Met alle respect over respectievelijke kracht, ik heb mijn PS3 gekocht voor de exclusives zoals Killzones, GOW, Uncharted.. dat zie ik mn xbox nog niet trekkenquote:
Ge-wel-dig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:11 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Met alle respect over respectievelijke kracht, ik heb mijn PS3 gekocht voor de exclusives zoals Killzones, GOW, Uncharted.. dat zie ik mn xbox nog niet trekken![]()
Kennelijk niet voor rede vatbaarquote:
Ja en ik hem een xbox omdat alle niet exclusives games er beter uit zien op de x360quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:11 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Met alle respect over respectievelijke kracht, ik heb mijn PS3 gekocht voor de exclusives zoals Killzones, GOW, Uncharted.. dat zie ik mn xbox nog niet trekken![]()
Owja, in before console wars
Ik ga maar eens rondbellen weerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef R_B het volgende:
zapgames in purmerend verkoopt rdr volgens forum.xboxworld.nl
Echt waar, ik ben wel eens bij de PS3 thuis geweest en die heeft een veel krachtigere console staan daarquote:
Ik heb beide console's en het is helaas wel zo dat sommige games echt beter op de 360 getoond worden.....quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:11 schreef DrDentz het volgende:
Hmm zal wel meevallen, ik denk dat de tester de PS3-versie op een oude beeldbuis tv speelde. Ik verwerp de resultaten.
Naja boeiend.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb beide console's en het is helaas wel zo dat sommige games echt beter op de 360 getoond worden.....
En ja killzone en dat soort dingen kan je niet echt vergelijken aangezien exclusives zijn
PM ff als je iets vindquote:
PS3 is dan wel krachtiger, maar het is dan ook een bitch om voor te programmeren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zo ey... dat is toch wel veel verschil, terwijl de PS3 toch een krachtigere console heeft.
Ah fijn je hoort mij als 360 bezitter niet klagen.
Binnenkort?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef kutkabouter het volgende:
nu is xbox vaak net iets mooier maar binnenkort zal dat wel veranderen want het klopt wel dat de ps3 veel meer potentiaal heeft
* gaat bron zoeken
Zo cool.. mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef DownBusiness het volgende:
Waarom tot vrijdag wachten als je nu al kan spelen?
Mensen die tot vrijdag wachten omdat ze werk en/of school hebben en dus 'van het weer willen genieten' gaan dus op een vrijdag, wanneer je het het uitgaansleven induikt, zoals elke sociaal aangelegde individueel doet, lekker heel de avond met de broek op de knieën met 2 controllers tegelijk spelen.
Lekker sjorren wanneer je een getinte jongeman een strop omwerpt, achter je paard meesleurt en uiteindelijk op de trainrails voor dood achterlaat en het karkas zal worden aangevreten door ratten, slangen en gieren.
Wel tof spel trouwens! Ga hem zo gelijk kopen!!!
Zit nu op me werk, even wat bonnetjes uitprinten en halen maar!!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef DownBusiness het volgende:
Zit nu op me werk, even wat bonnetjes uitprinten en halen maar!![/b]
klopt, maar je zou het zo kunnen brengen, dat spellen voor de xbox bijna zijn "uitontwikkeld", terwijl de ps3 spellen nog veel beter kunnen, en uiteindelijk makkelijk soepeler en mooier kunnen gaan draaien dan die van de xbox.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Binnenkort?![]()
Dat zegt Sony al 3 jaar
Mijn gaydar gaat nu wel afquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:23 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik hoor mijn sarcasme detector piepen. Is de jouwe kapot?
Maarja, bij de 360 heb je dus beidequote:
Dat de graphics minder zijn op de PS3 zul je toch niet zien, maar de controller van de 360 blijft superieur.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maarja, bij de 360 heb je dus beidebij deze game.Dus haal ik de 360 versie.
Ja, er komen nog jaarlijks honderden versies van My little pony op de PS2 uit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:25 schreef R_B het volgende:
Waarom ik van de xbox ben afgestapt is de volgende reden:
Ik had een xbox 1, leuke spellen....
Ineens boem...geen spellen meer...
Er komen nu nog steeds spellen uit voor de ps2.
daarom/Toen ben ik dus overgestapt van ms naar sony.
Aangezien Edwinuss zich gedeisd houdt doe ik het wel:quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef DownBusiness het volgende:
Waarom tot vrijdag wachten als je nu al kan spelen?
Mensen die tot vrijdag wachten omdat ze werk en/of school hebben en dus 'van het weer willen genieten' gaan dus op een vrijdag, wanneer je het het uitgaansleven induikt, zoals elke sociaal aangelegde individueel doet, lekker heel de avond met de broek op de knieën met 2 controllers tegelijk spelen.
Lekker sjorren wanneer je een getinte jongeman een strop omwerpt, achter je paard meesleurt en uiteindelijk op de trainrails voor dood achterlaat en het karkas zal worden aangevreten door ratten, slangen en gieren.
Wel tof spel trouwens! Ga hem zo gelijk kopen!!!
Zit nu op me werk, even wat bonnetjes uitprinten en halen maar!!
Ik zou de lelijkere kopen. Anders word je misschien afgeleid door de geile graphics. Het moet om de gameplay gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maarja, bij de 360 heb je dus beidebij deze game.Dus haal ik de 360 versie.
Exactly my thoughts.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:19 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
PS3 is dan wel krachtiger, maar het is dan ook een bitch om voor te programmeren.
360 is in principe pc architectuur en daar hebben de meeste developers geen problemen mee.
Niet Xfactor is vetquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef DrDentz het volgende:
Kan Red Dead niet gewoon een subforum krijgen, het is boeiender dan de 'X-factor' hoor.
misschien in een DLC. Xfactor minigamequote:
Inderdaad, ik hou het meer "hood" met mijn banjo en trommel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:37 schreef SoldMayor het volgende:
Xfactor is natuurlijk te commericieel voor jullie holbewoners
dat dit kan in nederland!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:37 schreef DrDentz het volgende:
Ons land wordt geterroriseerd door smakeloosheid. Drie ordinaire Amsterdammers krijgen de ArenA vol als 'De Toppers', wanproducten als 'X Factor' en het 'Eurovisie Songfestival' krijgen allemaal een eigen subforum, terwijl wij hier krap op elkaar zitten in een te klein topic.
Zoek lekker zelf luie hond!quote:
Bedoel je niet Amish?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hou het meer "hood" met mijn banjo en trommel.
quote:
quote:
godverquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef reth het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens hoe mooiii.. ze gaan op dit moment netjes naar de winkels toe en nee.. ze mogen niet verkocht worden
ik ga straks lekker ff gamen (L)
oke erg flauw!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |