Mooi om te zien hoe je dat barrel effect hebt weggehaald! De lucht is ook veel mooier, misschien iets te blauw maar wel mooi.quote:Op zondag 5 december 2010 23:33 schreef Ruud het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Storende delen weg gekloond, lenscorrectie (zie horizon), blauw tint aangepast, helderheid aangepast, verzadiging omhoog (geel en groen)
Dat is goed geluktquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:23 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb uit een totaal mislukte foto toch nog iets proberen te maken. Normaal delete ik die meteen maar dit keer wilde ik eens proberen of ik wat met photoshop kan.
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Thanks, misschien iets te overdreven inderdaad..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:25 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe je dat barrel effect hebt weggehaald! De lucht is ook veel mooier, misschien iets te blauw maar wel mooi.
Dat zijn altijd wel leuke experimentjes inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:23 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb uit een totaal mislukte foto toch nog iets proberen te maken. Normaal delete ik die meteen maar dit keer wilde ik eens proberen of ik wat met photoshop kan.
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Tnx! Ik heb de highlights wat op geschroeft. Ik snap ook wat je bedoeld met die bolders, het is ook te zien op de stuurhut van het schip op de achtergrond. Dat was zo erg overbelicht dat het misvormde tijdens het bewerken. Ik weet niet hoe je dat kan voorkomen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat zijn altijd wel leuke experimentjes inderdaad.
Denk dat je er best nog wel meer uit zou kunnen halen zelfs, nu zijn echt alle highlights verdwenen namelijk en het gezicht van 't meisje valt daardoor bijna helemaal weg, maar de foto is hoe dan ook behoorlijk opgeknapt.
Wel even op die gekke effecten letten die je nu ziet bij de achterste dinges... aanmeerpaal? Hoe heet zo'n ding in godsnaam.
quote:
Imageshack doet hier altijd moeilijk dus is je plaatje zo niet te zien. Ik heb hem in een nieuw venster geopend om te kunnen zien en het is echt een wereld van verschil! erg mooi gedaan. Ik zie alleen (kniesoor) dat je boven het koppie een stukje bent doorgeschoten met je masker, er is nog net een stukkie tralies scherp.quote:
Vind persoonlijk foto 2 van de motor serie het mooistquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:16 schreef GenesiZ het volgende:
Leuk topic!!
@ Zith: Knap gedaan!!! Moest 3x kijken hoe je alles weg had gewerkt
@ Ruud & Wiebeldak: Ziet er goed uit, strak nabewerkt!!
Van mijn hand ook 2 voor en na's.
Honda S2000.
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Edits (niet perse in de deze volgorde!!)
- Nabewerkt in Lightroom.
- 300 Filter gebruikt.
- Contrast, curves en brightness aangepast
- Hier en daar wat losse meuk weggepoetst
- Gedraaid en gecropt
Kawasaki Z1000, opdracht voor een motorsite.
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Geleverde versie zoals de klant hem wilde!
[ afbeelding ]
Complete artikel + alle foto's is hier te zien/lezen
Edits (niet perse in de deze volgorde!!)
- Nabewerkt in Lightroom.
- Contrast, curves en brightness aangepast
- Hier en daar wat losse meuk weggepoetst
- In Photoshop verder gegaan en foto voorzien van een tikje LucisArt filter.
"Bij de klant heb ik de laatste filter meer doorgezet voor de cartoon-style"
Dit vind ik 1 van de mooist/zichtbaarse verbetering qua bewerking!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:07 schreef RianaLuna het volgende:
Oh vervelend dat ie zo bagger doet,
thanks voor de tip iigJe hebt gelijk, nu zie ik het ook, heb mn scherm instellingen wat aangepast
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |