Jezusquote:
Dat ken ik maar al te goed,heerlijk retro en de moeite waard!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben best wel een slechte gamer maar wat zijn nou echt moeilijke spelletjes.
(eigenlijk gelden spelletjes waar je kunt saven al nietmaar laten we niet moeilijk doen)
erg leuk maar ook erg moeilijk spel
[ afbeelding ]
knightmare
Wij hadden een gekraakte versie met 99 levens en zelfs dat was al niet te doen.
Ik denk dat ik tot stage 5 gekomen ben van de 9 (blijkbaar)
Ik ben zo hardcore als maar zijn kan qua gaming maar hier zou ik toch zoiets hebben van, omgwtf!?!?quote:
Ik heb de eerste vijf uitgespeeld, en vond ze (toen) niet erg moeilijk; sommigen waren zelfs makkelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoor ook altijd dat de megaman spellen absurd moeilijk zijn!
heel veel oude spellen waren niet meer dan een loop, waarbij je na het zoveelste level weer naar level 1 teruggestuurd werd, ik beschouw dat overigens ook niet als 'moeilijke spellen, aangezien ze simpelweg niet uit te spelen zijn..quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:34 schreef Bosbeetle het volgende:
MSX had gewoon een berg erg moeilijk spellen
al hadden ze soms wel rare strategien om het moeilijk te maken.
Neem pippols als je eindelijk helemaal boven was (om een parel op te halen ofzo)
dan moest je weer terug
En wat zie ik nu in het youtube filmpje als je dat klaar hebt mag je weer terug.
Niet te halen dus
dat klopt, maar 9 is WEL erg hardcore en dus moeilijk, vooral 1 level zittener 2 bijna onmogelijke jumps vlak achter elkaar. 10 is ook geen eitje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb de eerste vijf uitgespeeld, en vond ze (toen) niet erg moeilijk; sommigen waren zelfs makkelijk.
Ghosts 'n Goblins, daarvoor is 'absurd moeilijk' echt een passende term. Hoewel die bossfight van hierboven daar nog wel een keer of vijftig overheen gaat.
daar kon je niet opslaan toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:55 schreef Cruise.Elroy het volgende:
BattleToads is denk ik het meest moeilijke mainstream retro-spel.
Toentertijd kon je bijna niks opslaanquote:
aye ik ken het. Spellen als Plok en Starfox waren daarom ook kut, omdat je gewoon maar 3x dood mocht gaan ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:02 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Toentertijd kon je bijna niks opslaan
De levels waren zo ontzettend moeilijk en unforgiving; je kan ze vinden op youtube
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |