Nu je er toch over begint, kunnen we even praten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhehe ik word vooral moe dat mensen denken dat ik een psych ben
altijd maar weer problemen aanhoren en verwachten dat ik het wel fiks en een oplossing heb
*knuffelt*quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en ondertussen blijft het spoken en dan ga je nadenken
maar goed binnenkort maar weer es afspraak maken bij de psych ben al te lang niet meer geweest
en zo denderend gaat het niet de laatste tijd
Sommige mensen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik reed in mijn auto op de rotonde en een andere auto stoof zo de rotonde op. Het scheelde maar een paar centimeter of ik kon hier niet meer posten.
Ik ga naar Drenthe
http://www.hofvansaksen.nl/spa_wellness/
quote:
Ja, dat heb ik dan niet meer, dat had ik vroeger ook, ik kon het leed van de hele wereld op m'n schouders nemen... Dat werkt niet... Denk aan je zelfquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en ondertussen blijft het spoken en dan ga je nadenken
maar goed binnenkort maar weer es afspraak maken bij de psych ben al te lang niet meer geweest
en zo denderend gaat het niet de laatste tijd
ik weet het maar soms kan ik het niet helpen dat ligt in mijn aard ik moet gewoon helpen weet jequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]je moet ook aan jezelf denken
problemen van een ander maken het alleen maar moeilijker
Goed zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja heel hard getoerd een vinger tegen mij voorhoofd
Daar ben ik het 1000% mee eens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, dat heb ik dan niet meer, dat had ik vroeger ook, ik kon het leed van de hele wereld op m'n schouders nemen... Dat werkt niet... Denk aan je zelfEn wat vervelend dat het niet zo lekker loopt....
tikfoutje in mijn post zie ik. mij voorhoofd moet natuurlijk mijn voorhoofd zijnquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nu je er toch over begint, kunnen we even praten?
[..]
*knuffelt*
[..]
Sommige mensen...
Ik heb niets tegen blond, ik ben ook blond onder het kleurtjequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
wat hebben jullie allemaal tegen blond
Het is geen oranjequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat heb ik uitgelegd, maar jullie snapten het nietquote:
Niets het was maar een grapjequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Blonde heren ook goed?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niets het was maar een grapje![]()
Blond is mooi. Lang leve blonde dames.
Nee joh ze willen het niet snappenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat heb ik uitgelegd, maar jullie snapten het niet
ook jaquote:
Panda en LL kan er ook wat vanquote:
Blonde Godquote:
de meest lelijke kleur die er isquote:
laatst kreeg ik het verwijt dat we in ONZ zaten en dat je niet alles zo serieus moest opvattenquote:
Mja moet ik dan achter een bezette chick aangaan waarvan ik de vriend ook nog ken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat heb ik uitgelegd, maar jullie snapten het niet
Omdat Panda niet weet dat je jarig bent?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laatst kreeg ik het verwijt dat we in ONZ zaten en dat je niet alles zo serieus moest opvatten
dan doe ik dat en is het weer niet goed
ik snap er geen kut meer van
En waarom geen verjaardagsgerelateerde TT???
Dat is toch lief?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Lag ik eindelijk te slapen, komt raph me wakker maken met thee op bed
Je moet zo heel romantisch naar haar blijven smachten van een afstandje, en dan komt ze erachter dat je toch wel heel lief ben en dumpt ze haar vriend en is er een happy end met veel romantiek!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja moet ik dan achter een bezette chick aangaan waarvan ik de vriend ook nog ken?
Neuh dus dan maar 1 van die lekkere vriendinnen van haar.
Hartstikke.quote:
Dankje wel lekker blondje vammequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat Panda niet weet dat je jarig bent?
Feli
Jij kijkt veel films zeker?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:20 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je moet zo heel romantisch naar haar blijven smachten van een afstandje, en dan komt ze erachter dat je toch wel heel lief ben en dumpt ze haar vriend en is er een happy end met veel romantiek!
Haha iets goed te makenquote:
Gefeliciteerdquote:
Somsquote:
En geyle neuckseks?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:20 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je moet zo heel romantisch naar haar blijven smachten van een afstandje, en dan komt ze erachter dat je toch wel heel lief ben en dumpt ze haar vriend en is er een happy end met veel romantiek!
QFTquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laatst kreeg ik het verwijt dat we in ONZ zaten en dat je niet alles zo serieus moest opvatten
dan doe ik dat en is het weer niet goed
ik snap er geen kut meer van
En waarom geen verjaardagsgerelateerde TT???
Maar ik ben ziehiek. En dan moet ik veel slapenquote:
nee hoor ik neem het allemaal niet zo serieus... en als ik je op de 1 of andere manier beledigd hebt, dan maak ik daar mijn excuses voorquote:
en dan zit je nu op fok in plaats van te gaan slapenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ben ziehiek. En dan moet ik veel slapen
Thee is ook goed voor je als je ziek bent.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ben ziehiek. En dan moet ik veel slapen
Ik werd bruut wakker gemaaktquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
en dan zit je nu op fok in plaats van te gaan slapen
Je zegt net zelf iets over niet zo serieus nemen want dit is ONZquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hoor ik neem het allemaal niet zo serieus... en als ik je op de 1 of andere manier beledigd hebt, dan maak ik daar mijn excuses voor
mja okee dan drink je je thee toch lekker op en ga je daarna verder slapen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd bruut wakker gemaakt
[..]
Je zegt net zelf iets over niet zo serieus nemen want dit is ONZ
te wakker nu jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja okee dan drink je je thee toch lekker op en ga je daarna verder slapen?
of ben je nu te wakker?
Maar het zou toch kunnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Je zegt net zelf iets over niet zo serieus nemen want dit is ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |