Ik heb een iphone 3g 16gb die ik graag ruil tegen een android toestel.
Het liefst heb ik dat de ruil plaatsvindt op lokatie (rond of in amsterdam) dus geen opgestuur en gedoe.
Er zitten 2 usb-data/laad kabels bij en een blokje om de usb in het stopcontact te doen en 1 blokje om 'm in de autolader te doen. Ook dus het plastic achterkant bescherm hoesje dat je op de foto (2) ziet en nog een rubber hoesje. Er zit een screenprotector op het scherm.
De iphone heb ik al een tijdje (bijna een jaar?) in me bezit, en geen idee hoe lang hij bij de vorige eigenaar was. Maar ik denk dat hij al 2+ jaar oud is onderhand. En voor me werk (apps bakker) heb ik veel (verschillende) android toestellen nodig en geen iphone's meer
Goeie vraag. Geen idee, ik heb zelf er een tmobile sim in gehad, en als deze dat niet is, dan komt ie ook van tmobile Ik zal het is testen morgen met een andere sim.
als je de gegevens hebt van de originele eigenaar dus de eigenaar van de abbo moet je even t-mobile bellen en zijn gegevens dorogeven dan word hij geunlocked voor jou. de telefoon kan trouwens niet ouder dan 2 jaar zijn want hij is nog geen 2 jaar uit .
Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
indien simlockvrij, wat wil je er voor hebben in contanten?
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it. X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK! Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!