Nu je er toch over begint, kunnen we even praten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhehe ik word vooral moe dat mensen denken dat ik een psych ben
altijd maar weer problemen aanhoren en verwachten dat ik het wel fiks en een oplossing heb
*knuffelt*quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en ondertussen blijft het spoken en dan ga je nadenken
maar goed binnenkort maar weer es afspraak maken bij de psych ben al te lang niet meer geweest
en zo denderend gaat het niet de laatste tijd
Sommige mensen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik reed in mijn auto op de rotonde en een andere auto stoof zo de rotonde op. Het scheelde maar een paar centimeter of ik kon hier niet meer posten.
Ik ga naar Drenthe
http://www.hofvansaksen.nl/spa_wellness/
quote:
Ja, dat heb ik dan niet meer, dat had ik vroeger ook, ik kon het leed van de hele wereld op m'n schouders nemen... Dat werkt niet... Denk aan je zelfquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en ondertussen blijft het spoken en dan ga je nadenken
maar goed binnenkort maar weer es afspraak maken bij de psych ben al te lang niet meer geweest
en zo denderend gaat het niet de laatste tijd
ik weet het maar soms kan ik het niet helpen dat ligt in mijn aard ik moet gewoon helpen weet jequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]je moet ook aan jezelf denken
problemen van een ander maken het alleen maar moeilijker
Goed zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja heel hard getoerd een vinger tegen mij voorhoofd
Daar ben ik het 1000% mee eens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, dat heb ik dan niet meer, dat had ik vroeger ook, ik kon het leed van de hele wereld op m'n schouders nemen... Dat werkt niet... Denk aan je zelfEn wat vervelend dat het niet zo lekker loopt....
tikfoutje in mijn post zie ik. mij voorhoofd moet natuurlijk mijn voorhoofd zijnquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nu je er toch over begint, kunnen we even praten?
[..]
*knuffelt*
[..]
Sommige mensen...
Ik heb niets tegen blond, ik ben ook blond onder het kleurtjequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
wat hebben jullie allemaal tegen blond
Het is geen oranjequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat heb ik uitgelegd, maar jullie snapten het nietquote:
Niets het was maar een grapjequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Blonde heren ook goed?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niets het was maar een grapje![]()
Blond is mooi. Lang leve blonde dames.
Nee joh ze willen het niet snappenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat heb ik uitgelegd, maar jullie snapten het niet
ook jaquote:
Panda en LL kan er ook wat vanquote:
Blonde Godquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |