Geef eens gewoon antwoord op mijn vraag in plaats van weer te gaan zeuren.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Voor de slechte lezer :
Je begrijpt dus echt niet hoe een strippenkaart werkt he ?
EN dan wil je discussieren over de OV chipkaart en de voor/nadelen t.o.v. de strippenkaart
Laat me niet lachen man
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationale_Strippenkaart
Kun je nou ook zelfs je eigen vragen niet meer herinneren?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar voor de OV chipkaart vind je dit dus wel praktisch ?
ik reageer hier op, jouw antwoord, ik heb het zelfs vet gemaakt voor jequote:Op maandag 24 mei 2010 20:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Geef eens gewoon antwoord op mijn vraag in plaats van weer te gaan zeuren.
Leg eens uit wat Hukkie bedoeld.
En hoe kun je per reis apart stempelen dan?
gewoon duidelijk zeggen JA of NEEquote:Op maandag 24 mei 2010 20:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Kun je nou ook zelfs je eigen vragen niet meer herinneren?
Officieel moet je de heen en terug reis apart stempelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
ik reageer hier op, jouw antwoord, ik heb het zelfs vet gemaakt voor je
Je moet nu ook elke reis apart stempelen op de strippenkaart.
dat moet dus helemaal niet, begrijp je dat niet
Welk traject reist jou vrouw ook alweer?quote:Ik zeur niet, ik vraag me gewoon af waarom jij zulke antwoorden geeft
Dat jij de vraag weer ontwijkt en over Hukkie begint
Hoe kom je dan in de toekomst door een poortje als meereizer of internationale reiziger ?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:26 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dat stuk dan toch niet gelezen
Ja.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
gewoon duidelijk zeggen JA of NEE
voor de strippenkaart vind je dit niet praktisch, voor de OV chipkaart wel ?
Lees eens even terug.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hoe kom je dan in de toekomst door een poortje als meereizer of internationale reiziger ?
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:35 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Officieel moet je de heen en terug reis apart stempelen.
En onder reis versta ik vertrek van A naar B en eventueel een overstap op C. Het vervoer tussen A en C en B en C zie ik niet als aparte reis.
Dus nogmaals, hoe stel jij je het voor dat er met de strippenkaart voorkomen had kunnen worden dat mensen terug gaan reizen binnen dat 1 uur reistijd?
[..]
Welk traject reist jou vrouw ook alweer?
Vetgredrukt of niet, maar ik weet niet wat voor strippenkaart jij hebt. Met die van mij mag ik gewoon terugreizen. Er staat welliswaar op "Per reis stempelt u één strip voor iedere zone waarin u reist, plus één strip voor het basistarief. Overstappen is toegestaan." Nergens staat dat heen en terug als twee reizen in plaats van een overstap beschouwd moet worden.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
ik reageer hier op, jouw antwoord, ik heb het zelfs vet gemaakt voor je
Je moet nu ook elke reis apart stempelen op de strippenkaart.
dat moet dus helemaal niet, begrijp je dat niet
Ik zeur niet, ik vraag me gewoon af waarom jij zulke antwoorden geeft
Dat jij de vraag weer ontwijkt en over Hukkie begint
Dus weer geen antwoord, goed hoor. Dus geen oplossing hiervoorquote:Op maandag 24 mei 2010 20:37 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Lees eens even terug.
Die discussie is al gevoerd en daar heb ik ook al een mogelijk antwoord op gegeven
maar nogmaals VF, waarom vind je dit voor de OV chipkaart wel praktisch en voor de strippenkaart niet ?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
gewoon duidelijk zeggen JA of NEE
voor de strippenkaart vind je dit niet praktisch, voor de OV chipkaart wel ?
Jawel hoor. Dat jij niet terug wilt lezen of niet logisch na kunt denken betekend niet dat er geen oplossing voor is.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dus weer geen antwoord, goed hoor. Dus geen oplossing hiervoor
Omdat in het hypothetische geval van Hukkie iemand om de paar KM moet stempelen. Als ik 'm goed begrijp.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar nogmaals VF, waarom vind je dit voor de OV chipkaart wel praktisch en voor de strippenkaart niet ?
Waar staat dat?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Bullshit, je betaalt niet per reis, je betaalt per tijd
gewoon elke keer opnieuw stempelen dan maar hequote:Op maandag 24 mei 2010 20:42 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Ik zie alleen maar staan dat je per reis moet stempelen. Niet per tijd.
Nee bij jou moet je alles spellen, omdat je niet weet hoe de strippenkaart werktquote:Op maandag 24 mei 2010 20:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Omdat in het hypothetische geval van Hukkie iemand om de paar KM moet stempelen. Als ik 'm goed begrijp.
De discussie ging over een systeem om te voorkomen dat mensen terug gaan reizen met de strippenkaart. Dus met andere regels dan nu voor de strippenkaart gelden...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee bij jou moet je alles spellen, omdat je niet weet hoe de strippenkaart werkt
Zolang de gestempelde strippen geldig zijn mag de reiziger, in de zones waarvoor is gestempeld, onbeperkt reizen en overstappen. Hij mag de kaart, zolang die geldig is, ook voor de terugreis gebruikenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:42 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Ik zie alleen maar staan dat je per reis moet stempelen. Niet per tijd.
Van welke regels moet dat?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:35 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Officieel moet je de heen en terug reis apart stempelen.
Als B dan gelijk is aan A reis je dus gewoon weer terug naar het beginpunt.quote:En onder reis versta ik vertrek van A naar B en eventueel een overstap op C. Het vervoer tussen A en C en B en C zie ik niet als aparte reis.
Niet, maar waarom zou je dat willen voorkomen?quote:Dus nogmaals, hoe stel jij je het voor dat er met de strippenkaart voorkomen had kunnen worden dat mensen terug gaan reizen binnen dat 1 uur reistijd?
Jij reageert op alles dus ? Maak jezelf niet belachelijk manquote:Op maandag 24 mei 2010 20:46 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waar dan lezen?
In diezelfde post als waar staat welk traject jouw vrouw reist?
Achterop mijn strippenkaart staat dat je per reis moet stempelen. Er staat expliciet bij dat overstappen is toegestaan. Er staat niet expliciet bij dat terugreizen is toegestaan.quote:
Dat is dus heen en weer reizen.quote:Als B dan gelijk is aan A reis je dus gewoon weer terug naar het beginpunt.
Omdat de vervoersbedrijven geen filantropische instellingen zijn en gratis reisjes weggeven.quote:Niet, maar waarom zou je dat willen voorkomen?
Nogmaals, welk stuk begrijp jet niet dat je strippen een bepaalde tijd geldig zijn ?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:50 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Achterop mijn strippenkaart staat dat je per reis moet stempelen. Er staat expliciet bij dat overstappen is toegestaan. Er staat niet expliciet bij dat terugreizen is toegestaan.
[..]
Dat is dus heen en weer reizen.
[..]
Omdat de vervoersbedrijven geen filantropische instellingen zijn en gratis reisjes weggeven.
Zoals al vaker gezegd, ja het mag. Maar het is niet de bedoeling.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nogmaals, welk stuk begrijp jet niet dat je strippen een bepaalde tijd geldig zijn ?
Terugreizen is ook overstappen alleen binnen een bepaalde tijd
Zolang de gestempelde strippen geldig zijn mag de reiziger, in de zones waarvoor is gestempeld, onbeperkt reizen en overstappen. Hij mag de kaart, zolang die geldig is, ook voor de terugreis gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |