quote:
Dat is ook een beetje het idee bij een 'Walk of Shame'quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een super leuk jurkje. Verder ziet ze er idd niet uit hier.
Ja dit dus. Goed eindequote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:23 schreef Aestivate het volgende:
Whehe geniale laatste aflevering.
Hele tijd wachten op eventueel vervolg met dat meisje.Hoe ze ook aan die balie stonden.
Ergens in het najaar (ik gok september, maar pin me er niet op vastquote:Op maandag 31 mei 2010 11:40 schreef eNGine10 het volgende:
Iemand een idee wanneer het nieuwe seizoen gepland staat? Kan nu al niet meer wachten![]()
Ga seizoen 3 sowieso nog een keer helemaal opnieuw kijken.
Ja dat was Blossom, ik had een kleine geekgasm toen ik haar zag.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was dat meisje niet Blossom van vroeger?En een Sheldon meisje
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef De_Hertog het volgende:
Briljante aflevering weer eens. Ben benieuwd of die date van Sheldon nog langs komt. Zou wel jammer zijn als ze het weer laten vallen na al die opbouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihihiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ja dat was Blossom, ik had een kleine geekgasm toen ik haar zag.
Memories!
Blossom werd in de jaren '90 veel uitgezondenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:50 schreef Mirel het volgende:
Heb nooit eerder gehoord van 'Blossom'. Wanneer kwam dat vaak op TV dan?
Ik vond dat zo'n schijtserie. Alleen die Joey was wel grappig "Whow!"quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi
[..]
Blossom werd in de jaren '90 veel uitgezonden
Het lijkt wel alsof er nerds naar deze serie kijkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:14 schreef Mirel het volgende:
Hij denkt te pimpen met zijn snelheid. En Waffle denkt dan ook te pimpen met zijn snelheid door te zeggen dat die van Remlof langzaam is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |