2e ronde tegen Italie of Paraguay toch? Dat wordt lastig. Denk dat ze het dan al afleggen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:15 schreef j95 het volgende:
Zonder grappen.
Ik denk dat de kwartfinale toch wel haalbaar moet zij en dat we dat ook wel kunnen eisen van dit nederlands elftal, ongeacht tegen wie ze spelen.
Vorige keer op een groot toernooi tegen Italië ging primaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
2e ronde tegen Italie of Paraguay toch? Dat wordt lastig. Denk dat ze het dan al afleggen.
Volgens mij verliest Nederland vaker van Italie dan dat ze winnen van Italie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:18 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Vorige keer op een groot toernooi tegen Italië ging prima
Nederland heeft op papier meestal wel een aardig team, maar faalt doorgaans toch als het echt belangrijk wordt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Mja, Italie is echt niet veel beter ofzo...zo'n slecht elftal hebben we nou ook weer niet.
Toen ging het op een wedstrijd in de poulefase en waren de Italianen ( ondanks nog altijd veel kansen ) extreem slecht. In de KnockOut-fase heeft Nederland geen enkele kans tegen de Italianen of iig nihil.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:18 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Vorige keer op een groot toernooi tegen Italië ging prima
We hadden ook zo het EK kunnen winnen, we verloren niet van de Russen. Wij, ja ik zeg wij, verloren van Guus Hiddink.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland heeft op papier meestal wel een aardig team, maar faalt doorgaans toch als het echt belangrijk wordt.
Italianen slachten doorgaans niemand af op een WK. Een luizige 1-0 is natuurlijk ook genoeg en zoiets zal het wel worden tegen Nederland. Ze komen doorgaans ook met pijn en moeite de poulefase door, dus best een aardige kans dat ze in de 2e ronde Nederland uit het het kampioenschap knikkeren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Toen ging het op een wedstrijd in de poulefase en waren de Italianen ( ondanks nog altijd veel kansen ) extreem slecht. In de KnockOut-fase heeft Nederland geen enkele kans tegen de Italianen of iig nihil.
Kijk er niet vanop dat de Italianen het Nederlands elftal dan af zullen slachten
Want, Guus Hiddink maakte de winnende goal?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
We hadden ook zo het EK kunnen winnen, we verloren niet van de Russen. Wij, ja ik zeg wij, verloren van Guus Hiddink.
Sterker nog, Guus scoorde drie keer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Want, Guus Hiddink maakte de winnende goal?![]()
Nederland was gewoon kansloos tegen Rusland op het EK. Leuk die overwinningen tegen Frankrijk en Italie, maar je koopt er weinig voor als je telkens het af laat weten als het echt belangrijk wordt.
Als je zo gaat denken winnen we dus nooit meer van Italië?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij verliest Nederland vaker van Italie dan dat ze winnen van Italie.
In elk geval niet op een moment dat het echt belangrijk is. Face it.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Als je zo gaat denken winnen we dus nooit meer van Italië?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |