Maar natuurlijk. Koerdische muziek, soms dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
koerdische muziek ook welkom in dit topic?
Valt deze ook onder "quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Koerdische muziek, soms dan.
Heeft mijn 'vrede op aarde'-zingen toch nog geholpenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
Een laatste lied voor ik jullie verlaat.
Speciaal voor AryaMehr.
Geen idee wat ze zingt trouwens, het klinkt gewoon mooi.
Ah die!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
Speciaal voor AryaMehr.
Klinkt inderdaad mooi. Wist je dat ze officier was in de luchtmacht ten tijde van de sjah?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
Speciaal voor AryaMehr.
hey deze ken ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mooi nummer, alleen niet echt 'Koerdisch' vind ik. Deze daarentegen:
Ja, Kermanshah is een stad in Iran waar de meerderheid Koerdisch is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar ik zie er allemaal Iraniers onder posten, koerden uit Iran?
een vriend jajaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
Heb nog wat mooie nummers in het Koerdisch geluisterd bij een vriend, maar ik kan ze niet terugvinden.
Wat ben je toch liefquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:51 schreef Alicey het volgende:
De muziekdingen die gepost worden zijn wel ok!
ik heb al een vriend..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wil jij mijn Noord-Hollandse vriend zijn?
Hij zei ooit dat hij kolbasti leuk vond heurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vanwege de naam.. maar stel je Ihvk nou echt op deze muziek voor!![]()
![]()
![]()
![]()
Diezelfde Alkmaarse vrienden als in het Rotterdam topic?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
Dit topic wordt overgenomen door Rotterdammerswaar zijn mijn Alkmaarse vrienden?
Haha, nee anderequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Diezelfde Alkmaarse vrienden als in het Rotterdam topic?
Gezellig!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
Haha, nee andereMaar jullie mogen wel blijven hoor
Aber naturlichquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef seiramu het volgende:
Hallo mijn gesnorde broedersben ik hier wellicht ook welkom?
Natuurlijk ben je welkomquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef seiramu het volgende:
Besnorde is het woord wat je zocht! Gesnorde bestaat niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef seiramu het volgende:
Ze heeft geen Foboquote:
Oh shitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zie geen Fobo. Je hebt toch niet op mijn Fobo geklikt? Want ik heb wel een logo van Galatasaray in mijn Fobo staan
.
Je haalt zo wel mijn grap naar benedenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Besnorde is het woord wat je zocht! Gesnorde bestaat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee. Het is andersmans avatar die ik van een site heb afgehaaldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Yup! Dankje
! Wie is dat op jouw avatar
?
.
Dat begrijp ik even niet. Waarom?quote:
En ik houd niet van voetbal. Mijn vader dwingt mij altijd om voor Fenerbahçe te zijn
.
Nee, ik ben benieuwd van waar ze komtquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef seiramu het volgende:
[..]
Je haalt zo wel mijn grap naar beneden
Omdat je mooi kan tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen idee. Het is andersmans avatar die ik van een site heb afgehaald.
[..]
Dat begrijp ik even niet. Waarom?
En ik houd niet van voetbal. Mijn vader dwingt mij altijd om voor Fenerbahçe te zijn
.
ik kan niet tekenen
![]()
Je moet voor Gala zijn![]()
Die ook jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, ik ben benieuwd van waar ze komt!
Je weet wel. Die standaard vraag van de Turken.
Waar kom jij vandaan? "Nerelisin?"
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, ik ben benieuwd van waar ze komt!
Je weet wel. Die standaard vraag van de Turken.
Waar kom jij vandaan? "Nerelisin?"
Sorryquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
IHVK, niet alle Turken wonen in Rotterdam hoor.....
Oh, dank uquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat je mooi kan tekenenik kan niet tekenen
![]()
Je moet voor Gala zijn
Mijn examens zijn tot nu toe redelijk verlopen. Waarschijnlijk zitten mijn cijfers (CE) tussen de 5 en de 7. Ik heb echter past twee examens achter de rug dus veel kan ik er nog niet over kwijt.quote:
Vroeger had ik zo'n boek gekocht waar je manga kon leren tekenen enzo, maar had het al snel opgegevenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:35 schreef seiramu het volgende:
[..]
Oh, dank u.
En iedereen kan tekenenje moet gewoon openstaan voor kritiek en bereid zijn om jezelf uit te dagen.
Ah okequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef seiramu het volgende:
[..]
Mijn examens zijn tot nu toe redelijk verlopen. Waarschijnlijk zitten mijn cijfers (CE) tussen de 5 en de 7. Ik heb echter past twee examens achter de rug dus veel kwan ik er nog niet over kwijt.
Awww, je had gewoon door moeten zetten. Maar het is nooit te laat om het tekenen weer op te pakkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vroeger had ik zo'n boek gekocht waar je manga kon leren tekenen enzo, maar had het al snel opgegeven
Ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nopeover 2 jaar waarschijnlijk (blijf zitten vandaar
)
Doe je bestquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik ook. Had problemen enzo.
Nu ga ik wel slagenen geschiedenis studeren (p - uni).
Bedanktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:44 schreef Julis het volgende:
Wow, Seiramu! Jouw tekeningen zijn mooi! Vroeger keek ik ook heel veel manga/anime
. Nu niet meer echt.
REalisme heb je volgens mij al aardig onder de knie aan je DA te zien.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef seiramu het volgende:
[..]
Awww, je had gewoon door moeten zetten. Maar het is nooit te laat om het tekenen weer op te pakken. Ik probeer momenteel juist minder manga te tekenen omdat ik me meer wil verdiepen in realisme.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:48 schreef seiramu het volgende:
[..]
Les geven op havo/vwo denk ik. Verdient goed heb ik gehoord.
Cardcaptor Sakura, Chobits (quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef seiramu het volgende:
[..]
Bedankt. Jammer dat je geen manga of anime meer kijkt. Mijn interesse groeit alleen maar sinds mijn eerste aanraking met anime en manga
. Dat is nu ook al bijna 10 jaar geleden. Welke series volgde je?
Zolang het met geschiedenis te maken heeft lijkt alles mij wel leuk. En zodra er veel geld bij komt kijken....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Dat weet ik niet, maar als dat je leuk lijkt
Die series heb ik ook gevolgd!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Cardcaptor Sakura, Chobits (), Fruit Basket (een aantal afleveringen), Sailor Moon en nog een paar. Maar ik weet de namen op dit moment niet meer. Wow, jij bent al best lang bezig met manga/anime
!
En succes met je examens, btw. Ik ga slapen. Welterusten iedereen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |