Ah. Als ik jou was zou ik na seizoen 3 afhaken. Ik kan je niet vertellen waarom, maar ik heb er spijt van dat ik seizoen 4 heb gekeken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:42 schreef Gellius het volgende:
We naderen het einde van seizoen twee, geloof ik. Ja, het bevalt wel, vooral nu ze die vreselijk irritante Britse slet de serie uit hebben geschreven..
Hm, Lila, ja. Dat is niet zo'n sterke verhaallijn. Maar in seizoen 2 is Doakes op z'n best.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Daarom vond ik seizoen twee het minste.
Volgens mij vond ik die juist het beste, hoewel de eerste drie alweer een tijdje geleden bekeken zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah. Als ik jou was zou ik na seizoen 3 afhaken. Ik kan je niet vertellen waarom, maar ik heb er spijt van dat ik seizoen 4 heb gekeken.
Dat mischien ook, maar vooral omdat ze me ontzettend irriteerde. Doakes maakte wel weer veel goed, ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hm, Lila, ja. Dat is niet zo'n sterke verhaallijn. Maar in seizoen 2 is Doakes op z'n best.
Ik vond het ook geen slecht seizoen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik die juist het beste, hoewel de eerste drie alweer een tijdje geleden bekeken zijn.
En Claudia is de Joop Zoetemelk van fok!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:24 schreef ShadyLane het volgende:
Je bent 'n allemansvriend, Gellius!
SFU is de enige serie die ik ooit gevolgd heb, en dus de beste. Maar het is wel een beetje cynisch, en er gaat elke aflevering ook iemand dood (zij het meestal niet met heel veel gore).quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:31 schreef Frollo het volgende:
Iets belangrijkers nu: nog maar 16 afleveringen en dan hebben we 5 seizoenen House M.D. achter de knopen. En wat dan? Voor mijn echtgenote mag het niet te gewelddadig of te eng zijn, voor mij niet te cynisch.
Ik zat zelf te denken aan Six Feet Under.
Ik ben nu halverwege seizoen drie en vind het inderdaad minder dan seizoen 1 en 2. Het is me iets te voorspelbaar en dat de flashbacks vervangen zijn door 'verschijningen' vind ik ook maar zozo. Doet me te veel aan Six Feet Under denken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond het ook geen slecht seizoen.
Ik vond seizoen 3 het slechtst.
Spoilers toch maar weggehaald.
Gore vindt ze niet erg, spanning wel. Bijvoorbeeld een gijzeling of een shootout, daar wordt ze heel naar van.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
SFU is de enige serie die ik ooit gevolgd heb, en dus de beste. Maar het is wel een beetje cynisch, en er gaat elke aflevering ook iemand dood (zij het meestal niet met heel veel gore).
Ja OK.quote:
Dat had ik eerst ook, en het heeft een behoorlijk aantal afleveringen geduurd voor ik daar overheen was. Op een bepaald moment ging ik van de personages houden, de humor, de Miami-kleuren en de muziek. Dat Dexter een seriemoordenaar is blijft moeilijk te verkroppen, vind ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja OK.
Maar dan zie ik promofoto's van Dexter, dat ie zo met een guitig koppie van die rubberen handschoenen aantrekt, dan is mijn instinctieve reactie toch: laat maar.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Ang3l
Greys
Vlarp
Dirkh
wonderer
Pisces29
Stroekie
tombolafan
Yurithemaster
mike_hunt
Bartjebart
Ml-etje
Steve
Loveless85
Cat22
Waxxer
JJH
TheVulture
Baltar
Keukenkast
MisterO
TheaterMaMa
lezzer
Great_Expectations
El_Mismo_Loco
Ingetje79
Knuffelzacht
oinaru_isan
Nuno_G
Peter
Xiance
Dizer
Vanyel
Goodbye
Stuart.Alan.Jones
Zhenar
Correspondent
Isdatzo
Seven.
PhalanX
creno
PeRi
Alicey
Logician
Desmonkey
NanKing
MissBliss
babette21
DaMart
Harajuku.
Nou, ik denk dat Gellius je wel dankbaar is. Dit zorg er toch wel voor dat hij iets minder het imago van een forumhoer krijgt.quote:
Wat zijn Miami-kleuren precies?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook, en het heeft een behoorlijk aantal afleveringen geduurd voor ik daar overheen was. Op een bepaald moment ging ik van de personages houden, de humor, de Miami-kleuren en de muziek. Dat Dexter een seriemoordenaar is blijft moeilijk te verkroppen, vind ik.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Gore vindt ze niet erg, spanning wel. Bijvoorbeeld een gijzeling of een shootout, daar wordt ze heel naar van.
Ja, normaal ga ik naar kapsters die een gouden ketting met hun naam erop hebben om niet te vergeten hoe ze heten, maar dit was superhip en over ieder knipje werd 5 minuten nagedacht (en oké, ik hád ook best veel haar).quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:45 schreef Ringo het volgende:
Twee uur?! Dat is geen knipbeurt maar een ontruimingsoperatie.
Tis een beetje lastig dat mijn camera geen werkend scherm heeft (en dat m'n kapsel nu eigenlijk net zo zit als normaal, maar goed...): voor en na (en achter is het nu heel kort).quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:50 schreef Gellius het volgende:
Foto IR. Foto.
Ja, dat is dus het nadeel van camera-zonder-scherm (en dat ook meteen @dwerg). Maar goed, kijk specifiek naar de achterkant vh hoofd hier.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:32 schreef Gellius het volgende:
Ik eh... zie niet zo gek veel verschil? Wel een leuk glas-in-lood-raampje.
En hoog boven die piramide fonkelt één heldere ster:quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef zodiakk het volgende:
mijn pyramide er als volgt uit: bovenaan staan Twin Peaks en the Wire. Direct daaronder Dexter, Mad Men, Oz. Een eind lager heb je een plateau met NipTuck, SFU, Lost en House en op het laagste niveau heb je CSI, Private Practice, Grey's Anatomy, Cold Case, etc.
Nog nóóit van gehoord.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:17 schreef DO2 het volgende:
[..]
En hoog boven die piramide fonkelt één heldere ster:
![]()
Dat bedoel ik!quote:
I.R., je ziet er uit als een echte man in plaats van een jongetje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tis een beetje lastig dat mijn camera geen werkend scherm heeft (en dat m'n kapsel nu eigenlijk net zo zit als normaal, maar goed...): voor en na (en achter is het nu heel kort).
The Wire heeft seizoensoverstijgende verhaallijnen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:24 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nog overwogen om The Singing Detective en Berlin Alexanderplatz (of zelfs Heimat) te noemen in reactie op zodiakks post, maar dat zijn toch series met een geheel ander karakter. Meer één doorlopende verhaallijn. Maar goed, dat geldt eigenlijk ook wel voor Twin Peaks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |