zo groot is tree hill ook niet hé...quote:Op maandag 13 december 2010 09:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vonden jullie het dan niet inspiratie loos, deze aflevering? Ik bedoel..precies dezelfde brug als dat ongeluk van seizoen 3 ; en hoeveel auto ongelukken kunnen ze daar nog krijgen...zelfde met Quinn en die stalker, dat is echt teveel gebruikt.
Vond wel dat ze het leuk brachten natuurlijk, maar ik voelde niet echt spanning want je weet toch wel dat alle stars het overleven.

Je kan het als een tribute zienquote:Op maandag 13 december 2010 09:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vonden jullie het dan niet inspiratie loos, deze aflevering? Ik bedoel..precies dezelfde brug als dat ongeluk van seizoen 3 ; en hoeveel auto ongelukken kunnen ze daar nog krijgen...zelfde met Quinn en die stalker, dat is echt teveel gebruikt.
 . Ik vond het wel een mooie midseason finale.
. Ik vond het wel een mooie midseason finale.

Als ik het goed begrepen heb is de baby ziekquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef annoh het volgende:
Leuke aflevering! Maar ik heb blijkbaar toch gist waarom peyton niet naar de bruiloft komt?
Ik vond brooke echt weer superleuk deze aflevering

Lol, gist, ik lees het pas nu je het zegt. Wishful reading?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef annoh het volgende:
Ah thanks! (ook dat jullie mijn vraag begrepen ondanks mijn autocorrect fail)

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het is nog niet zeker hoor of er wel of niet een 9e seizoen komt. Kijkcijfers zijn goed genoeg ; maar het is meer een contract probleem dit jaar omdat de acteurs die Nathan,Haley en Brooke spelen zonder contract zitten aan het einde van dit seizoen en iets anders willen doen. Maar wie weet...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:59 schreef PeterKelder het volgende:
Ik had trouwens ergens gelezen dat The CW had besloten om geen negende seizoen van OTH aan te kopen. Hoop dan wel dat Chad Michael Murray en Hilarie Burton in de laatste episode terugkomen

Mochten Laffety, Galeotti en Bush besluiten te stoppen, dan moeten ze de stekker eruit trekken. Anders zou alleen Mouth er nog als enige van de eerste lichting erin zitten (of zit Skills er ook nog in?)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker hoor of er wel of niet een 9e seizoen komt. Kijkcijfers zijn goed genoeg ; maar het is meer een contract probleem dit jaar omdat de acteurs die Nathan,Haley en Brooke spelen zonder contract zitten aan het einde van dit seizoen en iets anders willen doen. Maar wie weet...
Chad en Hilarie zie ik eerlijk gezegd niet meer terugkomen. Hilarie heeft net een regular role gekregen in White Collar waar ze eerst alleen maar guest spots in had, dus die zal daar wel druk mee zijn ; en Chad...nee dat zie ik niet gebeuren helaas. Maar op zich zijn hun verhalen wel afgesloten. Zolang ze maar genoemd blijven en zolang ze maar blijven doen alsof Peyton en Lucas nog steeds in contact staan met hun vrienden vind ik alles best.

Dat zou ik natuurlijk ook wel graag willen zien net als talloze andere fans, maar ik zie het niet gebeuren. Al dat off-screen gedoe met geld / contracten / planning, etc hebben wij natuurlijk geen oog in. Voor mij zal het voldoende zijn als ze door de rest van het seizoen de namen gewoon nog laten vallen ( iets van ; ja, dat was Peyton aan de telefoon ' , als voorbeeld ). Snap best dat hun iets anders wouden na 6 jaar. En bij Hilarie was het volgens mij zelfs ; dat zij de serie uit moest omdat Chad er uit wou en ze haar karakter een mooi einde wouden geven met Lucas samen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mochten Laffety, Galeotti en Bush besluiten te stoppen, dan moeten ze de stekker eruit trekken. Anders zou alleen Mouth er nog als enige van de eerste lichting erin zitten (of zit Skills er ook nog in?)
En over Chad en Hilarie: al is het maar voor 1 scène. Desnoods spreken ze een voicemail in oid. Als de serie zou stoppen, moeten hun op de een of andere manier in die laatste aflevering zitten. Tenminste, dat vind ik

Tja, dat is altijd zo hè: geld, planning, contracten, beschikbaarheid en niet te vergeten of Murray en Burton het nog zouden willen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat zou ik natuurlijk ook wel graag willen zien net als talloze andere fans, maar ik zie het niet gebeuren. Al dat off-screen gedoe met geld / contracten / planning, etc hebben wij natuurlijk geen oog in. Voor mij zal het voldoende zijn als ze door de rest van het seizoen de namen gewoon nog laten vallen ( iets van ; ja, dat was Peyton aan de telefoon ' , als voorbeeld ). Snap best dat hun iets anders wouden na 6 jaar. En bij Hilarie was het volgens mij zelfs ; dat zij de serie uit moest omdat Chad er uit wou en ze haar karakter een mooi einde wouden geven met Lucas samen.
Deel je mening, dat als de 3 hoofdpersonages hun contract niet verlengen ze de serie gewoon stop moeten zetten. Sowieso is het misschien wel tijd. De kwaliteit is opzich nog goed en ik kijk er nog steeds graag naar, maar ze moeten het niet langer rekken. Ze moeten gewoon de serie afsluiten met een BOOM, die onvergetelijk word zoals de series finale van Dawson's Creek die geweldig was. Maar er is nog niks officieel zoals bijvoorbeeld met Smallville wel het geval is...dus het is afwachten. Zolang ze maar geen cliffhanger gebruiken straks..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Denk eerlijk gezegd niet dat als er ook maar één van de originele drie de serie verlaat, ze nog door gaan met de serie dus dan hebben de Fransen geen probleem
Enige manier waarop ik de serie door zie gaan is als alleen Sophia Bush de serie verlaat en zich beperkt tot een gastrol af en toe ; of zelfs helemaal verdwijnt. Nathan en Haley zijn toch de personages die centraal staan momenteel lijkt het. EnHet verhaal van Brooke kan toch ook gewoon nog een tijd doorgaan? Ik neem niet aan dat de problemen rond haar bedrijf allemaal opgelost zijn aan het eind van dit seizoen. Het lijkt mij juist een prima opening voor een nieuwe verhaallijn rondom Brooke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast kunnen ze idd nog verder met de nieuwe dochter van Nathan en Haley. Ook Quinn en Clay zijn nog vrij nieuw in de serie. Dit is pas het tweede seizoen dat zij er in zitten dus daar moet ook nog veel meer mee te verzinnen zijn.
Ik hoop dat dit niet het laatste seizoen gaat worden. om de één of andere reden heeft One Tree Hill voor mij toch een soort van magie die weinig andere series hebben. Verder zijn er nog veel nieuwe verhaallijnen/richtingen die ze op kunnen. Ik hoop dus op een seizoen 9!"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst

Natuurlijk hebben de andere personages ook nog wel perspectief voor verhaallijnen. Maar naar mijn mening kan Brooke alleen niet de serie dragen ; als Nathan en Haley allebei de serie uitgaan. En Nathan en Haley zouden dat samen wel kunnen. En als een van die twee de serie verlaat, zal de ander ook gaan net als Jamie, omdat het anders wat raar te verklaren word.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:32 schreef Two het volgende:
[..]
Het verhaal van Brooke kan toch ook gewoon nog een tijd doorgaan? Ik neem niet aan dat de problemen rond haar bedrijf allemaal opgelost zijn aan het eind van dit seizoen. Het lijkt mij juist een prima opening voor een nieuwe verhaallijn rondom Brooke.
Daarnaast kunnen ze idd nog verder met de nieuwe dochter van Nathan en Haley. Ook Quinn en Clay zijn nog vrij nieuw in de serie. Dit is pas het tweede seizoen dat zij er in zitten dus daar moet ook nog veel meer mee te verzinnen zijn.
Ik hoop dat dit niet het laatste seizoen gaat worden. om de één of andere reden heeft One Tree Hill voor mij toch een soort van magie die weinig andere series hebben. Verder zijn er nog veel nieuwe verhaallijnen/richtingen die ze op kunnen. Ik hoop dus op een seizoen 9!

Ja dat is idd waar. Het lijkt me dan dat ze de serie ook wel stop zetten. Nathan, Haley en Brooke zijn gewoon de personen waar de serie om draait. Een Alex, Mia en Chase zie ik geen grotere rol krijgen dan ze nu hebben. Hetzelfde geldt voor Mouth en Skills.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben de andere personages ook nog wel perspectief voor verhaallijnen. Maar naar mijn mening kan Brooke alleen niet de serie dragen ; als Nathan en Haley allebei de serie uitgaan. En Nathan en Haley zouden dat samen wel kunnen. En als een van die twee de serie verlaat, zal de ander ook gaan net als Jamie, omdat het anders wat raar te verklaren word.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |