Zekerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:32 schreef Netsplitter het volgende:
Misschien een idee om er ook bij te zetten wat je gedaan hebt om tot het resultaat te zijn gekomen?
Ik moet zeggen dat ik ook geen enorme fan ben van de uiteindelijke compositie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef Omniej het volgende:
Eigenlijk is hij nog steeds niet helemaal lekker belicht, maar ja.
Mijn originele (centrale) compositie was noodgedwongen, omdat ik het spul gefocust moest blijven houden met het middelste focuspunt. Liever had ik de vliegtuigen wat meer rechts in beeld gehad (zoals in de uiteindelijke dus) en wat meer beeldvullend - blijkbaar was m'n 250mm toch niet lang genoeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:58 schreef problematiQue het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook geen enorme fan ben van de uiteindelijke compositie.
Mooi resultaatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:58 schreef problematiQue het volgende:
Eentje van mij, die volgens mij wel goed de kracht van nabewerken laat zien![]()
Na:
[ afbeelding ]
Voor:
[ afbeelding ]
- Zelfgemaakte sepia preset
- Belichting omhoog
- Veel lokaal verlichten en verdonkeren (oog, nek, neus)
- Zwart dicht laten lopen
- Crop
Ik vind 'm prima zoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef Omniej het volgende:
Anyway, ik moet zeggen dat ik er ook niet helemaal weg van ben hoor. Misschien hadden de vliegtuigen nog wel een tikkeltje meer naar het midden gemoeten (zodat ze meer op het 1/3 snijvlak komen te liggen zeg maar).
Z'n kop ziet er geweldig uit, maar z'n achterlijf wat minder. MIsschien een idee om dat weg te gummen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:09 schreef Surf_Bunny het volgende:
Net gemaakt en bewerkt:
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
posterize optie gebruikt en daarna de achtergrond egaal ingekleurd.
Hij is nog wat grijs..ik zou het wat meer contrast gevenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef Surf_Bunny het volgende:
Zo is ie idd beter denk ik
[ afbeelding ]
Crop is goed. Fraaie bewerking ook, mooi sfeertjequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:09 schreef unbrained het volgende:
Ook maar eens een poging gedaan, vriendinnetje random een foto laten kiezen
Origineel:
[ afbeelding ]
Voorkeurbewerking:
[ afbeelding ]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |