Laat maar. Jij geeft toch nooit toe dat je gewoon fout zit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoe zie jij het dan voor je? Dat er honderdduizenden mensen in Alaska met hun hengel zalm gaan vangen?
Het maakt mij niet uit hoor. Ik heb liever dat er veel van die salmon farms zijn, want dan wordt de natuur niet beschadigd. Maar die vis wordt echt niet lief behandeld ofzo hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Laat maar. Jij geeft toch nooit toe dat je gewoon fout zit.
Er staat toch dat ze met die netten die vissen vangen en niet uit een kwekerij is? Dat jij een filmpje op YouTube over een willekeurige kwekerij vindt wil toch niet zeggen dat daar mijn zalm vandaan komt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor. Ik heb liever dat er veel van die salmon farms zijn, want dan wordt de natuur niet beschadigd. Maar die vis wordt echt niet lief behandeld ofzo hoor.
Okay. Toch wil ik je aanbevelen om een keertje Klootwijk aan Zee te kijken. Al die visserijen waar ze daar komen zijn ook goedgekeurd en blablabla, maar je schrikt wel als je dat ziet op zich.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er staat toch dat ze met die netten die vissen vangen en niet uit een kwekerij is? Dat jij een filmpje op YouTube over een willekeurige kwekerij vindt wil toch niet zeggen dat daar mijn zalm vandaan komt?
MSC keurmerk.
Transparantie over hoe en wat qua zalm.
Greenpeace overtuigd.
Er staat dat hij gevangen en wild is.
En dan nog ertegenin gaan.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn eikel is nog groter dan je vuist
Geloof ik zo, maar die puur&eerlijk is okay, daarom koop ik ook die. Maar ik weet wel dat er nog steeds een hoop misgaat met die keurmerken, maar puur&eerlijk is gewoon okay.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Okay. Toch wil ik je aanbevelen om een keertje Klootwijk aan Zee te kijken. Al die visserijen waar ze daar komen zijn ook goedgekeurd en blablabla, maar je schrikt wel als je dat ziet op zich.
Verder niet om je aan te vallen of wat dan ook, maar gewoon een tip.
Haha ja ik informeer hem alleen, aangezien hij hier degene is die zo veel om dierenwelzijn geeft.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, zie ze gaan he. En waar gaat het over? Over het fucking welzijn van een consumptiezalm
Mooie pussyhanden dan wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt wel pussyhanden, sorry man
Waarom geef je daar in godsnaam om?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geloof ik zo, maar die puur&eerlijk is okay, daarom koop ik ook die. Maar ik weet wel dat er nog steeds een hoop misgaat met die keurmerken, maar puur&eerlijk is gewoon okay.
Zit op stage man, en ik heb geen cameraquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:48 schreef Skylark. het volgende:
Post jij je hand dan eens, NG.
Ik value dat soort dingen, en niet weer deze discussie..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom geef je daar in godsnaam om?
Ik twijfel daaraan. Dat hele puur & eerlijk is natuurlijk gewoon één grote marketingtruc van AH om mensen die 'groen' willen zijn aan zich te binden. Zo denkt oa. ook het Parool erover, link.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geloof ik zo, maar die puur&eerlijk is okay, daarom koop ik ook die. Maar ik weet wel dat er nog steeds een hoop misgaat met die keurmerken, maar puur&eerlijk is gewoon okay.
Ik ben het daar mee eens.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik twijfel daaraan. Dat hele puur & eerlijk is natuurlijk gewoon één grote marketingtruc van AH om mensen die 'groen' willen zijn aan zich te binden. Zo denkt oa. ook het Parool erover, link.
Vandaar dat ik mijn twijfels erbij heb.
Okay, smakelijk. Wel ijs van melk van biologische koeien hé. xquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Maargoed, ik ga ijs eten. Even goede vrinden, ik probeerde je slechts te informeren. Kusjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |