Ewa, tik hem aan, ik ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik eet wel chill opzich. Jaja gezondfetish jaja ik weet het. Maar ik eet zo'n 2x per week kip, 1x per week vis en 2x biefstuk/varkenshaas/rundergehakt.
![]()
Gisteren eenvarkenshaas gegeten
.
Rode kool uit blik is wel lekkerder dan verse.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus hoe kunnen jullie nou ingeblikt fruit lekkerder vinden dan vers![]()
.
Dat is net zoiets als dat je zegt "Ja, ik hou wel van orgasmes maar ik heb liever kanker."
WHAT THEquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Rode kool uit blik is wel lekkerder dan verse.
Boeiend. Alles zit vol met chemicaliën tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:27 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind mandarijntjes uit blik echt goddelijk. Ook al heb ik wel eens een docu gezien waarin naar voren kwam dat er allemaal chemicalien en shizzle in terecht komt.
Ja, dat is gewoon soms. Haha je vergelijkingquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
.
Dat is net zoiets als dat je zegt "Ja, ik hou wel van orgasmes maar ik heb liever kanker."
Jezus, wat een vergelijking.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
.
Je moest eens weten hoe de velletjes van mandarijntjes eraf gehaald wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Boeiend. Alles zit vol met chemicaliën tegenwoordig.
Hoezo is dat veel werk, het laten weken kost je geen moeite, schillen is met een goede schiller zo gebeurt en hoppa de pan in.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd dat het best veel werk is ja.
Dat je een tokkie bent kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:29 schreef reetveter het volgende:
Als ik Sky altijd zie praten over hoe die eet krijg ik het idee dat ik een ongezonde tokkie ben.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:29 schreef reetveter het volgende:
Als ik Sky altijd zie praten over hoe die eet krijg ik het idee dat ik een ongezonde tokkie ben.
Sommige dingen kun je gewoon beter niet wetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe de velletjes van mandarijntjes eraf gehaald worden.
Ik ook. Maar het gaat nu om het woord 'ongezond'.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat je een tokkie bent kan ik bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |