Hallo,
Ik ben dus nieuw hier, hoewel ik de topics al een tijd lees.
Ik moet dit ff van me afschrijven. Ik heb dus eindelijk sims 3 wereldavonturen gekocht bij Free record sh....laat maar bij een "winkel"

. Eerst natuurlijk alle filialen in de regio gebelt of ze het spel hadden, omdat ik niet voor niets wou sjouwen.
Lang verhaal kort, ik had geen zin om het spel te bestellen omdat het altijd zo lang duurt. Dus ik naar het filiaal (50 min in de bus)

. Loop ik die winkel binnen, en het laatste sims 3 wereldavonturen gekocht. Ik had gepint en maakte het cd open, het cd was gewoon gekrast -_-. Ik vroeg de medewerker waarom dit zo was, (meestal als je het via een website besteld komt het netjes binnen zonder krassen).
Nou de verkoopmedewerker had niet eens excuses aangeboden, hij informeerde dat ik het gewoon moest proberen en als het niet werkte, gingen ze een nieuwe bestellen *zucht*.
Nou ik ongeduldig natuurlijk, snel naar huis (50 min in de bus alweer

).
Eindelijk thuis dat cd er in gestopt, sims 3 basegame opnieuw genstalleerd daarna de wereldavonturen. Staat er gewoon: spel kan niet worden bijgewerkt

. Oh my GOD nou na duizend pogingen, deed ie het eindelijk. Ik ging het spel uitproberen, zat me sims in china op de wc gaat het spel opeens raar doen (glitches). Dus ik spel uitgezet, alles uninstalleerd. Vandaag om 11 u gebeld, mocht ik weer met mijn bon komen en nu gaan ze het spel bestellen (moest nog 1 euro bijbetalen om het besteld te hebben, en ik dacht krijg vast een korting

). Het ergste is dat ik nu gewoon 2 weken moet wachten tot dat ik het spel mag komen ophalen *breekt een plank*

.
Excuses dat het verhaal toch lang is geworden, en voor eventuele spelfouten (nederlands is mijn 4e taal).
Klacht dus: waarom moeten bestellingen zo lang duren + wie de fuck verkoopt er nou hergebruikte spelletjes die voor de originele prijs verkocht worden?
Nou hierbij mijn eerste topic dan!
[ Bericht 5% gewijzigd door TwistedFlame op 19-05-2010 09:49:07 ]