Ach na 6x een moslimpees krijgt ze nu nog 600x bullepeesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:36 schreef Harde_Kip het volgende:
Ze gaan vooruit daar want ze wordt in ieder geval niet gestenigd
Wie zegt dat ze niet gestenigd zal worden? Haal ik niet uit het artikel.. Bovendien moet ze eerst "berecht" worden voor ze als "straf" gestenigd kan worden..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:36 schreef Harde_Kip het volgende:
ABU DHABI - Een slachtoffer van groepsverkrachting is in de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) aangeklaagd vanwege seks buiten het huwelijk. De vrouw werd begin mei door zes mannen verkracht in een auto. Dat meldden lokale media dinsdag.
Volgens de aanklagers had de 18-jarige vrouw ingestemd met seks met een vriend die met haar een autorit maakte. De man (19) verkrachtte haar vervolgens en nodigde daarna vijf vrienden uit om ook seks met haar te hebben.
In de Emiraten is seks buiten het huwelijk strafbaar. De vrouw heeft gezegd niet schuldig te zijn aan de aanklacht. De zes mannen, vijf inwoners van de VAE en een Irakees, zijn aangeklaagd voor verkrachting. Ook zij stellen onschuldig te zijn
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_cel__.html?p=11,1
Oh, was ik misschien iets te optimistisch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet gestenigd zal worden? Haal ik niet uit het artikel.. Bovendien moet ze eerst "berecht" worden voor ze als "straf" gestenigd kan worden..
Ik hoop van niet, maar steniging wordt wel toegepast in de VAE... Als een vorm van de doodstraf (na berechting dus).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:42 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Oh, was ik misschien iets te optimistisch?
Geef ze even, de veroordeling moet nog komen hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:36 schreef Harde_Kip het volgende:
Nee, en je zit pas vast nadat je berecht bent natuurlijk?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:49 schreef P8 het volgende:
misleidende TT trouwens. Ze is nog niet berecht.
Is die vrouw dan getrouwd? Of is die man getrouwd? Staat niet in het bericht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:55 schreef Dagonet het volgende:
Zo te zien zijn er twee verschillende zaken die nu leuk op 1 hoop worden gegooid:
zaak 1: meisje neukt met jongen, buitenechtelijk. Dat is strafbaar.
zaak 2: jongen nodigt na het neuken vrienden uit om haar te verkrachten. Dat is ook strafbaar.
Ze zit dus in de cel op verdenking van zaak 1. Dit staat los van zaak 2.
Als je met een groep in een bedrijf inbreekt dan ben je strafbaar, als daarna (jij bent al weg) een gedeelte van de groep besluit om na afloop het bedrijf in de hens te steken dan is dat iets anders.
Dat laatste.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is die vrouw dan getrouwd? Of is die man getrouwd? Staat niet in het bericht.
Of mag je daar gewoon geen seks hebben zonder dat je getrouwd bent?
my badquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, en je zit pas vast nadat je berecht bent natuurlijk?![]()
Ooit van voorlopige hechtenis e.d. gehoord? (Hoewel je in NL dan meestal niet in de gevangenis zit, maar in een Huis van Bewaring).
Bedanktquote:
Is het zo moeilijk om je lul in je broek te houden als de hele maatschappij daarop ingericht is dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bedankt.
Streng hoor, en het lijkt me ook heel moeilijk te handhaven.
Wat noem je jong, hier wordt men steeds ouder voordat men gaat trouwen en aan kinderen gaat beginnen met als gevolg dat kinderen krijgen steeds moeilijker wordt.quote:Men zal daar dan wel jong trouwen.
Of laat neuken hahahahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bedankt.
Streng hoor, en het lijkt me ook heel moeilijk te handhaven.
Men zal daar dan wel jong trouwen.
Ja, een andere mentaliteit, dat is zeker zo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om je lul in je broek te houden als de hele maatschappij daarop ingericht is dan?
In het westen is alles er zo ongeveer op gericht om kinderen zo vroeg mogelijk te laten neuken, in de media dan. Daar niet, andere mentaliteit.
[..]
Wat noem je jong, hier wordt men steeds ouder voordat men gaat trouwen en aan kinderen gaat beginnen met als gevolg dat kinderen krijgen steeds moeilijker wordt.
Ja, maar ik mis de relevantie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:21 schreef zoalshetis het volgende:
mogen mannen daar meerdere vrouwen hebben?
Alleen als je genoeg poen hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is die vrouw dan getrouwd? Of is die man getrouwd? Staat niet in het bericht.
Of mag je daar gewoon geen seks hebben zonder dat je getrouwd bent?
Ik kan het hier - helaas - alleen maar mee eens zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:40 schreef Ruud het volgende:
Helaas kijk ik hier niet meer van op.
Het wordt waarachtig nog eens een modern landquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:36 schreef Harde_Kip het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |