Joh dat weet ik.. Sinds ik werkeloos ben groeide ik best wel. Maar een beetje opletten en niet meer elke dag pasta of stampot eten ben ik weer op mijn oude gewicht. Ik hou van koken !!! En de vis eet ik met alleen spinazie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij gaat ooit nog eens moddervet worden met al dat gevreet![]()
Ik heb een rare pot mayo gekocht... Zal even een foto maken..quote:
Da's waarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis mij om het even hoor....tis allebei aardappel
ik heb een reuzenstatube (heet dat zo?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een rare pot mayo gekocht... Zal even een foto maken..
* wachtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een rare pot mayo gekocht... Zal even een foto maken..
ik heb een pot met zaanse en een tube met zaanse mayoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb een reuzenstatube (heet dat zo?) gekocht, omdat ze de kleinere kennelijk niet meer verkopen
ja ik begin hem al leuker te vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef FANN het volgende:
kweetniet hoor![]()
nog effe luisteren
tis geen opa maar hopa heur
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef FANN het volgende:
kweetniet hoor![]()
nog effe luisteren
tis geen opa maar hopa heur
Nope, dat bewaren we voor het weekendquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:04 schreef FANN het volgende:
wordt er helemaal geen Feest gevierd op deze verjaardag ?
wat ga je doen ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nope, dat bewaren we voor het weekend
Ik heb Calvéquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef Laysa het volgende:
Hey Fanneke![]()
[..]
ik heb een pot met zaanse en een tube met zaanse mayo
Geen idee is nog dicht.. Maar ik kocht het vanwege de verpakkingquote:
je moet hem een paar keer luisteren dan wordt het wel watquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:11 schreef Laysa het volgende:
Die muziek...das een soort van techno maar dan met grieks erdoor heen![]()
Na niet echt techno maar het heeft wel er wat van wg zo nu en dan...die beat ertussen![]()
* ie ie ie ie ie ie
neem effe een likkie dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee is nog dicht.. Maar ik kocht het vanwege de verpakking
Ik, ben voor de kasthomo's.....Greece it isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet hem een paar keer luisteren dan wordt het wel wat
hij gaat al zijn schepen achter zich verbranden of ze dat nou wil of niet![]()
dat zingt ie tenminstemisschien is het wel bluf
het cocktail trioquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je het wil weten kom je d'r zelf maar bij, zie je het uit eerste hand
De dop is ook cool. Net als ik het zonnetje in huis.quote:
Oktober 2010 staat erop, je moet met gemak wel opschieten met consumerenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
De dop is ook cool. Net als ik het zonnetje in huis.
[ afbeelding ]
geinig ...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
De dop is ook cool. Net als ik het zonnetje in huis.
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat je niet gaat koken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:20 schreef FANN het volgende:
Trusten voor de slapers ik ga nog effe kliederen
Ik val om na al die vis....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:20 schreef FANN het volgende:
Trusten voor de slapers ik ga nog effe kliederen
Gaat lukken..quote:
Jáááa,,,ik zag ze op je foto.quote:
Leuke tool!quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Gert
Ian_Nick
Laysa
PietjePuk007
Copycat
Teun_ZHV
Noek
D.
remlof
Deisyy
FANN
Coos
Marrije
Soury
Neemmijnietserieus
HiDiHo
Kally
CarOnline
MeraViglioSa
Dementor
Leandra
debuurvrouw
Toverheks
Anniebab
Jian
sp3c
versabommie
Disana
Chanel5
tuinfluiter
Peter6000
hondjes
Maanvis
gomi
Scrutinizer
De_Kardinaal
Harajuku.
Lavenderr
Manu82
beequeen
porsche1
Talitha
BONG4002
evaxsis
KRIBBET
yvonne
ruudpuntenel
Cue_
LudoSanders
PaRoDiUzZ
quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Laysa
Kally
Teun_ZHV
Deisyy
iBenny
gomi
PietjePuk007
Ian_Nick
evaxsis
Marlalala
Anniebab
Copycat
Dottey
MeraViglioSa
HiDiHo
Chanel5
charmed_angel
Karina
Toverheks
Noek
Anonymousz
liesje1979
Gert
versabommie
Joooo-pi
FANN
Soury
Pheno
remlof
ruudpuntenel
Diaan73
Nizno
Leandra
Tessio
Marrije
Disana
8108139dpths
Neemmijnietserieus
Jian
De_Kardinaal
Coos
chufi
-Vaduz-
Pisces29
Lavenderr
Dementor
motorbloempje
peaceman
debuurvrouw
KRIBBET
Enig! Kan die me ook vertellen wie mijn favoriete familielid is, dan kan ik nl de rest negeren als ze bellen!.quote:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:39 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgen,
Teun, sorry, een dag te laat, maar alsnog, van harte met je verjaardag!
Geinige tool, wil ik ook!
Copycat
Ian_Nick
Disana
Deisyy
Gert
PietjePuk007
Laysa
Dementor
liesje1979
Teun_ZHV
Neemmijnietserieus
D.
beequeen
Toverheks
Noek
Soury
Scrutinizer
debuurvrouw
Leandra
MeraViglioSa
FANN
Lavenderr
Chanel5
Pearlbitch
ThunderBitch
Jian
CarOnline
Maanvis
tuinfluiter
Kally
Peter6000
hondjes
HiDiHo
Anniebab
Coos
versabommie
Stefan
remlof
Haaibaaike
moussie
Danny
Talitha
sunny16947
Mooiiiiiii
Pisces29
spuitje
Dottey
gomi
5thencounter
Heer_van_Bartolhoven
De lijsten zijn ook gebaseerd op wie er allemaal post in topics waar jij ook post wanneer jij er ook post.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij zijn het ook niet allemaal echte vriendjes
Ohquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij zijn het ook niet allemaal echte vriendjes
Aww Pietje, ik mag jou hoorquote:
Ik ook. Wel meerderen trouwens waarbij je denkt, nog niet misschien.quote:
Allemaal RLS SC of Nijmegen SC, en Stefan. Geen idee waar die vandaan komtquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Laysa
D.
Teun_ZHV
Ian_Nick
Noek
Gert
Copycat
Deisyy
Kally
liesje1979
FANN
MeraViglioSa
Toverheks
swarmahoer
Marrije
remlof
Mikkie
Leandra
Soury
debuurvrouw
De_Kardinaal
Neemmijnietserieus
Yashaaaaa
CarOnline
motorbloempje
Dementor
IrishBastard
Disana
Anniebab
Jian
Maanvis
gomi
Coos
HostiMeister
Chanel5
tuinfluiter
HiDiHo
hondjes
LastRequest
Californium
Scrutinizer
SLP_
Lavenderr
versabommie
Dupje
beequeen
Stefan
royjn
morgane
Cocktailprikker
SMS 'Noek spatie Stefan' om te zien hoe jullie liefdesbaby gaat hetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook. Wel meerderen trouwens waarbij je denkt, nog niet misschien.
God, de onzinnigheid. We gaan er allemaal nog eens dood aan!
Sms nu vriendjes en bereken hoeveel % je bevriend bent met Stefan!
Nu nu nu NU!
Toe aan een nieuwe baan??
Wat is je kut waard? Sms kut on naar 8725 en zie wat het cs je kan bieden!
niemand van het andere subforum waar je mod?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Allemaal RLS SC of Nijmegen SC, en Stefan. Geen idee waar die vandaan komt.
quote:Verbazing verlenging voorarrest Damschreeuwer
AMSTERDAM - Juristen zeggen verbaasd te zijn over de verlenging van het voorarrest van de Damschreeuwer.
De schreeuwende man zaaide 4 mei paniek op de Dam met zijn harde kreten tijdens de twee minuten stilte. Oud-minister van Justitie Dries van Agt vindt dat de rechtsstaat in het geding is. „ Er heerst een cultuur van meppen, meer straffen, harder straffen. Het is akelig repressief geworden”, zegt hij in de Volkskrant.
Noek
Gert
debuurvrouw
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Enig! Kan die me ook vertellen wie mijn favoriete familielid is, dan kan ik nl de rest negeren als ze bellen!.
Geen probleem!quote:Opa Noek
Oma Noek
Tante Greet
Neef Jan
Ome Harm
Nicht Wilma
Nicht Annie
Neef Joop
Nicht Mien
Nicht Beppie
Neef Sam
Neef Moos
Tante Mien
Tante Henk
Tante Henk!quote:
Denk dat ze toen ze nog oom Henk heette nog hoger stond.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Tante Henk!Zo laag??
Jij stond helemaal niet zo hoog op mijn lijst.![]()
Straks ga ik nog naar NY/Edinburgh met Stefan!
Daar heb ik familie wonen! Achterachterfamilie.quote:
Oh ja, een jaar. Volgend jaar wordt alles beter!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Denk dat ze toen ze nog oom Henk heette nog hoger stond.
Tis over een jaar he!
SMS overloper naar Noek
Oh ja, die! Niemand die haar kent maar tante Oenie uit Appelscha. Ik zou het de slager nog vragen geloof ik. Nooit gedaan maar wie weet dat ik het nog doe.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik familie wonen! Achterachterfamilie.
Tante Oenie!
Absoluut niet. Je hebt hier de leuke, normale, aardige en gewone mensen en het soort dat er zich mijlenver boven voelt staan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:22 schreef Deisyy het volgende:
Blijken we inene toch één grote kliek te zijn
Ze hadden een schoenenzaak. In de seventies. Maar ik gok dat tante Oenie al lang en breed onder de Groenie zoden ligt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:31 schreef Noek het volgende:
Oh ja, die! Niemand die haar kent maar tante Oenie uit Appelscha. Ik zou het de slager nog vragen geloof ik. Nooit gedaan maar wie weet dat ik het nog doe.
Hoe was het eten?
Nee, Oenie doet dan vast niet meer in Schoenie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hadden een schoenenzaak. In de seventies. Maar ik gok dat tante Oenie al lang en breed onder de Groenie zoden ligt.
Het surprise-etentje was helemaal geweldig. Lekker eten, leuke sfeer en bijzondere plaats delict.
Feestvarken werd geblinddoekt de trap naar het eetgedeelte opgestuurd en daar werden middels een bingosessie en typische beschrijvingen de circa 20 dames van feestplezier één voor één onthaald door het feestvarken.
Binnenkort gaan we met het academiekliekje (zes man) een weekendje weg. naar de Biesbos. Bi's bos en dus moet ik het regelen.
Jawel, alleen weet ik niet of ik tegen die tijd nog wel een eigen stek heb om hem te ontvangen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja, out of Klundert dan. Hij komt wel weer terug.
Heb je haar al gesproken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jawel, alleen weet ik niet of ik tegen die tijd nog wel een eigen stek heb om hem te ontvangen.
Basic Italiaans. Eerst antipasti met oa gegrilde groenten, bruchetta, buffelmozzarella en salami en vervolgens een uhm ... het was geen osso bucco maar iets wat er wel op leek ... Vleesje met ham erin op een bedje van haricot verts en peultjes, met krieltjes en na koffiespecialiteiten met een gebakje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:41 schreef Noek het volgende:
Nee, Oenie doet dan vast niet meer in Schoenie.![]()
Ah leuk, wat voor eten was het? Dat moet ik altijd even weten.
Hoe krijg ik die laatste groep uit mijn lijst?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Absoluut niet. Je hebt hier de leuke, normale, aardige en gewone mensen en het soort dat er zich mijlenver boven voelt staan.![]()
Gewoon iedereen uit de RLS negeren...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die laatste groep uit mijn lijst?
Maar dan heb zijn de leuke aardige users ook uit mijn lijstje en ben ik vriendloosquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gewoon iedereen uit de RLS negeren...
Op een bedje!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Basic Italiaans. Eerst antipasti met oa gegrilde groenten, bruchetta, buffelmozzarella en salami en vervolgens een uhm ... het was geen osso bucco maar iets wat er wel op leek ... Vleesje met ham erin op een bedje van haricot verts en peultjes, met krieltjes en na koffiespecialiteiten met een gebakje.
En ik heb een fles San Pellegrino weggeklokt. Gewoon omdat heerlijk.
Saltimbocca?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Basic Italiaans. Eerst antipasti met oa gegrilde groenten, bruchetta, buffelmozzarella en salami en vervolgens een uhm ... het was geen osso bucco maar iets wat er wel op leek ... Vleesje met ham erin op een bedje van haricot verts en peultjes, met krieltjes en na koffiespecialiteiten met een gebakje.
KUT ONquote:
Tsjaaaaaa, dan weet ik het ook niet meer....quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan heb zijn de leuke aardige users ook uit mijn lijstje en ben ik vriendloos
Nee, ik zit me psychisch voor te bereiden om te gaan bellen.quote:
Oeh wat klinkt dat goedquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Saltimbocca, dat is 'm ja!quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Saltimbocca, dat is 'm ja!
Oh ... en terwijl ik druk aan het telefoneren was reed vriendinnetje iets te snel de parkeergarage in. Dacht ze ... werden we opeens aangestaard door diverse paardenogen. Zaten we opeens in de manege.
Ja, voorbereiding is over. Bel gewoon!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ik zit me psychisch voor te bereiden om te gaan bellen.
Laat je die ook staan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was hinniken van het lachen of niet dan!
De manegeman keek wel wat meewarig naar de twee blonde doosjes ...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:57 schreef Gert het volgende:
Dat was hinniken van het lachen of niet dan!
In de gang!quote:
Waren jullie zo luchtig gekleed?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
De manegeman keek wel wat meewarig naar de twee blonde doosjes ...
Eigenlijk moeten ze mij bellen, maar ik wil niet weer een dreigbrief krijgen omdat er geen contact is geweest. Ja, dan moet je aan de telefoon komen, doos!quote:
Ja dat moest. In de uitnodiging stond: "Perfect in de maquillage, sexy jurkjes en hoog op de kut!"quote:
Als je daar wil blijven wonen moet jij gewoon bellen. Maakt niet uit dan wat zij wel of niet zou moeten doen, jij woont er. Jouw probleem dus jij moet iets gaan doen. Nooit van een ander af laten hangen. Hoelang speelt dit nu al? En het maakt niet uit hoeveel fouten zij maken, jij hebt een probleem dat opgelost moet worden. Aktie! Go!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze mij bellen, maar ik wil niet weer een dreigbrief krijgen omdat er geen contact is geweest. Ja, dan moet je aan de telefoon komen, doos!![]()
Je staat nu nog op nummer 5 op mijn forumvriendjes-lijstje maar volgens mij ben je stijgende.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja dat moest. In de uitnodiging stond: "Perfect in de maquillage, sexy jurkjes en hoog op de kut!"
Dat laatste betekent uiteraard hoge hakken.
Ik was blij dat ik vanochtend weer een jeans en sneakers aan kon trekken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Je staat nu nog op nummer 5 op mijn forumvriendjes-lijstje maar volgens mij ben je stijgende.
Ja het is dat ik zelf ga bellen, want het is zo lang blijven liggen omdat mijn ex contactpersoon is en die amper contact onderhoudt, en dat wijf er dus ook nooit is. Maar ik heb haar nu eindelijk gesproken, volgende week dinsdag kunnen we langskomen. Ben echt benieuwd, heb geen flauw idee welke kant het op zal gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je daar wil blijven wonen moet jij gewoon bellen. Maakt niet uit dan wat zij wel of niet zou moeten doen, jij woont er. Jouw probleem dus jij moet iets gaan doen. Nooit van een ander af laten hangen. Hoelang speelt dit nu al? En het maakt niet uit hoeveel fouten zij maken, jij hebt een probleem dat opgelost moet worden. Aktie! Go!
quote:Iemand anders gebruikt deze tool momenteel. Omdat deze tool heel veel van de zoekserver vraagt, moet je even wachten. Het zoeken voor die user begon om 11:22:40 en de wachttijd bedraagt nog ten hoogste 111 seconden.
Niet bang zijn voor het antwoord en gewoon een beetje constructief doen. Komt goed en iig weet je dan waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja het is dat ik zelf ga bellen, want het is zo lang blijven liggen omdat mijn ex contactpersoon is en die amper contact onderhoudt, en dat wijf er dus ook nooit is. Maar ik heb haar nu eindelijk gesproken, volgende week dinsdag kunnen we langskomen. Ben echt benieuwd, heb geen flauw idee welke kant het op zal gaan.
De top drie!quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Ian_Nick
Noek
Scrutinizer
Leuk, thanksquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Hoe werkt het eigenlijk? Hoe vaak je hebt gereplied op een andere user, en gequote bent?quote:
Vraag het GloeiMuis Gert: Wie zijn je forumvriendjes? (ctrl-f topic) [2]quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe werkt het eigenlijk? Hoe vaak je hebt gereplied op een andere user, en gequote bent?
Zoiets. Ik zie dat ik in best wat lijstjes voorkom en aangezien ik me tegen alles en iedereen aan bemoei ...quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:35 schreef Gert het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk? Hoe vaak je hebt gereplied op een andere user, en gequote bent?
OK, gepost. Eens kijken of hij een tipje van de sluier op wil lichten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Vraag het GloeiMuis Gert: Wie zijn je forumvriendjes? (ctrl-f topic) [2]
klinkt allemaal lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niét "wie je graag mag", dat lijkt me ook lastig te meten, dus forumvriendjes is niet helemáál acuraat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets. Ik zie dat ik in best wat lijstjes voorkom en aangezien ik me tegen alles en iedereen aan bemoei ...
Dan moet je even wachten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:00 schreef Toverheks het volgende:
Iemand anders gebruikt deze tool momenteel. Omdat deze tool heel veel van de zoekserver vraagt, moet je even wachten. Het zoeken voor die user begon om 11:55:17 en de wachttijd bedraagt nog ten hoogste 117 seconden.
bij mij werkt die link niet, ja jammer dan heb ik waarschijnlijk ook geen forumvriendjes.
Wel! Je staat bij mij op nummer 10.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:00 schreef Toverheks het volgende:
ja jammer dan heb ik waarschijnlijk ook geen forumvriendjes.
nee verleden week was laatste peuk die ik bij haar gerookt had dus gaat goed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan moet je even wachten.
Hoe is het eigenlijk met jouw niet roken project? Zit je nog vaak bij de buurvrouw?
Nee, dat zou wel wat meer meetvermogen vergen en dan zou ik minder vaak voorkomen. Het is meer een 'wie post er regelmatig in topics waarin jij ook post'-tool.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:55 schreef Gert het volgende:
Het is in ieder geval niét "wie je graag mag", dat lijkt me ook lastig te meten, dus forumvriendjes is niet helemáál acuraat.
Hoe vaker je bij de buurvrouw gaat roken, hoe lastiger het ook wordt hè. Elke keer begin je eigenlijk van voren af aan maar dat weet je vast zelf ook wel. Gewoon doen wat je zelf prettig vindt. En soms is het de tijd ook gewoon niet ofzo maar je kunt het wel dus waarom zou je niet doorzetten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee verleden week was laatste peuk die ik bij haar gerookt had dus gaat goed.
pppfftttt maar vind het nog steeds moeilijk.
en scruts dank je welgelukkig nou ik ga hem straks weer proberen die link, is druk daar.
D.
Kally
Teun_ZHV
Deisyy
Ian_Nick
PietjePuk007
evaxsis
De_Kardinaal
Toverheks
Copycat
liesje1979
Anniebab
Noek
gomi
Gert
versabommie
Chanel5
Soury
MeraViglioSa
FANN
HiDiHo
Dottey
Neemmijnietserieus
Leandra
Marrije
Jian
remlof
ruudpuntenel
Disana
debuurvrouw
Coos
Dementor
Nizno
hondjes
Lavenderr
Scrutinizer
Tessio
CarOnline
tuinfluiter
beequeen
KRIBBET
Mikkie
BONG4002
swarmahoer
HostiMeister
iBenny
Maanvis
Manu82
LekkerSimpel
Yashaaaaa
Wat was voor jou de trigger om echt, écht niet meer te willen roken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:52 schreef Gert het volgende:Nu ik echt, écht niet meer wil roken, ja.. dan doé je het dus ook niet meer. Geen interne discussie meer mogelijk.
Top 4 Deisyyquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:01 schreef D. het volgende:
Top 4 D.
Laysa
Kally
Teun_ZHV
Deisyy
Top 4 Laysa
D.
Kally
Teun_ZHV
Deisyy
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:01 schreef D. het volgende:
Top 4 D.
Laysa
Kally
Teun_ZHV
Deisyy
Top 4 Laysa
D.
Kally
Teun_ZHV
Deisyy
quote:
Flinke kliekjes, als je daar 3 dagen van kunt etenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb nog twee kliekjes in de koelkast staan.
Dat betekent niet koken en weinig afwas tot aan het weekend
Dat kloptquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Flinke kliekjes, als je daar 3 dagen van kunt eten
Dan doe je de kliekjes om en om. Nooit in één kliekje blijven hangen.quote:
Ja zoietsquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:37 schreef Copycat het volgende:
Carglass vervangt ... Carglass repareert. Van nine to five, what a way to make a living.
Goeie reclame!
.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu gaan de verzekeraars waarschijnlijk ruitschade niet meer vergoeden, omdat bedrijven als Carglass er eigenlijk op deze manier misbruik van maken.
Bij mij hadden ze zo'n briefje onder de ruitenwisser gedaan toen ik m'n auto tijdens een vakantie op een bedrijventerrein had weggezet. Vandalen konden toen makkelijk zien dat m'n auto enige tijd daar onbeheerd heeft gestaan. Bij terugkomst was ik twee emblemen en twee wieldoppen armer en waren twee banden lek gestoken. Dank u wel Carglass.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het zou me niets verbazen als er gewoon mensen van Carglass 's nachts op uit gaan om ruiten te beschadigen.![]()
Wat ze wel doen is gewoon naar een groot kantoor rijden en alle geparkeerde auto's inspecteren op glasschade. Dit melden ze dan bij de eigenaren, die laten het maken (kosteloos, want verzekeraars vergoeden het meestal) en Carglass is weer binnen.![]()
Nu gaan de verzekeraars waarschijnlijk ruitschade niet meer vergoeden, omdat bedrijven als Carglass er eigenlijk op deze manier misbruik van maken.
Zeker! Ik denk dat de verzekeraars gewoon geen rekening hebben gehouden met dit staaltje ondernemerschap, toen ze vergoedingen voor ruitschade invoerden op de meeste standaard polissen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
.
Hoezo is dat volgens die verzekeringsmaatschappijen een vorm van misbruik maken? Als er een barstje of sterretje wordt geconstateerd, is het toch normaal dat te (laten) maken? Ik vind het daarnaast eigenlijk slim ondernemerschap om zelf op zoek te gaan naar die sterretjes en barstjes. Goeie - voortvarende - binnenkomer
Malafide bedrijven worden hiermee tegengegaan.quote:door Jan Colijn
AMSTERDAM - Automobilisten kunnen niet meer onbeperkt het sterretje in hun voorruit laten repareren.
Nu nog worden deze reparaties vergoed door verzekeraars, maar dit wordt sterk aan banden gelegd. Dit omdat de afgelopen jaren op grote schaal misbruik is gemaakt van de bestaande regeling. De glasherstellers draaien momenteel overuren omdat opspattend grind van het kapotgevroren wegdek veel autoruiten doet sneuvelen.
Verzekeraar Univé heeft nu, als een van de grotere verzekeraars, alle polishouders een brief gestuurd dat vanaf 1 mei de reparaties nog slechts bij een viertal bedrijven mogen worden uitgevoerd. Wie toch met een ander bedrijf in zee gaat, draait zelf op voor de kosten. Andere verzekeraars, waaronder FBTO, trapten al eerder op de rem voor het onbeperkt repareren van glasschade.
Om te voorkomen dat sterretjes uitgroeien tot barsten, vergoeden verzekeraars sinds jaar en dag deze reparaties. Oppervlakkige beschadigingen hoeven lang niet altijd te worden hersteld. Louche bedrijfjes doen dit echter toch en dienen de declaratie in bij de verzekeraar. Controle heeft vaak weinig zin. Een reparatie kost 50 tot 100 euro, terwijl alleen al het uursalaris van de inspecteur dit bedrag overstijgt. Om deze vorm van verzekeringsfraude te voorkomen werken verzekeraars voortaan alleen nog maar samen met glasschadebedrijven waarmee ze goede ervaringen hebben. Volgens woordvoerder Mark van der Wolf van Univé is het aantal reparaties de laatste jaren totaal uit de hand gelopen. Polishouders van Univé mogen daarom voortaan alleen nog aankloppen bij Carglass, Autotaalglas, Quickfit en Glasgarage. "Zij beoordelen of reparatie nodig is", aldus zegsman De Wolf.
Volgens Leo Smid, secretaris van brancheorganisatie voor schadeherstellers Focwa, komen er veel klachten binnen over louche glasherstellers. Smid benadrukt dat glasherstellers die opereren vanuit partytenten, niet bij de Focwa zijn aangesloten: "Een van de eisen die we stellen is dat onze leden een bedrijfspand hebben." De Focwa controleert de 275 aangesloten autoruitherstelbedrijven veelvuldig met onder meer nepklanten, de zogenoemde mystery customers.
Woordvoerder Bertwin Tiemersma van Centraal Beheer Achmea en FBTO: "Wij huldigen het principe dat de klant te allen tijde eerst contact met ons opneemt en dan pas de reparatie laat uitvoeren."
Gelukkig had ik geen dure, diefstalwaardige, auto.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef Copycat het volgende:
Da's wel lullig ... maar of Carglass echt to blame is?
In dat geval mogen ze Kwikfit ook wel uit dat lijstje van vier halen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Malafide bedrijven worden hiermee tegengegaan.
Waarom?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dat geval mogen ze Kwikfit ook wel uit dat lijstje van vier halen.
Omdat die hun klanten structureel proberen te flessen. APK-afkeur om roest op de remschijven en dat soort dingen.quote:
Het besef dat het me niet gelukkiger maakte, integendeel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was voor jou de trigger om echt, écht niet meer te willen roken?
Ik ken de reputatiequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat die hun klanten structureel proberen te flessen. APK-afkeur om roest op de remschijven en dat soort dingen.
En ik naar Indonesië! Ik wil me nog wel even God in Frankrijk voelen met miljoenen roepia's op zak, voor een paar honderd euro.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef Gert het volgende:
En kan die Merkel d'r muil niet houden!
Beetje de euro omlaag praten.![]()
Dat doet ze maar nádat ik naar de States ben geweest.
Mijn garage zat tot voor kort midden in De Pijp, vlakbij het Heinekenplein. Helaas is hij verhuisd naar Noord. Niet alleen de garage in De Pijp werd te klein maar ze waren continu bezig met de logistiek voor wat betreft het parkeren. Wel jammer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef Copycat het volgende:
Quickfit heb ik nooit vertrouwd. Geef mij maar een kleine buurtgarage ipv zo'n prijsvechter. Komt het niet uit de breedte, dan komt het tenslotte wel uit de lengte. Of uit de APK.
Geloven ze het zelf?quote:De rechtbank moest gisteren aanhoren hoe de jonge moeder uit West Lincolnshire vijf jaar geleden tijdens een valpartij bij een vriend thuis op de toiletborstel viel, na te diep in het glaasje te hebben gekeken. De vrouw werd hierop naar het ziekenhuis afgevoerd, maar de artsen konden ondanks röntgenfoto's niets vinden.
Waarom je daar nog over gaat liegen hè, dat maakt het alleen maar pijnlijker.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geloven ze het zelf?
"Ja ik viel zo - hoppa- met mijn anus over die wc-borstel en zonder enige weerstand verdween die zo -hoppa- in mijn darmkanaal. Tja, mijn kringspier was altijd al een beetje aan de zwakke kant."
En ik dacht dat ik na het zien van Patty Brard die haar badkuip schoonmaakte met de pleeborstel het ergste gehad hadquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Nu moet ik opeens wel denken aan een walgelijk Belgische pornofilmpje dat ik een keer kreeg voorgeschoteld bij het feestvarken van gisteren ... Lelijke Belgen, vooral van middelbare en hogere leeftijd die aan het orgiën waren in een kroeg. Ook op de plee ... ook met de pleeborstel.
Excuseer mij ... ik ga even kotsen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik na het zien van Patty Brard die haar badkuip schoonmaakte met de pleeborstel het ergste gehad had
gewoon een bezemsteel er in douwequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:32 schreef Gert het volgende:
Zo'n borstel beschadigt toch meteen al de boel van binnen? Wat is daar in godsnaam "leuk" aan, I don't get it.
Wat is het volgende dan? Een parapluhouder, want ook die is langwerpig?
Of een stofzuigerslang, ook retegeil.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon een bezemsteel er in douwe( alleen niet de mijne hoor die moet nog langer mee)
quote:De meeste anaalproppers die in het ziekenhuis belanden zijn mannen tussen de 40- en 60 jaar oud.
En met Axe-Twist ruiken je scheten gedurende de dag steeds anders.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef Copycat het volgende:
Ruiken al je scheten opeens naar de mannelijke variant van de wilde frisheid van limoenen.
En je doet meteen heel origineel aan bubblin' .quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kun je beter op een fles wasmiddel met een pompje gaan zitten ofzo. Frisse scheetjes én meteen een schoon broekje
quote:
quote:Op verjaardagen hoor je ze wel eens, de verhalen over mensen die in het ziekenhuis zouden belanden met allerlei voorwerpen in hun lichaam, die werden ingebracht tijdens het seksuele spel. Dat blijken zeker geen broodje aap verhalen te zijn, schrijft de Telegraaf vandaag. Ziekenhuizen in ons land worden namelijk regelmatig ''verrast'' door vastzittende voorwerpen in de mannenanus.
Artsen van het Leids Universitair Medisch Centrum hebben onlangs onderzoek gedaan naar dit wat vreemde maar vaak voorkomende fenomeen. En wat blijkt: blikjes, flessen, gloeilampen, en zelfs complete stofzuigerslangen worden in de anus gepropt, en komen soms onwrikbaar vast te zitten.
De meeste anaalproppers die in het ziekenhuis belanden zijn mannen tussen de 40- en 60 jaar oud. Maar onlangs kwam er ook een 14-jarige jongen bij de EHBO-afdeling van het ziekenhuis. Hij zei al twee dagen met een blikje fris in zijn anus rond te lopen. ''Ik zit in een experimentele fase'', zo zei de knaap. Uit schaamte durven veel anusproppers overigens niet te zeggen dat ze zelf het voorwerp naar binnen hebben gewurmd. Een veelgehoorde smoes is dat ze op de voorwerpen zijn gevallen. ''Nog niet zo lang geleden kwam hier een man binnen. De man had een fles scheerschuim in zijn anus zitten. Hij was uitgegleden in de badkamer en met zijn achterste op de fles terechtgekomen'', zo zegt een arts.
De meest gevonden voorwerpen in de mannenanus zijn: fruit, groente, flessen, biljartballen, gloeilampen, presse-papiers en schroevendraaiers.
Wie was die acteur met die fret in zijn darmen ook alweer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
kan me wel een foto herrineren van een barbie in een anus. echt als je zulke dingen doet heb je afwijking.
Er zijn toch bepaalde attributen en lichaamsdelen beter geschikt , zou je zeggen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
kan me wel een foto herrineren van een barbie in een anus. echt als je zulke dingen doet heb je afwijking.
En daarmee verdwijnt ook het gezegde "even Patrick Kluivert op de trein zetten".quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:Patrick Kluivert
, is officieel gestopt.
De roddel ging dat Richard Gere aan het zogenaamde Petshopping deed. Zo'n beestje in het nauw maakt rare sprongen en dat schijnt dan weer erg prikkelend te werken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:57 schreef Disana het volgende:
Wie was die acteur met die fret in zijn darmen ook alweer?
weet het nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie was die acteur met die fret in zijn darmen ook alweer?
OMFGquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
De roddel ging dat Richard Gere aan het zogenaamde Petshopping deed. Zo'n beestje in het nauw maakt rare sprongen en dat schijnt dan weer erg prikkelend te werken.
Oooh, die zag ik dus over het hoofd. Richard Gere.quote:
ja, wat ik ook net zei, er stond een keer een reportage in de revu of panorama wat er allemaal in een anus gevonden was, ik kan me herrineren een barbie, flessen, pingpongbal en ga zo maar door, ja ze smokkelen al mobieltjes de gevangenis in via de anus echt je spoort niet als je zulke fratsen uithaald om je poepertje maar vol te douwen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
In Jackass the movie gooide ze een speelgoedautootje in een condoomj en brachten die in. En dan foto's laten maken.
Oh ik zeg altijd Nelson Mandela.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarmee verdwijnt ook het gezegde "even Patrick Kluivert op de trein zetten".
In Grey's Anatomy had er eentje 10 hoofden van 'Judy dolls' in z'n aarsquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
Hardmaken wordt denk ik een beetje moeilijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:07 schreef Disana het volgende:
Gerucht? Ik dacht dat het echt waar was... is ook veel leuker
Dat heeft natuurlijk weinig met seksueel genot te maken. En ik denk: whatever rocks your boat, zolang je er iemand anders maar geen last/pijn mee bezorgt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:07 schreef Toverheks het volgende:
ja ze smokkelen al mobieltjes de gevangenis in via de anus echt je spoort niet als je zulke fratsen uithaald om je poepertje maar vol te douwen.
Ook lang niet zo lekker, dan beweegt 'ie niet meer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hardmaken wordt denk ik een beetje moeilijk.
Neuh, dat verhaal van Gere stamt uit eind jaren tachtig, begin jaren negentig. Nog even en het is wel hartstikke retro.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus dat aarsproppen is helemaal hip en happening?
O dat was nog voor de kots-seks, dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, dat verhaal van Gere stamt uit eind jaren tachtig, begin jaren negentig. Nog even en het is wel hartstikke retro.
Ja, dat speelde medio de jaren negentig. Rondom Zwarte Lola.quote:
bestaat dat ook alquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O dat was nog voor de kots-seks, dus
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef D. het volgende:
Daar zijn we weer
Carglass erkent schuld en neemt de rekening van 1741 euro op zich
Mwoah, het merendeel is van het kaliber 'ik heb drooggeneukt, ben ik nu zwanger van een drieling?'. De echte heavy stuff staat in KPD en ook dat valt reuze mee, als je het kan hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bestaat dat ook alecht moet toch eens neuzen in de sexualiteit topic`s hahaha oh van de week schrok me helemaal het leplazerus toen ik die titel`s zag staan.
laat me lekker blijven streamen en over politiek enzo
blijf wel gezellig hierquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, het merendeel is van het kaliber 'ik heb drooggeneukt, ben ik nu zwanger van een drieling?'. De echte heavy stuff staat in KPD en ook dat valt reuze mee, als je het kan hebben.
oh oke een autoruit, maar wat een bedrag zeg, maar zit nu met die domme reklame in me hoofd, ik ben arjan van carclass etc. echt irritante reklamequote:
Er zitten ook de verzendkosten vanuit de USA bijquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke een autoruit, maar wat een bedrag zeg, maar zit nu met die domme reklame in me hoofd, ik ben arjan van carclass etc. echt irritante reklame
oh dat verklaard dat hoge bedragquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Er zitten ook de verzendkosten vanuit de USA bij
quote:Iemand anders gebruikt deze tool momenteel. Omdat deze tool heel veel van de zoekserver vraagt, moet je even wachten. Het zoeken voor die user begon om 15:28:04 en de wachttijd bedraagt nog ten hoogste 112 seconden.
112 secondenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef Leandra het volgende:
Die friendfinderfunction (functie klonk zo raar in combinatie met friend finder) is vast heel leuk maar ik weet niet wat voor seconden ze hier hebben![]()
[..]
Daarvoor moet je contact opnemen met de plaatselijke VVVquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
VriendVinderVirus.
Haha, iddquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:55 schreef Leandra het volgende:
Wij posten kennelijk amper op hetzelfde moment in RLS Bong.. ik sta er niet bij
Dat zal het wel zijn. Ik lig 's nachts ook op een oor en kom ook niet in jouw lijstje voor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
Haha, iddgrappig, want je post vrij vaak hier en deze lijst is over een tijdsbestek van één jaar genomen
Misschien omdat ik vooral 's nachts actief was/ben en jij dan offline bent?
In het weekend wilde jij toch nog wel eens nachtbraken, al zingend?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:02 schreef CarOnline het volgende:
Ik wel, op 9 maar liefst en ik lig óók op 1 oor des nachts
Jah maar niet met Bong, toch!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het weekend wilde jij toch nog wel eens nachtbraken, al zingend?
Ik lig er dan ook op (mijn eigen oor) en sta hoog genoteerd, dus aan het nachtposten zal het niet liggenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn. Ik lig 's nachts ook op een oor en kom ook niet in jouw lijstje voor.
Het gaat natuurlijk over een tijdsbestek van 1 jaar en daarin zat ook The Bunker, toen was het 's nachts wel drukker dus dat zou ook nog kunnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lig er dan ook op (mijn eigen oor) en sta hoog genoteerd, dus aan het nachtposten zal het niet liggen
Dat maakt op zich niet uit, als jullie in dezelfde topics posten, rondom hetzelfde tijdstip dan ben je al vriendjes. Het kan zo snel gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:05 schreef CarOnline het volgende:
Jah maar niet met Bong, toch!
En alleen op vrijdagavond.
Maar ook toen zat ik er 's nachts nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk over een tijdsbestek van 1 jaar en daarin zat ook The Bunker, toen was het 's nachts wel drukker dus dat zou ook nog kunnen(De COSSEN liepen aardig snel)
Het is daarna akelig stil gebleven, er waren toen nog plannen voor een 2e deel toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Haaa, The Bunker. Good old times. The one that started it all. Enzovoort.
Kloptquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat maakt op zich niet uit, als jullie in dezelfde topics posten, rondom hetzelfde tijdstip dan ben je al vriendjes. Het kan zo snel gaan.
Dat zou het kunnen zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
KloptHet systeem kijkt gewoon wie in hetzelfde topic hebben gepost dus niet naar het tijdstip, daarom staan D. e.a. er ook in die dan 's ochtends vroeg weer posten
Dat moet het zijn, ongeacht wat anderen zeggenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn. Ik lig 's nachts ook op een oor en kom ook niet in jouw lijstje voor.
Plannen waren er wel ja, een heleboel helften maken toch een paar denk ik danquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is daarna akelig stil gebleven, er waren toen nog plannen voor een 2e deel toch?
Je lult me de oren van het hoofdquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:00 schreef Soury het volgende:
Mijn lijst :
FANN
Deisyy
Laysa
Teun_ZHV
Neemmijnietserieus
D.
versabommie
evaxsis
Kally
PietjePuk007
liesje1979
Coos
Gert
Marrije
Ian_Nick
remlof
Chanel5
HiDiHo
Talitha
Dementor
CarOnline
debuurvrouw
PC eend
Toverheks
hondjes
Jian
ruudpuntenel
gomi
Nizno
Copycat
Peter6000
Maanvis
MeraViglioSa
Disana
Dottey
APK
Leandra
beequeen
Anniebab
Noek
Mooiiiiiii
luciano
tuinfluiter
De_Kardinaal
Stefan
Manu82
BONG4002
Bunker-Renate
Tessio
Lotusss
Laysa zit ik zo vaak tegen jou aan te lullen... De nr.1en 4 (en 5) snap ik nog wel
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:04 schreef Soury het volgende:
Over nr. 1 gesproken... Deel twee is af
[ afbeelding ]
Fann .. Die heeft gewoon tot 5:30 zitten schilderen
Ik niet! Veel te modern naar mijn smaak!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi he, wilde dat ik zo kon schilderen.
ik hou ook van moderne kunst, geen ouderwetse outbollige rembrandsquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik niet! Veel te modern naar mijn smaak!
Waar kijk jij naar?!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Soury het volgende:
Volgens mij zag ik Lekker Simpel in een aflevering van Single ...
http://www.net5.nl/web/sh(...)/media=179817/page=1 Vanaf 5:19 min..
Nou ik viel bijna van mijn stoel. Die markante kop. Plus een make-upje doet ook een hoop. Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar kijk jij naar?!![]()
Volgens mij is LS ietsje ouder
Ik heb het niet over profane kunst! Verdomme, beelden uit de hel en van heiligen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hou ook van moderne kunst, geen ouderwetse outbollige rembrands
Oh ennuh ik vind die serie wel leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik viel bijna van mijn stoel. Die markante kop. Plus een make-upje doet ook een hoop. Zou me niks verbazen
Mooi!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:04 schreef Soury het volgende:
Over nr. 1 gesproken... Deel twee is af
[ afbeelding ]
Fann .. Die heeft gewoon tot 5:30 zitten schilderen
dat zal het wel weer zijn bij jouquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of geil, ik weet het niet helemaal precies
Ik moest wat hout ophalen met de kruiwagen en wordt bijna van de sokken gereden door een miep met rode suzuki. Ze draait drie huisjes bij mij vandaan de oprit in en ik spreek haar even aan op haar rijdgedrag. Komen we aan de babbel, blijkt ze daar al een jaar lang te wonen en ze is wel verdomd leukquote:
ah.......quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moest wat hout ophalen met de kruiwagen en wordt bijna van de sokken gereden door een miep met rode suzuki. Ze draait drie huisje bij mij vandaan de oprit in en ik spreek haar even aan op haar rijdgedrag. Komen we aan de babbel, blijkt ze daar al een jaar lang te wonen en ze is wel verdomd leuk
vond ze jou ook leuk?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ze ziet er geil uit ook nog![]()
* verward is
Ze had een blad in d'r handen, het heet "Psychologie" en ik zag op de voorkant de aankondiging van het artikel; "Het brein wil niet lijnen, waarom afvallen zo lastig is". Ik had het er over enquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.......da's nog eens een mooi verjjaardagskadootje
of niet dan ?
Natuurlijk vindt ze mij leuk, ik bén namelijk leuk, lief en grappigquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
vond ze jou ook leuk?
of weet je dat niet?
''nieuwsgierig is''
nou stap er op af, vraag of ze het weekend ook komt Barq. durf gewoon je weet maar nooitquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moest wat hout ophalen met de kruiwagen en wordt bijna van de sokken gereden door een miep met rode suzuki. Ze draait drie huisjes bij mij vandaan de oprit in en ik spreek haar even aan op haar rijdgedrag. Komen we aan de babbel, blijkt ze daar al een jaar lang te wonen en ze is wel verdomd leuk
oehhhhhhhhhh wat spannendquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze had een blad in d'r handen, het heet "Psychologie" en ik zag op de voorkant de aankondiging van het artikel; "Het brein wil niet lijnen, waarom afvallen zo lastig". Ik had het er over enze
zei "Neem maar even mee, als je het maar terug brengt"
![]()
![]()
Tuurlijk breng ik het terug
Nou ja, daar zijn heel soms de meningen ook wel wat over verdeeldquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk vindt ze mij leuk, ik bén namelijk leuk, lief en grappig
Ow jah... dat vergeet ik somsquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk vindt ze mij leuk, ik bén namelijk leuk, lief en grappig
Dat zijn de leuke momenten.... Totaal onverwachtsquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ze ziet er geil uit ook nog![]()
* verward is
Welnee ze is meteen voor je gevallenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, daar zijn heel soms de meningen ook wel wat over verdeeld
volgens mij moet dat zijn; daarvoor zijn we hierquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
oehhhhhhhhhh wat spannend![]()
![]()
wel hier effe iedere dag verslag uitbrengen van hoe je dat allemaal gaat bewerkstelligen h'e ...
daar zijn we hiervoor, dat weet je toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |