Joh dat weet ik.. Sinds ik werkeloos ben groeide ik best wel. Maar een beetje opletten en niet meer elke dag pasta of stampot eten ben ik weer op mijn oude gewicht. Ik hou van koken !!! En de vis eet ik met alleen spinazie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij gaat ooit nog eens moddervet worden met al dat gevreet![]()
Ik heb een rare pot mayo gekocht... Zal even een foto maken..quote:
Da's waarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis mij om het even hoor....tis allebei aardappel
ik heb een reuzenstatube (heet dat zo?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een rare pot mayo gekocht... Zal even een foto maken..
* wachtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een rare pot mayo gekocht... Zal even een foto maken..
ik heb een pot met zaanse en een tube met zaanse mayoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb een reuzenstatube (heet dat zo?) gekocht, omdat ze de kleinere kennelijk niet meer verkopen
ja ik begin hem al leuker te vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef FANN het volgende:
kweetniet hoor![]()
nog effe luisteren
tis geen opa maar hopa heur
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef FANN het volgende:
kweetniet hoor![]()
nog effe luisteren
tis geen opa maar hopa heur
Nope, dat bewaren we voor het weekendquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:04 schreef FANN het volgende:
wordt er helemaal geen Feest gevierd op deze verjaardag ?
wat ga je doen ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nope, dat bewaren we voor het weekend
Ik heb Calvéquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef Laysa het volgende:
Hey Fanneke![]()
[..]
ik heb een pot met zaanse en een tube met zaanse mayo
Geen idee is nog dicht.. Maar ik kocht het vanwege de verpakkingquote:
je moet hem een paar keer luisteren dan wordt het wel watquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:11 schreef Laysa het volgende:
Die muziek...das een soort van techno maar dan met grieks erdoor heen![]()
Na niet echt techno maar het heeft wel er wat van wg zo nu en dan...die beat ertussen![]()
* ie ie ie ie ie ie
neem effe een likkie dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee is nog dicht.. Maar ik kocht het vanwege de verpakking
Ik, ben voor de kasthomo's.....Greece it isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet hem een paar keer luisteren dan wordt het wel wat
hij gaat al zijn schepen achter zich verbranden of ze dat nou wil of niet![]()
dat zingt ie tenminstemisschien is het wel bluf
het cocktail trioquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je het wil weten kom je d'r zelf maar bij, zie je het uit eerste hand
De dop is ook cool. Net als ik het zonnetje in huis.quote:
Oktober 2010 staat erop, je moet met gemak wel opschieten met consumerenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
De dop is ook cool. Net als ik het zonnetje in huis.
[ afbeelding ]
geinig ...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
De dop is ook cool. Net als ik het zonnetje in huis.
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat je niet gaat koken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:20 schreef FANN het volgende:
Trusten voor de slapers ik ga nog effe kliederen
Ik val om na al die vis....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:20 schreef FANN het volgende:
Trusten voor de slapers ik ga nog effe kliederen
Gaat lukken..quote:
Jáááa,,,ik zag ze op je foto.quote:
Leuke tool!quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Gert
Ian_Nick
Laysa
PietjePuk007
Copycat
Teun_ZHV
Noek
D.
remlof
Deisyy
FANN
Coos
Marrije
Soury
Neemmijnietserieus
HiDiHo
Kally
CarOnline
MeraViglioSa
Dementor
Leandra
debuurvrouw
Toverheks
Anniebab
Jian
sp3c
versabommie
Disana
Chanel5
tuinfluiter
Peter6000
hondjes
Maanvis
gomi
Scrutinizer
De_Kardinaal
Harajuku.
Lavenderr
Manu82
beequeen
porsche1
Talitha
BONG4002
evaxsis
KRIBBET
yvonne
ruudpuntenel
Cue_
LudoSanders
PaRoDiUzZ
quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Laysa
Kally
Teun_ZHV
Deisyy
iBenny
gomi
PietjePuk007
Ian_Nick
evaxsis
Marlalala
Anniebab
Copycat
Dottey
MeraViglioSa
HiDiHo
Chanel5
charmed_angel
Karina
Toverheks
Noek
Anonymousz
liesje1979
Gert
versabommie
Joooo-pi
FANN
Soury
Pheno
remlof
ruudpuntenel
Diaan73
Nizno
Leandra
Tessio
Marrije
Disana
8108139dpths
Neemmijnietserieus
Jian
De_Kardinaal
Coos
chufi
-Vaduz-
Pisces29
Lavenderr
Dementor
motorbloempje
peaceman
debuurvrouw
KRIBBET
Enig! Kan die me ook vertellen wie mijn favoriete familielid is, dan kan ik nl de rest negeren als ze bellen!.quote:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:39 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgen,
Teun, sorry, een dag te laat, maar alsnog, van harte met je verjaardag!
Geinige tool, wil ik ook!
Copycat
Ian_Nick
Disana
Deisyy
Gert
PietjePuk007
Laysa
Dementor
liesje1979
Teun_ZHV
Neemmijnietserieus
D.
beequeen
Toverheks
Noek
Soury
Scrutinizer
debuurvrouw
Leandra
MeraViglioSa
FANN
Lavenderr
Chanel5
Pearlbitch
ThunderBitch
Jian
CarOnline
Maanvis
tuinfluiter
Kally
Peter6000
hondjes
HiDiHo
Anniebab
Coos
versabommie
Stefan
remlof
Haaibaaike
moussie
Danny
Talitha
sunny16947
Mooiiiiiii
Pisces29
spuitje
Dottey
gomi
5thencounter
Heer_van_Bartolhoven
De lijsten zijn ook gebaseerd op wie er allemaal post in topics waar jij ook post wanneer jij er ook post.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij zijn het ook niet allemaal echte vriendjes
Ohquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij zijn het ook niet allemaal echte vriendjes
Aww Pietje, ik mag jou hoorquote:
Ik ook. Wel meerderen trouwens waarbij je denkt, nog niet misschien.quote:
Allemaal RLS SC of Nijmegen SC, en Stefan. Geen idee waar die vandaan komtquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Laysa
D.
Teun_ZHV
Ian_Nick
Noek
Gert
Copycat
Deisyy
Kally
liesje1979
FANN
MeraViglioSa
Toverheks
swarmahoer
Marrije
remlof
Mikkie
Leandra
Soury
debuurvrouw
De_Kardinaal
Neemmijnietserieus
Yashaaaaa
CarOnline
motorbloempje
Dementor
IrishBastard
Disana
Anniebab
Jian
Maanvis
gomi
Coos
HostiMeister
Chanel5
tuinfluiter
HiDiHo
hondjes
LastRequest
Californium
Scrutinizer
SLP_
Lavenderr
versabommie
Dupje
beequeen
Stefan
royjn
morgane
Cocktailprikker
SMS 'Noek spatie Stefan' om te zien hoe jullie liefdesbaby gaat hetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook. Wel meerderen trouwens waarbij je denkt, nog niet misschien.
God, de onzinnigheid. We gaan er allemaal nog eens dood aan!
Sms nu vriendjes en bereken hoeveel % je bevriend bent met Stefan!
Nu nu nu NU!
Toe aan een nieuwe baan??
Wat is je kut waard? Sms kut on naar 8725 en zie wat het cs je kan bieden!
niemand van het andere subforum waar je mod?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Allemaal RLS SC of Nijmegen SC, en Stefan. Geen idee waar die vandaan komt.
quote:Verbazing verlenging voorarrest Damschreeuwer
AMSTERDAM - Juristen zeggen verbaasd te zijn over de verlenging van het voorarrest van de Damschreeuwer.
De schreeuwende man zaaide 4 mei paniek op de Dam met zijn harde kreten tijdens de twee minuten stilte. Oud-minister van Justitie Dries van Agt vindt dat de rechtsstaat in het geding is. „ Er heerst een cultuur van meppen, meer straffen, harder straffen. Het is akelig repressief geworden”, zegt hij in de Volkskrant.
Noek
Gert
debuurvrouw
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Enig! Kan die me ook vertellen wie mijn favoriete familielid is, dan kan ik nl de rest negeren als ze bellen!.
Geen probleem!quote:Opa Noek
Oma Noek
Tante Greet
Neef Jan
Ome Harm
Nicht Wilma
Nicht Annie
Neef Joop
Nicht Mien
Nicht Beppie
Neef Sam
Neef Moos
Tante Mien
Tante Henk
Tante Henk!quote:
Denk dat ze toen ze nog oom Henk heette nog hoger stond.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Tante Henk!Zo laag??
Jij stond helemaal niet zo hoog op mijn lijst.![]()
Straks ga ik nog naar NY/Edinburgh met Stefan!
Daar heb ik familie wonen! Achterachterfamilie.quote:
Oh ja, een jaar. Volgend jaar wordt alles beter!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Denk dat ze toen ze nog oom Henk heette nog hoger stond.
Tis over een jaar he!
SMS overloper naar Noek
Oh ja, die! Niemand die haar kent maar tante Oenie uit Appelscha. Ik zou het de slager nog vragen geloof ik. Nooit gedaan maar wie weet dat ik het nog doe.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik familie wonen! Achterachterfamilie.
Tante Oenie!
Absoluut niet. Je hebt hier de leuke, normale, aardige en gewone mensen en het soort dat er zich mijlenver boven voelt staan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:22 schreef Deisyy het volgende:
Blijken we inene toch één grote kliek te zijn
Ze hadden een schoenenzaak. In de seventies. Maar ik gok dat tante Oenie al lang en breed onder de Groenie zoden ligt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:31 schreef Noek het volgende:
Oh ja, die! Niemand die haar kent maar tante Oenie uit Appelscha. Ik zou het de slager nog vragen geloof ik. Nooit gedaan maar wie weet dat ik het nog doe.
Hoe was het eten?
Nee, Oenie doet dan vast niet meer in Schoenie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hadden een schoenenzaak. In de seventies. Maar ik gok dat tante Oenie al lang en breed onder de Groenie zoden ligt.
Het surprise-etentje was helemaal geweldig. Lekker eten, leuke sfeer en bijzondere plaats delict.
Feestvarken werd geblinddoekt de trap naar het eetgedeelte opgestuurd en daar werden middels een bingosessie en typische beschrijvingen de circa 20 dames van feestplezier één voor één onthaald door het feestvarken.
Binnenkort gaan we met het academiekliekje (zes man) een weekendje weg. naar de Biesbos. Bi's bos en dus moet ik het regelen.
Jawel, alleen weet ik niet of ik tegen die tijd nog wel een eigen stek heb om hem te ontvangen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja, out of Klundert dan. Hij komt wel weer terug.
Heb je haar al gesproken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jawel, alleen weet ik niet of ik tegen die tijd nog wel een eigen stek heb om hem te ontvangen.
Basic Italiaans. Eerst antipasti met oa gegrilde groenten, bruchetta, buffelmozzarella en salami en vervolgens een uhm ... het was geen osso bucco maar iets wat er wel op leek ... Vleesje met ham erin op een bedje van haricot verts en peultjes, met krieltjes en na koffiespecialiteiten met een gebakje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:41 schreef Noek het volgende:
Nee, Oenie doet dan vast niet meer in Schoenie.![]()
Ah leuk, wat voor eten was het? Dat moet ik altijd even weten.
Hoe krijg ik die laatste groep uit mijn lijst?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Absoluut niet. Je hebt hier de leuke, normale, aardige en gewone mensen en het soort dat er zich mijlenver boven voelt staan.![]()
Gewoon iedereen uit de RLS negeren...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die laatste groep uit mijn lijst?
Maar dan heb zijn de leuke aardige users ook uit mijn lijstje en ben ik vriendloosquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gewoon iedereen uit de RLS negeren...
Op een bedje!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Basic Italiaans. Eerst antipasti met oa gegrilde groenten, bruchetta, buffelmozzarella en salami en vervolgens een uhm ... het was geen osso bucco maar iets wat er wel op leek ... Vleesje met ham erin op een bedje van haricot verts en peultjes, met krieltjes en na koffiespecialiteiten met een gebakje.
En ik heb een fles San Pellegrino weggeklokt. Gewoon omdat heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |