Slechtste aflevering van dit seizoen tot nu toe. Vond de intro wel goed ; en natuurlijk het bekende ' Dear Lucas '. Het was nog steeds geen slechte televisie maar wel een van de mindere dus dit seizoen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:50 schreef Sasman het volgende:
Kvond dit toch maar een matige aflevering...
En verhaallijn met Brooke kan ook wel wat worden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Nu pas de laatste episode kunnen kijken en ik moet zeggen dat het me niet tegenviel.
Was er geen die er bovenuit stak, maar pretty solid all around
Denk dat we nog flink kunnen gaan 'genieten' met de Nathan storyline
Ok, LUX is echt heel leuk. Ik heb gisteren 4 eps gekeken en het enige dat me stoort is dat elke ep een happy ending heeft. Maar dat veranderd misschien nog wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vooruit, dan ga ik dat Lux ook maar kijken. Ik kan natuurlijk geen stukken missen volgende week
Ik denk One Tree Hill. In een promo zag ik namelijk dat Haley en Mia in OTH vertrekken naar de andere kust dus. En in LUX zijn ze er al. En de CW zend ook OTH eerst uit, dus lijkt me logisch dat je eerst OTH moet kijken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ok, LUX is echt heel leuk. Ik heb gisteren 4 eps gekeken en het enige dat me stoort is dat elke ep een happy ending heeft. Maar dat veranderd misschien nog wel.
Anyway, als ik weer bij ben zal ik het LUX topic eens opzoeken maar voor nu ben ik benieuwd wat ik eerst moet gaan kijken in het kader van de cross over, LUX of OTH?
Thanx, had het van het weekend ook al fout gedaan met de cross over van Grey's Anatomy en Private Practice en dat was te verwarrendquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk One Tree Hill. In een promo zag ik namelijk dat Haley en Mia in OTH vertrekken naar de andere kust dus. En in LUX zijn ze er al. En de CW zend ook OTH eerst uit, dus lijkt me logisch dat je eerst OTH moet kijken.
Yep, morgen inderdaad. Als je een account aanmaakt op myepisodes.com en daar alles wat je kijkt invult, kan je iedere ochtend op my calender kijken wat te downloaden is die dag, ideaal!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb het nog niet gekeken van vorige week, maar OTH is morgen toch pas weer downloadbaar?
Ik ben een seriefaler, loop de hele tijd achter
Van mij mogen er dit seizoen ook wel wat series stoppen op zich. Brothers & Sisters, OTH zie ik allebei wel stoppen dit seizoen ( hopelijk wel met een goed einde allebei ! ). The Good Wife zie ik het liefst nog een paar jaar doorgaan, maar lees dat de ratings niet super zijn...of misschien dat de CW ons opeens verrast met de cancel van Gossip Girl of 90210 al lijkt me dat stug aangezien Smallville al in het laatste seizoen zit, Supernatural waarschijnlijk wel een keertje zal stoppen en hetzelfde voor OTH. Rest van de series die ik volg zal nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maandag: Brothers and Sisters, The Amazing Race, Desperate Housewives
Dinsdag: Gossip girl
Woensdag: One Tree Hil, The Good Wife en nu ook Life unexpected
Donderdag: Hell's Kitchen, Survivor, Cougar Town, Top Chef Just Desserts
Vrijdag: Grey's Anatomy, Private Practice.
En dat zijn alleen mijn series die nu lopen, die ik samen met mijn vriend kijk sparen we op tot het seizoen is afgelopen. Ik ben niet unhappy dat er een aantal series misschien gecancelled worden LUX, OTH, B&S) want als ik zo mijn scriptie af heb kan ik dit echt niet meer volhouden.
Dat OTH gaat stoppen hoor ik al 3 of 4 jaar. Eigenlijk elk jaar na de sprong in de tijd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Van mij mogen er dit seizoen ook wel wat series stoppen op zich. Brothers & Sisters, OTH zie ik allebei wel stoppen dit seizoen ( hopelijk wel met een goed einde allebei ! ). The Good Wife zie ik het liefst nog een paar jaar doorgaan, maar lees dat de ratings niet super zijn...of misschien dat de CW ons opeens verrast met de cancel van Gossip Girl of 90210 al lijkt me dat stug aangezien Smallville al in het laatste seizoen zit, Supernatural waarschijnlijk wel een keertje zal stoppen en hetzelfde voor OTH. Rest van de series die ik volg zal nog wel even doorgaan.
quote:Omdat de volgende episode pas op 2 november isOp donderdag 21 oktober 2010 19:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het zal wel weer aan mij liggen, maar waarom hebben alle series nu al halloween afleveringen? dat is pas volgende week zondag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse Belg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder, die kleren en die lippenstift, je bent wel zwanger he, dan ga je toch niet op zon hakken lopen of zie ik dat verkeerd?
Die over happiness?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Zware lading deze week, maar vrij goed gedaan
Heb de titel voor het volgende topic al klaar staan na deze week gezien te hebben, I like it!
Ja dat was 'm. Had het willen opschrijven, vind het wel een mooie voor in mijn sig.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef Lauuwtje het volgende:
Happiness is a mood, not a destination
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |