet alles terug lezen als jullie dat soms denken
jupquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:46 schreef Aure het volgende:
[..]
leuk! je bent in ieder geval lekker even ergens anders
Kijk das ook wel erg fijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
jup
En in het midden des lands, dus kunnen we ook wat vrienden opzoeken die we anders bijna nooit zien
Ah, ik wilde net zeggen: wie, wat, waar en hoe?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:51 schreef TAV74 het volgende:
Ik zie dat jij onze vriend djkoelkast ook tot je vrienden mag rekenen Sun
Ja, jij stond in mijn lijst wel op 1quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
En ik?? Sta ik er bij jullie dan ook wel in??
sterktequote:Op woensdag 19 mei 2010 12:36 schreef Aure het volgende:
Oh en de tandarts is stom. Hij vindt dat mn verstandskiezen eruit moetenDus nu moet ik in juli en augustus naar de kaakchirurg
Gelukkig besloot er eentje niet door te komen, dus er hoeven er maar 3 uit ipv 4
Ja, jij postte zowel in Serious request als hier, en dat zijn het laatste jaar zo ongeveer de enige topics waarin in echt actief ben geweest. Alleen loop jij al langer in de SC hier, vandaar dat ik bij jou niet op 1 komquote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Sunnythesun
Stereotomy
Bluezz
golfer
borisz
Roel_Jewel
DarkElf
Laydina
Den_Haag
PdeHoog
krakkemieke
Braamyo
cybermans
FutureFairytale
Qunix
-Hans-
morpheus_at_work
LieLie
SeaOfLove
Duderella
ColdFeet
Etcetera
naatje_1
djkoelkast
Isabeau
Piles
Leintjeuh
marcodej
venomsnake
TheVulture
Memento-Mori
Da_Sandman
Noortje.
freecell
3FMaster
Aure
Godtje
drummerdude
Tezz
Captain_Slow
Ambrosius
Cee
iBenny
ScottTracy
bloodysunday
tong80
Ofyles2
Windigo
Barca
Cyberia18
hehe grappig..quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, jij postte zowel in Serious request als hier, en dat zijn het laatste jaar zo ongeveer de enige topics waarin in echt actief ben geweest. Alleen loop jij al langer in de SC hier, vandaar dat ik bij jou niet op 1 kom
kom je dan ook in Duitsland winkelen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef freecell het volgende:
VAKANTIE!
ik ben er niet hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef Aure het volgende:
Thanks DH, maar het zal uiteindelijk wel meevallen allemaalHoop ik
Ik ga naar Barendrecht
Bij mij wel hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
En ik?? Sta ik er bij jullie dan ook wel in??
Heb je je vrouwelijke charmes gebruikt om hem te temmen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:
net een lang gesprek gehad met collega. hij bood excuses voor zijn reageren en daarna praatte hij zo lief dat het een zacht eitje was
Wat een doorzichtige versiertruc.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:
net een lang gesprek gehad met collega. hij bood excuses voor zijn reageren en daarna praatte hij zo lief dat het een zacht eitje was
dat is het beter werkquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:
volgende weekquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:08 schreef Aure het volgende:
[..]
He shit, staat het verkeerd in mn agenda...
En hier wonen ze:quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Toch fijn dat de jongens die LTS-zwakstroom niet halen bij de fietsenmaker terecht kunnen![]()
Interessant. Laten we het eens uitproberenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef cybermans het volgende:
Vraag me trouwens af of doordat iedereen zijn vriendjes posten in dat topic niet de heleboel messed up raakt... zoveel namen in een topic enzo
Thais hierquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vanavond weer sushi. de lunch maar salade met kalfsvlees genomen
lekker hoor, alleen sushi..quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vanavond weer sushi. de lunch maar salade met kalfsvlees genomen
Dan dat wordt lachen als NL er in de eerste ronde al uit ligtquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En hier wonen ze:
http://www.tctubantia.nl/(...)-winnen-absoluut.ece
nou mooie boel. hij heeft een vrouw en een dochter van 8quote:
Volgens mij doet hij niets met namen, maar alleen met aantal posts in eenzelfde topic. Users waarmee je het meeste berichten in eenzelfde topic hebt gepost staan in je lijst.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef cybermans het volgende:
Vraag me trouwens af of doordat iedereen zijn vriendjes posten in dat topic niet de heleboel messed up raakt... zoveel namen in een topic enzo
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan dat wordt lachen als NL er in de eerste ronde al uit ligt
Curry zonder rijstquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff en nou nog verzinnen wat wij gaan eten vanavond..
Hier nog eentje....ik heb ook helemaal geen zin om vanavond eens flink te koken of zo. Denk dat ik maar een maaltijdsalade scoor bj de Appiequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff en nou nog verzinnen wat wij gaan eten vanavond..
Gezelligquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Cyber en ik gaan vanavond bij de thai etengezellig
oooh leuk!!! hopelijk lekker ook!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Cyber en ik gaan vanavond bij de thai etengezellig
Hmm was eigenlijk al van plan gevulde courgettes te doen, maar dit kan ook. En dan met extra paksoi doen?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm was eigenlijk al van plan gevulde courgettes te doen, maar dit kan ook. En dan met extra paksoi doen?
doe maar nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm was eigenlijk al van plan gevulde courgettes te doen, maar dit kan ook. En dan met extra paksoi doen?
de recensies over het eten zijn overal wel goed dus ben benieuwd hopelijk hebbenz e lekker pittigquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh leuk!!! hopelijk lekker ook!
hebben ze een site? dan kan ik ff sjekkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de recensies over het eten zijn overal wel goed dus ben benieuwd hopelijk hebbenz e lekker pittigeten
Kan..quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:50 schreef TAV74 het volgende:
(we zouden dit soort dingen ook kunnen mailen natuurlijk)
Hij heeft wel gevoeld, maar hoefde nergens in hoor, gewoon gedruktquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ah shit zeg! geen foto hoeven maken? hij hoorde het aan je klachten waarschijnlijk al. dat het heeeeel lang gaat duren is klote![]()
bekkenbodemfysio... klinkt best grappig
http://www.dinnersite.nl/(...)Kwai/Utrecht/Utrechtquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hebben ze een site? dan kan ik ff sjekken
Haha, mooi zo! Dat ook weer opgelostquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik moet handballen morgenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Doen we morgen de courgette, hoef ik daar tenminste niet meer over na te denken..
wat een stomme dokter had ik dan (wist ik al eigenlijk dat ik die had)quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Laydina het volgende:
Was ik weer![]()
[..]
Hij heeft wel gevoeld, maar hoefde nergens in hoor, gewoon gedrukt
Ja ik ben ook zeer benieuwd hoe en wat dat gaat betekenen.
En zo'n donut werd idd misschien wel aangeraden, maar dat lijkt me vreemd, want opzich zit je niet op je stuitje, enkel dat je daardoor wat hoger komt te zitten ofzo.
Dit is veel leuker johquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
heb ik wel weer eens zin in
(we zouden dit soort dingen ook kunnen mailen natuurlijk)
Karnıyarık?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Balen zegquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
_!!!!!!1
SMS terug. Ze vindt momenteel iemand anders leuk en wil hem en mij niet de verkeerde indruk geven._!
En daarom geef je je telefoonnummer aan mij weg.
Buh. Jammer.
En wanneer heb je dat telefoonnummer gekregen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
_!!!!!!1
SMS terug. Ze vindt momenteel iemand anders leuk en wil hem en mij niet de verkeerde indruk geven._!
Buh. Jammer.
Mja. Op zich wel. Dat hele 'ik vind je aardig en kan goed met je opschieten, maar...' verhaal klinkt toch niet helemaal als een overwinning. Nouja. Het scheelt dat ze me niet haat ofzo.quote:
balen maar je was toch al tot de conclusie gekomen dat ze je type niet was enzo of was dat weer een ander?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
_!!!!!!1
Buh. Jammer.
vrij recent 22-02-2010quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
http://www.dinnersite.nl/(...)Kwai/Utrecht/Utrecht
hier staat wel een menukaart maar geen idee hoe volledig en/of recent die is
Blijkbaar vond ie het toch leuker dan hij zeiquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een stomme dokter had ik dan (wist ik al eigenlijk dat ik die had)![]()
het helpt zeker hoor, want ook al zit je niet direct op je stuitje; je voelt em wel degelijk erdoorheen.
Maandje terug? Had haar in de tussentijd wel wat vaker gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:56 schreef Laydina het volgende:
[..]
En wanneer heb je dat telefoonnummer gekregen?
Wel jammer overigens
Niet je type betekent niet dat je vantevoren iemand moet uitsluiten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
balen maar je was toch al tot de conclusie gekomen dat ze je type niet was enzo of was dat weer een ander?
ook daarmee ben je niet de enigequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij River Kwai in het mooie 030 ben benieuwd
Mischien vind ze Chinees wel een keer lekker, maar niet te vaakquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja. Op zich wel. Dat hele 'ik vind je aardig en kan goed met je opschieten, maar...' verhaal klinkt toch niet helemaal als een overwinning. Nouja. Het scheelt dat ze me niet haat ofzo.
Kan natuurlijk zijn dat ze in die maand wat meer contact heeft gekregen met die ander.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maandje terug? Had haar in de tussentijd wel wat vaker gezien.
ze snoepte van 2 walletjes om te kijken wie ze leuker vondquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef Stereotomy het volgende:_!!!!!!1
Buh. Jammer.
Ja Chinees dat vult zo goed hequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mischien vind ze Chinees wel een keer lekker, maar niet te vaak![]()
Toch heb je altijd zo weer hongerquote:
nou ja! arme Steerquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mischien vind ze Chinees wel een keer lekker, maar niet te vaak![]()
nee oke in dat laatste heb je idd gelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet je type betekent niet dat je vantevoren iemand moet uitsluiten.Ik had me verheugd op een avondje: "Oh nee, dat zou ik heel anders doen
" en erachter komen dat iemand die heel anders is toch misschien wel heel aardig kan zijn.
Bovendien, Memo, kun je me misschien daar wel in begrijpen, heb ik lever een keiharde 'nee' in m'n gezicht dan iemand die contacten een beetje laat doodbloeden. Daarom had ik besloten haar nog een keer mee uit te vragen.
En dan zónder de drama van de vorige keer. Is me aardig gelukt, toch?
Braam, kom er maar inquote:
Ik vind vriendschap direct nadat je iemand leuk vind en dat kenbaar hebt gemaakt, een beetje een zwaktebod. En laten we eerlijk zijn: je wíl dan helemaal geen vriendschap, maar je wilt gewoon bij de ander zijn en je wilt aardig gevonden worden. Dat is net wat anders.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Kan natuurlijk zijn dat ze in die maand wat meer contact heeft gekregen met die ander.
Wel goed dat ze duidelijk is. Al ben ik altijd van mening dat je altijd nog kan kijken voor vriendschap enzo (weet niet hoe jij erin staat)
mooi restaurant en heerlijk eten!!! nooit thais gegeten, dit ga ik opschrijven!! komt goed vnvquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
http://www.dinnersite.nl/(...)Kwai/Utrecht/Utrecht
hier staat wel een menukaart maar geen idee hoe volledig en/of recent die is
Hmm ja oke, als je haar echt leuk vindt is het natuurlijk wel wat anders denk ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind vriendschap direct nadat je iemand leuk vind en dat kenbaar hebt gemaakt, een beetje een zwaktebod. En laten we eerlijk zijn: je wíl dan helemaal geen vriendschap, maar je wilt gewoon bij de ander zijn en je wilt aardig gevonden worden. Dat is net wat anders.
Vriendschap hoeft niet ontstoken te worden zoals een relatie met z'n tweeën, waar je even wat moeite voor moet doen om op date te gaan, jezelf een beetje leuk te presenteren voor een ander. Vriendschap kan groeien zonder al dat. Daarvoor vraag je niet iemand mee uit naar een toneelvoorstelling.
Op zich eet ze wel elke week mee als ik bij m'n danspartner eet. Dus ik spreek haar elke week nog. En tja, vriendschap... we konden al redelijk met elkaar opschieten. Maar als je net iets meer van iemand wil weten, is het handiger om haar uit te vragen en met z'n tweeën ergens een drankje te doen.
Veels te duur voor die 2x dat ik het aan zal trekkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Van Marlies Dekkers? zo nee is het vast niks
M'n vriendin heeft me heel erg ingehouden, anders had ik nog een Sapph bh gekochtquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
TrouwensLaydina
jij mocht niets meer kopen
waar blijft hij eigenlijk? van zn vrije dagen aan t genieten?quote:
mag je niet naakt in de spa?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:08 schreef Laydina het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft me heel erg ingehouden, anders had ik nog een Sapph bh gekocht![]()
Maar deze heb ik nodig voor zaterdag, voor in de spa
Sapph zit echt niet lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:08 schreef Laydina het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft me heel erg ingehouden, anders had ik nog een Sapph bh gekocht![]()
Maar deze heb ik nodig voor zaterdag, voor in de spa
ik heb er 4 en niet van Marlies. ik heb helaas geen meloenenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Van Marlies Dekkers? zo nee is het vast niks
Nop, tis turks en naakt is daar niet gebruikelijk. Je krijgt sowieso iets van een lendedoek, maar een bikini eronder is wel fijner .quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar blijft hij eigenlijk? van zn vrije dagen aan t genieten?
de recensies zijn positief inderdaad. Ben benieuwdquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooi restaurant en heerlijk eten!!! nooit thais gegeten, dit ga ik opschrijven!! komt goed vnv
gewoon een periode van smaak evolutie?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sapph zit echt niet lekker(itt marlies maar ook ik heb een sapph periode gehad)
quote:
Deze sapph zat wel lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sapph zit echt niet lekker(itt marlies maar ook ik heb een sapph periode gehad)
Nouja, leuk, 't is niet dat ik me al voorstelde dat we op huwelijksreis zouden gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:07 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hmm ja oke, als je haar echt leuk vindt is het natuurlijk wel wat anders denk ik![]()
Maar ik ben daarin heel makkelijk. Wat anderen misschien als date zouden zien, kan ik ook heel makkelijk doen als de vriendschap nog moet groeien. Niet omdat het nodig is, maar gewoon omdat het toch wel leuk is.
ok ja dan begrijp ik t. ik ga denk in juli weer eens naar de Zwaluwhoeve maar absoluut naakt. met bikini aan lijkt me helemaal niks in die hete sauna's en naaktzwemmen vind ik heerlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nop, tis turks en naakt is daar niet gebruikelijk. Je krijgt sowieso iets van een lendedoek, maar een bikini eronder is wel fijner .
mja vrouwen met kleine borsten kunnen heel leuk slagen bij H&M. c&a e.d. hoef ik niet te proberenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb er 4 en niet van Marlies. ik heb helaas geen meloenen
whahahaquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had hij geen moeilijke bivak-achtige activiteit? Of hij werkt aan zijn bikinilijn, het is bijna zomer
Oefening op de hei volgens mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar blijft hij eigenlijk? van zn vrije dagen aan t genieten?
Dan was het in ieder geval voor haar duidelijk dat jij dus wel meer ziet in haar. En dan is het wel goed dat ze dat duidelijk aangeeft. En is natuurlijk ook prettig voor jou dat je weet waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, leuk, 't is niet dat ik me al voorstelde dat we op huwelijksreis zouden gaan.
Ik vind haar knap, ik vind haar manier van praten leuk, ik vind het leuk hoe ze bijna in slow-motion haar eten opeet, ik vind haar nuchterheid leuk, maar ik kén haar als persoon dus niet echt goed. En daar wilde ik wat aan doen.
En tja, ze zei dat ze 'die andere jongen en mij geen verkeerde indruk wilde geven' door met mij een avondje op stap te gaan. Mja. Begrijpelijk. Ik weet niet of ik dat zo anders aan zou pakken zelf, hoor.
Sapph lijkt heel erg op MD en mn eerste md komt van vente exclusive voor 4 tientjes. bij sapph kan ik niet een hele dag een bh dragen zonder dat de beugels pijn gaan doen, bij md welquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:10 schreef cybermans het volgende:
[..]
gewoon een periode van smaak evolutie?
brand x -> sapph -> MD?
das mooi toch al heb je e maar zien ze er niet zo ontzettend groot uitquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja vrouwen met kleine borsten kunnen heel leuk slagen bij H&M. c&a e.d. hoef ik niet te proberenen toch zien mn tieten er echt niet enorm uit, maar toch vullen ze een 75e soms snap ik er zelf ook niks van
Ik proef een negatief antwoord hierquote:
Haha ik moest hier heel hard om lachenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had hij geen moeilijke bivak-achtige activiteit? Of hij werkt aan zijn bikinilijn, het is bijna zomer
Goede analysequote:Op woensdag 19 mei 2010 15:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan was het in ieder geval voor haar duidelijk dat jij dus wel meer ziet in haar. En dan is het wel goed dat ze dat duidelijk aangeeft. En is natuurlijk ook prettig voor jou dat je weet waar je aan toe bent.
Door dit soort opmerkingen snap ik altijd direct waarom ik een kleine vriendenkring hebquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:07 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar ik ben daarin heel makkelijk. Wat anderen misschien als date zouden zien, kan ik ook heel makkelijk doen als de vriendschap nog moet groeien. Niet omdat het nodig is, maar gewoon omdat het toch wel leuk is.
Ik volg je niet helemaalquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goede analyse![]()
Maar met deze afwijzing komt het ratio: afwijzen/afgewezen worden in het voordeel van het laatste en dat zindt me niet.![]()
Omdat het van jou niet allemaal hoeft?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef TAV74 het volgende:
Door dit soort opmerkingen snap ik altijd direct waarom ik een kleine vriendenkring heb
uit eindelijk gaat het er maar om dat je 1x beide ervoor gaat en dan samen oud & gelukkig wordquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goede analyse![]()
Maar met deze afwijzing komt het ratio: afwijzen/afgewezen worden in het voordeel van het laatste en dat zindt me niet.![]()
Ik kan ze ook maken voor je hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik moet wel een hele goede dag hebben, wil ik daar foto's van maken dat alles te zien is
niet naar de Zwaluwhoeve.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok ja dan begrijp ik t. ik ga denk in juli weer eens naar de Zwaluwhoeve maar absoluut naakt. met bikini aan lijkt me helemaal niks in die hete sauna's en naaktzwemmen vind ik heerlijk
Ook dat, maar het bewust opbouwen van vriendschappen komt niet eens in me op. Ik heb een paar vrienden en daarnaast een groot netwerk van goede kennissen die ik zie en spreek op heel specifieke momenten. Ik ben niet zo goed in hechte vriendschappen met hele bergen aan sociale verplichtingenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef Laydina het volgende:
[..]
Omdat het van jou niet allemaal hoeft?
mijn vriendenclub is ook inimini![]()
Ja, maar jij hebt een privé-eiland om naakt te zwemmen en wij moeten helemaal door de duinen fietsen naar ons naaktstandje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ok ja dan begrijp ik t. ik ga denk in juli weer eens naar de Zwaluwhoeve maar absoluut naakt. met bikini aan lijkt me helemaal niks in die hete sauna's en naaktzwemmen vind ik heerlijk
dat hoop ik voor ze!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:17 schreef golfer het volgende:
Leuk die Thai in de werfkelder, MeMo en cyber. Ziet er goed uit en het eten is er vast beter dan bij die Indiase tent waar cyber met FF was.
Naakt is ook leuker/fijnerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nouja, het is wel prettig als je ongeveer even vaak iemand zelf moet afwijzen als dat je zelf afgewezen wordt. Het was tot nu toe in balans maar met deze erbij dus niet meer.quote:
jij hoeft dan alleen de duinen door... ik moet dan eerst een heel land doorquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt een privé-eiland om naakt te zwemmen en wij moeten helemaal door de duinen fietsen naar ons naaktstandje.
hihi dan doe ik wel een keer mee op het naaktstrandje als goedmakertjequote:Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt een privé-eiland om naakt te zwemmen en wij moeten helemaal door de duinen fietsen naar ons naaktstandje.
heb je het dan over 1/2 of over 50/51?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, het is wel prettig als je ongeveer even vaak iemand zelf moet afwijzen als dat je zelf afgewezen wordt. Het was tot nu toe in balans maar met deze erbij dus niet meer.
OW zo bedoel je. Daar sluit ik mij helemaal bij aan hoor. Maar waar ik meer op doelde is dat als je iemand nog niet lang kent (van het andere geslacht) en je vraagt die mee uit eten of weet ik veel wat voor iets wat je ook tijdens een date normaal doet, dat vaak al evt verkeerd wordt begrepen. Terwijl ik dat net zo lief doe met iemand waar ik enkel een vriendschap in zie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef TAV74 het volgende:
Ook dat, maar het bewust opbouwen van vriendschappen komt niet eens in me op. Ik heb een paar vrienden en daarnaast een groot netwerk van goede kennissen die ik zie en spreek op heel specifieke momenten. Ik ben niet zo goed in hechte vriendschappen met hele bergen aan sociale verplichtingen
tel je ofzo?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, het is wel prettig als je ongeveer even vaak iemand zelf moet afwijzen als dat je zelf afgewezen wordt. Het was tot nu toe in balans maar met deze erbij dus niet meer.
Dus nu opzoek naar iemand die jij mag afwijzen dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Me neither. Ik laat ook weinig mensen écht, echt close toe. Ben intens privé, al zou je dat haast niet zeggen als je de CUL SC leest. Ik vind het ook lastig om vriendschappen te onderhouden. Ben vaak graag alleen. Ik zie vriendschap ook iets als wat je in je achterhoofdkunt houden, een doorlopende welkom voor mensen die wanneer ze willen bij je langs kunnen komen om samen iets te doen, meer dan dat je per se iets altijd samen moet doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook dat, maar het bewust opbouwen van vriendschappen komt niet eens in me op. Ik heb een paar vrienden en daarnaast een groot netwerk van goede kennissen die ik zie en spreek op heel specifieke momenten. Ik ben niet zo goed in hechte vriendschappen met hele bergen aan sociale verplichtingen
daar ben ik het helemaal mee eens. mensen denken nog heel ouderwets; dat alles een date moet zijn. dat werkt toch ook niet ontspannend? gewoon voor de gezelligheid wat doen omdat dat leuk is. mocht je diegene leuk vinden, komt zoiets vanzelf wel (of niet, dan niet)quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Laydina het volgende:
[..]
OW zo bedoel je. Daar sluit ik mij helemaal bij aan hoor. Maar waar ik meer op doelde is dat als je iemand nog niet lang kent (van het andere geslacht) en je vraagt die mee uit eten of weet ik veel wat voor iets wat je ook tijdens een date normaal doet, dat vaak al evt verkeerd wordt begrepen. Terwijl ik dat net zo lief doe met iemand waar ik enkel een vriendschap in zie.
Ik ben benieuwd cyber typt wl een verslag (toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:17 schreef golfer het volgende:
Leuk die Thai in de werfkelder, MeMo en cyber. Ziet er goed uit en het eten is er vast beter dan bij die Indiase tent waar cyber met FF was.
Is beide op 1 hand bij te houden hoor, ben niet zo snel met relaties en iemand leuk vinden.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
hihi dan doe ik wel een keer mee op het naaktstrandje als goedmakertje
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie vriendschap ook iets als wat je in je achterhoofdkunt houden, een doorlopende welkom voor mensen die wanneer ze willen bij je langs kunnen komen om samen iets te doen, meer dan dat je per se iets altijd samen moet doen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal mee eens. mensen denken nog heel ouderwets; dat alles een date moet zijn. dat werkt toch ook niet ontspannend? gewoon voor de gezelligheid wat doen omdat dat leuk is. mocht je diegene leuk vinden, komt zoiets vanzelf wel (of niet, dan niet)
eisenstellertje!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:23 schreef Laydina het volgende:
[..]dat idd.
Maargoed, dat kan ook te maken hebben met dat ik eigenlijk nooit iemand leuk genoeg vindt voor een relatie
natuurlijk, jullie zijn van harte welkom!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Is goed. Als wij ook een keer op jouw eiland mogen.
Je reactie verbaasd me nietsquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Me neither. Ik laat ook weinig mensen écht, echt close toe. Ben intens privé, al zou je dat haast niet zeggen als je de CUL SC leest. Ik vind het ook lastig om vriendschappen te onderhouden. Ben vaak graag alleen. Ik zie vriendschap ook iets als wat je in je achterhoofdkunt houden, een doorlopende welkom voor mensen die wanneer ze willen bij je langs kunnen komen om samen iets te doen, meer dan dat je per se iets altijd samen moet doen.
Zo lang je iemand langs een lijstje eisen haalt heb je gewoon de goede nog niet ontmoetquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:25 schreef Laydina het volgende:
[..]Terwijl ik volgens mij niet eens zoveel eisen stel..
ik stel ook niet veel eisen. mannen welquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:25 schreef Laydina het volgende:
[..]Terwijl ik volgens mij niet eens zoveel eisen stel..
Ik heb geen eisenlijstjequote:Op woensdag 19 mei 2010 15:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo lang je iemand langs een lijstje eisen haalt heb je gewoon de goede nog niet ontmoet
tuurlijk tik ik wel een verslagje... nadat die van jou in de startblokken staatquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd cyber typt wl een verslag (toch?) en het is helemaal aan de andere kant van de gracht bij Kafe België i/d buurt
ik doe geen verslagjes typen,. al die moeite :pquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
tuurlijk tik ik wel een verslagje... nadat die van jou in de startblokken staat
ja, het kost mij ook bloed zweet en tranen hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik doe geen verslagjes typen,. al die moeite :p
Stom hequote:Op woensdag 19 mei 2010 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
als eis en moeilijk iemand echt leuk vinden etc
Mijn wettige (v)echtgenote Bluezzquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:
natuurlijk, jullie zijn van harte welkom!
eh, wie is 'we' eigenlijk?
Jullie zijn te lastigquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Stom he![]()
zo kunnen we nooit daten en dergelijke
Hmmm....dat lijstje is korter dan wat ik vrijdag allemaal opnoemde toen een bevriende stewardess voor me wilde gaan shoppen tussen haar vrijgezelle collega'squote:Op woensdag 19 mei 2010 15:31 schreef cybermans het volgende:
Iemand vroeg mij ook ooit eens een eisenlijstje te maken:
* geen dom wicht
* Beetje gek zoals ik ben
* liefst niet rokend
ben ik dan te veeleisend
Jullie praten het jezelf alleen maar aan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Stom he![]()
zo kunnen we nooit daten en dergelijke
Met een meid of met kennissen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef z80 het volgende:
zou dit best wel weer een keertje willen doen.
stonden nog een aantal dingen op hoor, maar die zijn niet zo heel boeiendquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....dat lijstje is korter dan wat ik vrijdag allemaal opnoemde toen een bevriende stewardess voor me wilde gaan shoppen tussen haar vrijgezelle collega's![]()
Uhm ja? want? hoe kan ik het mezelf aanpraten dat ik geen leuke jongens zie/ontmoet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jullie praten het jezelf alleen maar aan.
is heel normaal ja!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb geen eisenlijstje
Enkel dat ik hem lichamelijk aantrekkelijk moet vinden en dat er een soort van spontane klik is (dat hij m'n interesse wekt)
lijkt mij niet echt een raar 'lijstje'
Doe dat danquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:34 schreef Laydina het volgende:
ik zou hoogstens meer activiteiten en dergelijke kunnen gaan opzoeken waar meer mannen zijn
Ik zeg niet dat ik geen leuke meid of wat dan ook ben ofzo
met een meid.quote:
Uiteindelijk heeft niemand een lijstje. Je valt voor iemand of niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb geen eisenlijstje
Enkel dat ik hem lichamelijk aantrekkelijk moet vinden en dat er een soort van spontane klik is (dat hij m'n interesse wekt)
lijkt mij niet echt een raar 'lijstje'
Dat klinkt erg jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is heel normaal ja!![]()
ik heb de ervaringen met mannen (uit de showbizz); er zijn altijd wel mooiere dan jij en die moeten ze dan ook hebben. of ik nou de mooiere was of werd 'bedrogen' door een mooiere meid.
wat waren meiden en vrouwen jaloers toen ik een keer 'won' van een ex-miss NL... kan ik me nog goed herinneren dat ik dacht; wat kut voor die vrouw en dat ik niet weet dat die gast daarmee samenwoont. en de dames uit de showbizz vreselijk jaloers waren en zelfs gingen vragen of ik niet iets kon regelen voor ze met die jongen.... wat een tijd..
Hmmm....meer de kroeg in? Meer hier rondhangen? Schijnen leuke vrijgezelle jongens rond te lopen......Steer bijv.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:37 schreef Laydina het volgende:
[..]
Als ik zou weten watMoet het ook zelf wel leuk vinden en evt kunnen betalen.
Omdat ze haar geldzaken goed op orde heeft en daar helemaal blij van werd vanmorgen en gewoon....omdat het kanquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Waarom zijn we eigenlijk trots op Tezz?? (voor dit topic dicht is en ik het nog niet weet..)
Tezz had haar financien op orde gebracht enzoquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Waarom zijn we eigenlijk trots op Tezz?? (voor dit topic dicht is en ik het nog niet weet..)
Ah ok, thanxquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat ze haar geldzaken goed op orde heeft en daar helemaal blij van werd vanmorgen en gewoon....omdat het kan
Fokkers zijn leuk, maar meestal niet wat ik zoek blijkbaar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....meer de kroeg in? Meer hier rondhangen? Schijnen leuke vrijgezelle jongens rond te lopen......Steer bijv.En anders komt het vanzelf wel... wordt altijd gezegd
Voor m'n eigen sake heb ik die eis maar laten vallen. Ik vind L. véle malen minder leuk dan Stipjes destijds. Maar gewoon leuk genoeg om een beetje beter te leren kennen is voor mij goed genoeg om haar eens uit te vragen, en gewoon eens een leuke relaxte avond samen te hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als eis en moeilijk iemand echt leuk vinden etc
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef golfer het volgende:
Ik heb nooit aan lijstjes gedaan.
Behalve dat ze bloedmooi moeten zijn, de ideale maten moeten hebben, meerdere keren per dag wilde seks met mij willen hebben, hemels moeten kunnen koken en een eigen goed inkomen hebben moeten.
Los daarvan voldoet Bluezz aan alle criteria.
haha, kun jij meerdere keren op een dag dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef golfer het volgende:
Behalve dat ze bloedmooi moeten zijn, de ideale maten moeten hebben, meerdere keren per dag wilde seks met mij willen hebben, hemels moeten kunnen koken en een eigen goed inkomen hebben moeten.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef golfer het volgende:
Yupquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
Op zoek naar 'echt héél leuk vinden' komt een beetje te dichtbij 'op zoek naar perfectie' en volgens mij schiet je jezelf daar qua proces én resultaat alleen maar mee in de voet....
natuurlijk, gezellig. jullie zijn van harte welkom. bbq doen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Is goed. Als wij ook een keer op jouw eiland mogen.
Die belgen geef je een goede tripel en je ziet ze niet meerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier al de hele dag heerlijk Joe Bonamassa te draaienNog 2 maanden en dan ga ik hem 2x zien in 8 dagen
Eerst op North Sea Jazz en dan in Gent bij Gent Jazz en dan eens kijken hoe moeilijk den Belgen doen over het meenemen van professionele apparatuur de zaal in
Ik doorsta het...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Mijn enige eis is dat ze met mij kunnen leven, was al lastig genoeg
De vraag is nu echter hoe....quote:
Bedankt. Nu heb ik een mental imagequote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef golfer het volgende:
meerdere keren per dag wilde seks met mij willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |