quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:12 schreef kikoooooo het volgende:
Cabrio's![]()
Man man. Elke cabrio is verneukt een normaal type auto.
Ik snap ook echt niet dat mensen een carbio kopen.
je vergeet de fiat multiplaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:19 schreef mikieu het volgende:
Cabrio's, de kanker van de auto's.
Ja want in NL is het nooit lekker weer ? Of rijd jij altijd met je ramen dicht hoe mooi het weer ook is ?quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:28 schreef cumcumber het volgende:
Ik haat mensen die mijn cabrio als afvalbak gebruiken.
Afgekloven appels, papier, en kauwgom heb ik al uit mijn bolide mogen halen.
Ik ben een aantal jaar geleden ge-emigreerd naar een buitengebied, maar omdat ik nogal een mamaskindje ben, woon ik vlak aan de grens... Heimwee you knowquote:
Een handmatige cabrio.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:35 schreef cumcumber het volgende:
Mijn Jeep heeft geen dak alleen een bikinitop voor noodsituaties mocht het onderweg gaan regenen.
'T is maar net hoe makkelijk je dak van je auto gaat, als het meer werk is als de tent van Circus Rens dan zal hij bij korte ritjes gewoon erop blijven zitten.
Vrouwen en auto'squote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:49 schreef Meike26 het volgende:
Dat is inderdaad waar, nog niet aan gedacht. Maar de hedendaagse cabrio is zowat altijd electrisch en die zijn in een poep en een scheet open of dicht. Zo'n kapje over een Jeep is dan wel een ander verhaal.
Alhoewel de kap van ons niet electrisch gaat, kunnen we hem binnen 30 seconden openen/dichten...
Daarom dus ook dat ik dit KLB topic opende, want ik vind het gewoon vreemd dat mensen dik ¤ 60.000 voor een Volvo C70 neer lappen, maar net zo goed een normale sedan of station hadden kunnen kopen, want die kap verdwijnt maar 4 keer in het jaar in de achterbak...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |