Valt dit ook niet onder een van de zeven schoonheden? Dus zo lelijk zal het heus niet uitzien.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsss, hoe kun je de mooiste oog-kleur-combinatie nou lelijk vinden? Schaam je. Je bent jouw blauwe ogen en donkere haar niet waard.
In my defence: als je op foto zoekt kom je dit niet tegenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:47 schreef Ayca het volgende:
pics
Zowel bij mannen als vrouwen vind ik het mooi.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:49 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij vrouwen het mooiste wat er is.
*Kan* heel mooi zijn. Maar ook heel lelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:00 schreef Diepzinnig het volgende:
Zwart haar met blauwe ogen is juist heel mooi.
Zwart haar met blauwe ogen is altijd mooi.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*Kan* heel mooi zijn. Maar ook heel lelijk.
Ik ken er wel een paar,ik zal ze jouw kant opsturen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:05 schreef Untouchables het volgende:
Echt donker haar/blauwe ogen..
Stuur al die vrouwen maar naar mij toe!
Duh, dat weet TS ook wel, dat veel mensen dat vinden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:36 schreef L.no het volgende:
Dat vind ik juist prachtig!
Dat. En daarom dus dicht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Duh, dat weet TS ook wel, dat veel mensen dat vinden.
Daarom is TS of een troll of een kloon.
Of natuurlijk gewoon een complimentjesvisser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |