abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81610855
Morguh!
Ik hoop dat m'n pakketje vandaag dan eens binnen komt...
pi_81611356
ik was jullie kwijt

goedemorgen!
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:39:42 #28
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_81612356
Tis al verzonden Mirjam
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 00:16 schreef IJsdraakje het volgende:
(En persoonlijke overwinning: het is me eindelijk gelukt te stempelen )
Leuk! foto, foto!
Knoei
pi_81612364
tvp!
I had a signature once. It was awful.
pi_81612600
Tuhvuhpuh
  PR/Manusje van alles woensdag 19 mei 2010 @ 09:50:27 #31
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_81612692
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 00:10 schreef princess-a het volgende:

[..]

Moet je vooral even de posts van Ainnir lezen, die is heerlijk bezig geweest
Dat is echt erg wel zoooooveeeeel lakjes
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_81613055
Goedemorgen

Ik was zo enthousiast over tonynail-nagellakfailsite..
...tot ik de shipping zag
pi_81613197
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Goedemorgen

Ik was zo enthousiast over tonynail-nagellakfailsite..
...tot ik de shipping zag
Die shipping is erg jammer ja..
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_81613366
De zon schijnt dus ik denk dat ik vandaag Nubar Gem op doe

Even picspam van de andere kleuren Mood lakjes die ik heb:

[ Bericht 50% gewijzigd door DeltaCephei op 19-05-2010 10:20:04 ]
pi_81613785
Goeiemorgen

Velma_Dinkley, die paarse is inderdaad onderweg hier haha, hij's mooi!
IJsdraakje fijn dat het gelukt is!
Myraela, gaaf kleurtje
DeltaCephei, die bovenste blijft echt

Heb nu Nubar Prevail op, maar de warme paarsige gloed die die heeft van sommige kanten zie je helaas niet echt terug in de foto. Ik vind hem mooi, maar toch wat donkerder dan verwacht, lijkt lichter in het flesje. Denk dat ik deze veel ga dragen als het weer kouder wordt

En nu ga ik dalijk wat anders lakken, want heb al wat tipwear (zoals de macro stand allemaal genadeloos laat zien haha), had er eerder een laagje tc op moeten doen.
pi_81613879
Superleuk met dat halve shimmertipgedoe

Ik ben er trouwens achtergekomen dat mijn nagellak peelt na het douchen door SV. Doe ik nagellak op zonder SV dan is er niets aan de hand, blijft mooi zitten. Als ik SV op heb dan gaat hij los zitten en dan kan ik het zo in 1 keer eraf pakken.
pi_81614052
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:23 schreef DeltaCephei het volgende:

Ik ben er trouwens achtergekomen dat mijn nagellak peelt na het douchen door SV. Doe ik nagellak op zonder SV dan is er niets aan de hand, blijft mooi zitten. Als ik SV op heb dan gaat hij los zitten en dan kan ik het zo in 1 keer eraf pakken.
Als het er net opzit? Of ook als het al langer er op zit.. Ik heb het namelijk ook als ik net Seche Vite op heb gedaan maar als het er al even op zit zijn er no problemos
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_81614079
Die moodlakjes zijn mooi
pi_81614609
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:28 schreef princess-a het volgende:

[..]

Als het er net opzit? Of ook als het al langer er op zit.. Ik heb het namelijk ook als ik net Seche Vite op heb gedaan maar als het er al even op zit zijn er no problemos
Nou ik doe altijd s'morgens m'n nagels lakken en dan ga ik s'avonds douchen..
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:59:59 #40
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_81615237
Voor mij vallen de verzendkosten wel mee nog geen dollar per potje en incl douane etc ¤ 0,9 per potje
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:34:13 #41
270265 FijieStar
Gimme cookies!
pi_81616809
quote:
Heb nu Nubar Prevail op, maar de warme paarsige gloed die die heeft van sommige kanten zie je helaas niet echt terug in de foto. Ik vind hem mooi, maar toch wat donkerder dan verwacht, lijkt lichter in het flesje. Denk dat ik deze veel ga dragen als het weer kouder wordt
[ afbeelding ]

heel erg leuk met dat mat en blinkend moet me ook eens een matte topcoat aanschaffen zo blijkt.;

Heb hier een paar topics geleden een ideetje van iemand gejat en dat wou ik even tonen
Want ik vind ze toch onwijs gaaf
Get mad, then get over it...
pi_81616948
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:23 schreef DeltaCephei het volgende:

Ik had altijd problemen met SV. Ook al lakte ik 's ochtends mijn nagels, 's avonds lag het er weer af. Misschien een andere top coat proberen?
pi_81617395
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:37 schreef Nune het volgende:

[..]

Ik had altijd problemen met SV. Ook al lakte ik 's ochtends mijn nagels, 's avonds lag het er weer af. Misschien een andere top coat proberen?
Diamont is onderweg
pi_81617500
Wat is dat toch met jullie en die topcoats enzo ik gebruik geen base en geen topcoat en weet niet wat voor een verschil ik moet zien als het wel gebeurd, nagellak chipt bijna nooit.
All good things are wild and free.
pi_81618055
Tvp
pi_81618369
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef tliciouz het volgende:
Wat is dat toch met jullie en die topcoats enzo ik gebruik geen base en geen topcoat en weet niet wat voor een verschil ik moet zien als het wel gebeurd, nagellak chipt bijna nooit.
als ik geen basecoat gebruik, verkleuren bij sommige nagellakkleuren mijn nagels..

Ik gebruik zelf een sneldrogende topcoat. Ik heb nooit genoeg geduld om netjes lang te wachten totdat mijn nagellak droog is.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_81618534
tvp
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81618538

Opi Ink
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_81618597
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:34 schreef FijieStar het volgende:

[..]

heel erg leuk met dat mat en blinkend moet me ook eens een matte topcoat aanschaffen zo blijkt.;

Heb hier een paar topics geleden een ideetje van iemand gejat en dat wou ik even tonen
Want ik vind ze toch onwijs gaaf
[ afbeelding ]
Mooi gelukt!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81618607
Nou, mijn lak is er ook al af Liet weer los, vond het ook zo gay om met 3 naakte nagels te lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')