abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90743842
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 09:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vonden jullie het dan niet inspiratie loos, deze aflevering? Ik bedoel..precies dezelfde brug als dat ongeluk van seizoen 3 ; en hoeveel auto ongelukken kunnen ze daar nog krijgen...zelfde met Quinn en die stalker, dat is echt teveel gebruikt.

Vond wel dat ze het leuk brachten natuurlijk, maar ik voelde niet echt spanning want je weet toch wel dat alle stars het overleven.
zo groot is tree hill ook niet hé...
  zondag 2 januari 2011 @ 20:26:44 #177
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_90760493
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 09:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vonden jullie het dan niet inspiratie loos, deze aflevering? Ik bedoel..precies dezelfde brug als dat ongeluk van seizoen 3 ; en hoeveel auto ongelukken kunnen ze daar nog krijgen...zelfde met Quinn en die stalker, dat is echt teveel gebruikt.
Je kan het als een tribute zien ;). Ik vond het wel een mooie midseason finale.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_91159935
Ik ben weer begonnen met het bekijken van alle dvd's.
De serie is wel echt totaal anders geworden door de jaren heen, vooral Haley en Brooke maken echt een mooie ontwikkeling door vind ik.
Nu twijfel ik of ik seizoen 7 ook op dvd moet kopen, in principe hoef ik deze serie niet perse nog een keer te zien, maar wil het nu ook wel compleet hebben eigenlijk.

En ik dacht dat er vandaag al een nieuwe aflevering kwam in Amerika, maar we moeten dus nog 2 weken wachten..
pi_91901259
Net de afgelopen aflevering gekeken, vond hem echt heel goed! Zeker een van de beste, van de afgelopen afleveringen. Haley en Brooke zijn zo lief samen! En toch fijn dat ze t wel verklaren waarom Lucas en Peyton niet terugkomen voor de bruiloft, en toch fijn dat ze Brooke laten inzien dat er maar een persoon altijd voor haar is geweest ; Haley.
pi_91923581
Heb me rotgelachen vandaag, heerlijk!
Spoilers!
pi_91929086
Die hond op dat skateboard was ook echt lachen _O-
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:24:02 #182
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_91953808
Leuke aflevering! Maar ik heb blijkbaar toch gist waarom peyton niet naar de bruiloft komt?
Ik vond brooke echt weer superleuk deze aflevering :)
I'm just a girl in the world.
pi_91954377
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef annoh het volgende:
Leuke aflevering! Maar ik heb blijkbaar toch gist waarom peyton niet naar de bruiloft komt?
Ik vond brooke echt weer superleuk deze aflevering :)
Als ik het goed begrepen heb is de baby ziek :')
pi_91961094
Ik dacht dat Peyton zelf weer te ziek was.
Spoilers!
pi_91977526
Het is de baby die ziek is ; Brooke zei : Sawyer is sick
Als het Peyton betrof had ze wel Peyton gezegd lijkt me.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:23:40 #186
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_92009829
Ah thanks! (ook dat jullie mijn vraag begrepen ondanks mijn autocorrect fail)
I'm just a girl in the world.
pi_92011477
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef annoh het volgende:
Ah thanks! (ook dat jullie mijn vraag begrepen ondanks mijn autocorrect fail)
Lol, gist, ik lees het pas nu je het zegt. Wishful reading?
Spoilers!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:21:47 #188
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_92500956
Brooke zei letterlijk: "baby sawyer is sick" kinda gives it away ;)

Aflevering was wel tof.. OTH meets the Hangover :D

Heb hem vandaag pas kunnen kijken, had nog veel te veel series in de wachtrij staan.
Vanavond de die van vorige week kijken en morgen weer de nieuwe van deze week :)

Hoe vonden jullie die episode, aangezien niemand er wat over gezegd heeft?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_92510279
Was zeker een van de betere dit seizoen. Maar wel een typische bruiloft aflevering natuurlijk. Maar toch mooi dat het Brooke eindelijk gegund is ; wat geluk.

Alleen ze werken aan een spontane vriendschap tussen Alex en Quinn die ik erg geforceerd vind overkomen. Quinn deelt een geheim met haar terwijl ze elkaar pas net wat leren kennen, en opeens hebben ze vet veel scenes samen. Dat is eigenlijk het enige minpunt van de aflevering.

Promo van de aflevering van vanavond ( Amerika ) ziet er erg dom uit, echt een filler. Weet dus ook niet of ik die ga kijken. I mean...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92510766
Ben zelf net klaar met het kijken van het eerste seizoen. Omdat ik niet wist wat ik ervan moest verwachten heb ik de dvd maar gehuurd. En ik moet eerlijk bekennen... ik vond het een leuke serie! De eerste drie afleveringen vond ik saai, daarna werd het veel beter en leuker.

Ik had trouwens ergens gelezen dat The CW had besloten om geen negende seizoen van OTH aan te kopen. Hoop dan wel dat Chad Michael Murray en Hilarie Burton in de laatste episode terugkomen :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_92510882
Dit is de link:

http://thevoiceoftv.com/b(...)new-and-cancel/28763

Ik weet niet zeker of dit echt waar is, maar het zou zomaar kunnen.
pi_92510918
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:59 schreef PeterKelder het volgende:

Ik had trouwens ergens gelezen dat The CW had besloten om geen negende seizoen van OTH aan te kopen. Hoop dan wel dat Chad Michael Murray en Hilarie Burton in de laatste episode terugkomen :D
Het is nog niet zeker hoor of er wel of niet een 9e seizoen komt. Kijkcijfers zijn goed genoeg ; maar het is meer een contract probleem dit jaar omdat de acteurs die Nathan,Haley en Brooke spelen zonder contract zitten aan het einde van dit seizoen en iets anders willen doen. Maar wie weet...

Chad en Hilarie zie ik eerlijk gezegd niet meer terugkomen. Hilarie heeft net een regular role gekregen in White Collar waar ze eerst alleen maar guest spots in had, dus die zal daar wel druk mee zijn ; en Chad...nee dat zie ik niet gebeuren helaas. Maar op zich zijn hun verhalen wel afgesloten. Zolang ze maar genoemd blijven en zolang ze maar blijven doen alsof Peyton en Lucas nog steeds in contact staan met hun vrienden vind ik alles best.
pi_92511251
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het is nog niet zeker hoor of er wel of niet een 9e seizoen komt. Kijkcijfers zijn goed genoeg ; maar het is meer een contract probleem dit jaar omdat de acteurs die Nathan,Haley en Brooke spelen zonder contract zitten aan het einde van dit seizoen en iets anders willen doen. Maar wie weet...

Chad en Hilarie zie ik eerlijk gezegd niet meer terugkomen. Hilarie heeft net een regular role gekregen in White Collar waar ze eerst alleen maar guest spots in had, dus die zal daar wel druk mee zijn ; en Chad...nee dat zie ik niet gebeuren helaas. Maar op zich zijn hun verhalen wel afgesloten. Zolang ze maar genoemd blijven en zolang ze maar blijven doen alsof Peyton en Lucas nog steeds in contact staan met hun vrienden vind ik alles best.
Mochten Laffety, Galeotti en Bush besluiten te stoppen, dan moeten ze de stekker eruit trekken. Anders zou alleen Mouth er nog als enige van de eerste lichting erin zitten (of zit Skills er ook nog in?)

En over Chad en Hilarie: al is het maar voor 1 scène. Desnoods spreken ze een voicemail in oid. Als de serie zou stoppen, moeten hun op de een of andere manier in die laatste aflevering zitten. Tenminste, dat vind ik ;)
pi_92511584
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:11 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Mochten Laffety, Galeotti en Bush besluiten te stoppen, dan moeten ze de stekker eruit trekken. Anders zou alleen Mouth er nog als enige van de eerste lichting erin zitten (of zit Skills er ook nog in?)

En over Chad en Hilarie: al is het maar voor 1 scène. Desnoods spreken ze een voicemail in oid. Als de serie zou stoppen, moeten hun op de een of andere manier in die laatste aflevering zitten. Tenminste, dat vind ik ;)
Dat zou ik natuurlijk ook wel graag willen zien net als talloze andere fans, maar ik zie het niet gebeuren. Al dat off-screen gedoe met geld / contracten / planning, etc hebben wij natuurlijk geen oog in. Voor mij zal het voldoende zijn als ze door de rest van het seizoen de namen gewoon nog laten vallen ( iets van ; ja, dat was Peyton aan de telefoon ' , als voorbeeld ). Snap best dat hun iets anders wouden na 6 jaar. En bij Hilarie was het volgens mij zelfs ; dat zij de serie uit moest omdat Chad er uit wou en ze haar karakter een mooi einde wouden geven met Lucas samen.

Deel je mening, dat als de 3 hoofdpersonages hun contract niet verlengen ze de serie gewoon stop moeten zetten. Sowieso is het misschien wel tijd. De kwaliteit is opzich nog goed en ik kijk er nog steeds graag naar, maar ze moeten het niet langer rekken. Ze moeten gewoon de serie afsluiten met een BOOM, die onvergetelijk word zoals de series finale van Dawson's Creek die geweldig was. Maar er is nog niks officieel zoals bijvoorbeeld met Smallville wel het geval is...dus het is afwachten. Zolang ze maar geen cliffhanger gebruiken straks..
pi_92512205
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat zou ik natuurlijk ook wel graag willen zien net als talloze andere fans, maar ik zie het niet gebeuren. Al dat off-screen gedoe met geld / contracten / planning, etc hebben wij natuurlijk geen oog in. Voor mij zal het voldoende zijn als ze door de rest van het seizoen de namen gewoon nog laten vallen ( iets van ; ja, dat was Peyton aan de telefoon ' , als voorbeeld ). Snap best dat hun iets anders wouden na 6 jaar. En bij Hilarie was het volgens mij zelfs ; dat zij de serie uit moest omdat Chad er uit wou en ze haar karakter een mooi einde wouden geven met Lucas samen.

Deel je mening, dat als de 3 hoofdpersonages hun contract niet verlengen ze de serie gewoon stop moeten zetten. Sowieso is het misschien wel tijd. De kwaliteit is opzich nog goed en ik kijk er nog steeds graag naar, maar ze moeten het niet langer rekken. Ze moeten gewoon de serie afsluiten met een BOOM, die onvergetelijk word zoals de series finale van Dawson's Creek die geweldig was. Maar er is nog niks officieel zoals bijvoorbeeld met Smallville wel het geval is...dus het is afwachten. Zolang ze maar geen cliffhanger gebruiken straks..
Tja, dat is altijd zo hè: geld, planning, contracten, beschikbaarheid en niet te vergeten of Murray en Burton het nog zouden willen.

Ik hou zelf niet van rekken van series, wat ik bij Smallville wel ervaar en waarbij ik dan ook gestopt ben met kijken. Maar mochten ze doorgaan terwijl de drie hoofdpersonages eruit gaan: ik wens ze veel geluk. Ik zou het echter niet doen als maker van zo'n serie, je krijgt dan dat kijkers zich nogal vervreemd voelen met alle nieuwe karakters en afhaken.

Trouwens, als ze doorgaan en sowieso Lafferty zou vertrekken, hoe doen die Fransen het dan met hun titel Les Freres Scott? :P
pi_92512375
Denk eerlijk gezegd niet dat als er ook maar één van de originele drie de serie verlaat, ze nog door gaan met de serie dus dan hebben de Fransen geen probleem :P

Enige manier waarop ik de serie door zie gaan is als alleen Sophia Bush de serie verlaat en zich beperkt tot een gastrol af en toe ; of zelfs helemaal verdwijnt. Nathan en Haley zijn toch de personages die centraal staan momenteel lijkt het. En
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:32:32 #197
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_92514801
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Denk eerlijk gezegd niet dat als er ook maar één van de originele drie de serie verlaat, ze nog door gaan met de serie dus dan hebben de Fransen geen probleem :P

Enige manier waarop ik de serie door zie gaan is als alleen Sophia Bush de serie verlaat en zich beperkt tot een gastrol af en toe ; of zelfs helemaal verdwijnt. Nathan en Haley zijn toch de personages die centraal staan momenteel lijkt het. En
SPOILER
Het verhaal van Brooke kan toch ook gewoon nog een tijd doorgaan? Ik neem niet aan dat de problemen rond haar bedrijf allemaal opgelost zijn aan het eind van dit seizoen. Het lijkt mij juist een prima opening voor een nieuwe verhaallijn rondom Brooke.

Daarnaast kunnen ze idd nog verder met de nieuwe dochter van Nathan en Haley. Ook Quinn en Clay zijn nog vrij nieuw in de serie. Dit is pas het tweede seizoen dat zij er in zitten dus daar moet ook nog veel meer mee te verzinnen zijn.

Ik hoop dat dit niet het laatste seizoen gaat worden. om de één of andere reden heeft One Tree Hill voor mij toch een soort van magie die weinig andere series hebben. Verder zijn er nog veel nieuwe verhaallijnen/richtingen die ze op kunnen. Ik hoop dus op een seizoen 9!
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
pi_92516222
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:32 schreef Two het volgende:

[..]

Het verhaal van Brooke kan toch ook gewoon nog een tijd doorgaan? Ik neem niet aan dat de problemen rond haar bedrijf allemaal opgelost zijn aan het eind van dit seizoen. Het lijkt mij juist een prima opening voor een nieuwe verhaallijn rondom Brooke.

Daarnaast kunnen ze idd nog verder met de nieuwe dochter van Nathan en Haley. Ook Quinn en Clay zijn nog vrij nieuw in de serie. Dit is pas het tweede seizoen dat zij er in zitten dus daar moet ook nog veel meer mee te verzinnen zijn.

Ik hoop dat dit niet het laatste seizoen gaat worden. om de één of andere reden heeft One Tree Hill voor mij toch een soort van magie die weinig andere series hebben. Verder zijn er nog veel nieuwe verhaallijnen/richtingen die ze op kunnen. Ik hoop dus op een seizoen 9!
Natuurlijk hebben de andere personages ook nog wel perspectief voor verhaallijnen. Maar naar mijn mening kan Brooke alleen niet de serie dragen ; als Nathan en Haley allebei de serie uitgaan. En Nathan en Haley zouden dat samen wel kunnen. En als een van die twee de serie verlaat, zal de ander ook gaan net als Jamie, omdat het anders wat raar te verklaren word.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:17:29 #199
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_92517134
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben de andere personages ook nog wel perspectief voor verhaallijnen. Maar naar mijn mening kan Brooke alleen niet de serie dragen ; als Nathan en Haley allebei de serie uitgaan. En Nathan en Haley zouden dat samen wel kunnen. En als een van die twee de serie verlaat, zal de ander ook gaan net als Jamie, omdat het anders wat raar te verklaren word.
Ja dat is idd waar. Het lijkt me dan dat ze de serie ook wel stop zetten. Nathan, Haley en Brooke zijn gewoon de personen waar de serie om draait. Een Alex, Mia en Chase zie ik geen grotere rol krijgen dan ze nu hebben. Hetzelfde geldt voor Mouth en Skills.

Daarnaast hoop ik absoluut niet dat Lucas en Peyton terug komen. Ten eerste was ik wel een beetje klaar met die twee na 6 seizoenen. Ten tweede vind ik Quinn en Clay een stuk leukere personages.
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:26:07 #200
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_92527752
Holy shit, ik word gek!!

Sweet and Low van Augustana voor hun 1e dans samen _O_
Die plaat heb ik helemaal grijs gedraaid :)

De aflevering op zich was erg leuk, zoals al gezegd werd een echte wedding episode.
En gelukkig geen drama op het einde, als er niet zoveel auto ongelukken waren geweest
had ik gewoon gezworen dat de vader van Brooke in een dronken bui Julian en Brooke van de weg gereden had!!!

Skills was in het begin erg grappig met zijn rol als head security :o

24 mei 2011 zal (zoals geschat) de season/series finale zijn.

Voor mij mag er ook wel een einde aan komen, niet omdat het steeds slechter wordt
maar omdat ik niet zou willen dat ze er 1 teveel doen waarin al die geweldige momenten
voor een deel te niet worden gedaan. Ik eis echter wel een prachtig einde!!!

Lucas en Peyton komen niet meer terug, zoals ik destijds al gezegd heb zijn beide weg gegaan na flinke ruzie over geld. Ze zouden hooguit hun trouwe OTH wens kunnen eren door inderdaad
iets met een telefoontje te doen waarbij we alleen hun stem horen en waarvoor ze niet
naar Wilmington hoeven te komen.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')